تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید هیتر بخاری برقی کم مصرف کوچک مدل پنکه بهترین مارک 2022

خرید هیتر بخاری برقی در فصل زمستان و پاییز سال 1400 یا 2022 هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و قاعدتاً استفاده از وسایل مختلف گرمایشی رونق پیدا می کند.

در همین راستا این بار قصد داریم یک محصول با طراحی منحصر به فرد و کم مصرف را به شما معرفی کنیم که مناسب میزهای کار در خانه و یا محل کار است ، این محصول هیتر برقی مدل پنکه WANJUN نام دارد.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید هیتر برقی کم مصرف پروفیت مدل pro fit

هیتر برقی دو حالته و کم مصرف 300 وات که دارای دو حالت دمای زیاد و کم می باشد و دمای اتاق یا محل کار را بصورت خودکار کنترل می کند

این بخاری برقی اصل مارک سال 2020 بوده و گرمای فوق العاده ای را میدهد و برای محل کار یا اتاق مناسب می باشد.

2fc22aad9c2947f01f509a14e76dab4c

ویژگی های هیتر برقی گرمایی pro fit

امکان انتخاب بین حالت سرد / گرم / باد گرم قابل انتخاب
ترموستات قابل تنظیم
کنترل دمای خودکار اتاق
ایمن و مطمئن برای کودکان
چراغ نشانگر قدرت هیتر
مناسب برای محیط کار و مکان های کوچک  بسیار کارآمد و مفید
کالا هیتر برقی مدل پنکه
مصرف 300وات
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
رنگ مشکی
برند pro fit
ساخت چین
تعداد شعله تک شعله
نوع مصرف کم مصرف

قیمت : 550,000  تومان


خرید بهترین هیتر برقی فن دار NIKAI

هیتر برقی فن دار نیکای جدیدترین بخاری برقی دارای فن می باشد که قابلیت تنظیم شیب و گرمادهی با باد گرم است و برای روی میز کار در محل کار یا اتاق خواب مناسب بوده که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هیتر بخاری برقی فن دار باشد

مشخصات و جنس هیتر فن دار سایز کوچک

هیتر رومیزی NIKAI مدل FH-01 دارای ویژگی های جالبی است.جنس بدنه از پلاستیک مقاوم بسیار با کیفیتی است و از لحاظ ظاهری زیبا و چشم نواز است.این هیتر دارای سری چرخان است که امکان حرکت در زاویه افقی 180 درجه را داشته و دارای دکمه خاموش و روشن بر روی پایه است.زاویه عمودی دلخواه را هم به صورت دستی می توانید تنظیم نمایید.

 

نحوه کار با هیتر برقی فن دار اصل

این هیتر دارای دو ولوم تنظیم است که یکی از آنها برای میزان حرارت و دومی برای روشن کردن فن و تنظیم بر روی دو حالت تند و آهسته می باشد.اگر فقط فن را روشن نمایید باد سرد خواهید داشت.

 ویژگی های هیتر برقی فن دار

  • رنگ سفید
  • کم مصرف
  • مصرف 1000-2000 وات
  • وزن تقریبی 1.1 کیلوگرم
  • کارکرد با برق شهری 220 ولت
  • اندازه تقریبی  20*16*24 سانتیمتر
  • جنس بدنه از پلاستیک فشرده
  • ولوم کنترل حجم هوادهی در 3 مرحله
  • دارای قابلیت تنظیم شیب استفاده آسان
  • دارای موتور گردان برای گرمایش یکنواخت
  • دارای کلید قطع و وصل موتور گردان
  • مناسب برای محیط کار و مکان های کوچک بسیار کارآمد و مفید

 


قیمت : 550,000  تومان


خرید هیتر برقی جدید مارک اولترا ultra

هیتر ها در دنیای امروزه مهم ترین نقش را در فصل های پاییز و زمستان ایجاد میکنند به طوری که محیطی گرم ودنج را برای شما فراهم می آورند. تصور کنید برخلاف بخاری های بزرگ و شوفاژ ها، یک وسیله کوچک و فانتزی و زیبا با همان کارکرد داشته باشید و جدای از اشغال کردن فضای بسیار کم،شما میتوانید همواره آن را با خود جا به جا کنید و در هرمحیط دلخواهی فضایی گرم و آرامش بخش برای خود ایجاد کنید.

این بخاری علاوه بر سایز کوچک بسیار سبک وزن است که خود باعث راحتیی در جابه جایی آن میشود.

ویژگی های هیتر برقی اولترا

دریافت هوای سرد و خروج هوای گرم

دارای المنت گرمایشی مارپیچی

ابعاد21.5*12سانتی متر

اولترا هیتر درواقع بخاری شخصی شما است و شما میتوانید در کمتر از دوثانیه جریان آرامی از هوای گرم داشته باشید.


خرید هیتر دستی برقی دیجیتال و قابل حمل

جدیدترین هیتر برقی کوچک و جیبی

خرید هیتر دستی برقی کوچک

خرید اینترنتی هیتر دستی برقی کوچک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مسافرت،محل کار ،هنگام کار در گاراژ و تعمیر ماشین و یا حتی پشت میز مطالعه سردتان شده باشد و به دنبال مکانی گرم باشید و کار کردن با لباس کلفت و دستکش برایتان دشوار باشد.با داشتن این هیتر دستی به تنها چیزی که احتیاج دارید یک پریز برق است تا براحتی و سرعت بتوانید مکانی گرم برای خودتان ایجاد کنید.

 

خرید هیتر دستی برقی کوچک

طرز کار با هیتر دستی برقی کوچک

هیتر دستی به کوچکی و سبکی ابزاری ساده می باشد که میتوانید براحتی با خود حمل کنید و در مواقع نیاز بدون وجود کابل دست و پاگیر به سرعت مستقیم به پریز وصل کرده و از گرمای مطبوع آن که توسط صفحات سرامیکی داخل دستگاه با استفاده از مادون قرمز منتشر میشود لذت ببرید.

 

خرید هیتر دستی برقی کوچک

خرید هیتر دستی برقی کوچک

این هیتر دارای صفحه ی دیجیتال نشانگر درجه و سرعت انتشار گرماست که توسط دکمه های درجه بندی روی دستگاه قابل تنظیم است.درجه بندی گرما از ۱۶ درجه تا ۳۲ درجه ی سانتی گراد می باشد که کاملا مناسب و ایمن بوده و خطر سوختگی به همراه ندارد و براحتی پس از استفاده میتوانید آن را جدا کرده و در کیفتان قرار دهید.این هیتر بسیار کمتر از بخاری ها و سایر هیترهای موجود انرژی مصرف کرده و تنها با توان ۵۰۰ وات برای شما گرمای تا ۳۲ درجه را فراهم میکند.

 

 

این هیتر برقی دستی هوشمند بوده و دارای تایمر میباشد.به این ترتیب شما میتوانید هنگام کار و یا خواب تایم مورد نظر خود را روی صفحه ی LED دستگاه تنظیم کرده و با خیال راحت به فعالیت خود بپردازید.پس از طی این مدت دستگاه بطور خودکار خاموش می شود.

 

خرید هیتر دستی برقی کوچک

امکانات و جزئیات دستگاه هیتر دستی

به طور مستقیم به پریز برق وصل می شود – بدون کابل
محدوده دما از ۱۶C تا ۳۲C
حرارت تا ۲۵۰ فوت مربع
صفحه نمایش دیجیتال با عملکرد و عملکرد تایمر و سرعت
۵۰۰ وات – با استفاده از انرژی کمتر از بخاری های معمولی

 


قیمت : 350.000  تومان 


خرید هیتر بخاری برقی مدل پنکه wanjun

شما برای گرم کردن محیط کاری خود از بخاری ، شوفاژ و … استفاده می کنید و در این امر تعداد افرادی که در محل کار هستند اهمیتی ندارد ، به همین دلیل شما انرژی بسیاری را مصرف می کنید و در نتیجه هزینه های بالاتری را باید متقبل شوید ، حال اگر شما از این محصول بر روی میز کار خود استفاده نمایید ، نه تنها به شکل بسیار عالی گرم می شوید ، بلکه مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی پایین تر می آورید .

خرید هیتر بخاری برقی مدل پنکه wanjun فروشگاه صادقی

نحوه خرید هیتر برقی کم مصرف

برای خرید هیتر برقی مدل پنکه کم مصرف خانگی با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

اخطار!!! به سایتهایی که بدون شماره تماس هستند هیچوقت اعتماد نکنید

ما همیشه پاسخگوی مشتریانمان هستیم

توجه : فروشگاه هایی که هیتر برقی را با قیمت ۲۷۰۰۰ یا ۲۸۰۰۰ تومان به فروش می رسانند

اعتماد نکنید زیرا جنس تقلبی و دارای نقص گرما زایی در المنت می باشد

خرید هیتر بخاری برقی مدل پنکه wanjun فروشگاه صادقی

ویژگیهای هیتر برقی پنکه ای کوچک

مجهز به کلید تنظیم در دو حالت گرمای زیاد و کم

بسیار کم مصرف

همانطور که می دانید یکی از ایرادات بزرگ بخاری های برقی مصرف بالای آن هاست اما در سری جدید بخاری و هیترهای برقی مدل پنکه این ایراد رفع شده است به طوریکه مصرف این هیتر طرح پنکه تنها ۳۰۰ وات است که در نوع خود یک شاهکار محسوب میشود

مشخصات هیتر برقی کوچک wanjun

نام: هیتر برقی مدل پنکه
مصرف: ۳۰۰ وات
ضمانت و گارانتی: ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
رنگ: مشکی
برند: Wanjun
ساخت: چین
تعداد شعله: تک شعله
نوع مصرف: کم مصرف
اندازه تقریبی: ۱۸*۱۸ سانتی متر

طرز کار هیتر بخاری برقی کوچک مدل پنکه ای

نحوه کار این هیتر به شکلی است که گرمای ایجاد شده توسط دستگاه به وسیله یک پروانه در حال چرخش به سمتی که شما می خواهید هدایت می شود و زمانی که آن را به سمت خود قرار دهید متوجه خواهید شد که به چه راحتی شما را از بخاری های دیگر بی نیاز خواهد ساخت.

ساختار کلی بخاری های برقی تشکیل شده است از ، المنت که با عبور جریاد از آن تولید گرما می شود ، عایق بین المت و بدنه که جهت استقرار پایه المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می گیرد ، بدنه که اصولاً از جنس فلز است ، کلید بخاری و سیم رابط با پوشش عایق است.

همانطوریکه از اسم دستگاه بخاری پنکه ای بر می آید در این هیتر پنکه ای، گرما در اصل تابش گرم ایجاد شده توسط لامپ و یا المنت دستگاه می باشد.

مزیت استفاده هیتر برقی در فصل سرما

هیتر برقی مدل پنکه بدین شکل طراحی شده است که هر زمان شما آن را روشن و به سمت خود قرار دهید ، صورت و دستان شما را گرم و در نتیجه شما را از سرماخوردگی ، خشکی پوست که در اثر سرما ایجاد می شود و … در امان نگاه می دارد.

خرید هیتر بخاری برقی مدل پنکه wanjun فروشگاه صادقی

ساختار کلی بخاری های برقی و هیتر سبک

المنت :
المنت عبارت است از یک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. جنس این نوع مقاومت‌ها از کرم‌ نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توانهای مختلف 500 وات ، 1000 وات ، 1500 وات و در اندازه‌های 20 و 25 و 30 سانتیمتر در بازار موجود می‌باشد. هنگام تعویض یک مقاومت جدا از توان ، به طول آن نیز باید توجه نمود.

عایق بین المنت و بدنه:
این عایق که از جنس چینی است، جهت استقرار پایه‌های المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که علاوه بر عایق بودن از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار هستند.

بدنه:
بدنه بخاری برقی معمولا از فلز ساخته می‌شود. چون بهتر از بدنه پلاستیکی یا کائوچویی می‌تواند در مقابل حرارت زیاد دوام بیاورد. بدلیل فلزی بودن بدنه و حفظ ایمنی در مقابل برق گرفتگی تمهیداتی برای اتصال برق بخاری بکار گرفته می‌شود. که از آن جمله می‌توان به استفاده از سرامیک و چینی به عنوان عایق در ترمینال‌های ارتباطی و استفاده از وارینش به عنوان حفاظ پوششی اشاره کرد. جنس وارینش معمولا از الیاف نسوز است، و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار زیاد است. متاسفانه امروزه در ساخت وارینش از الیاف نامرغوب فراوان استفاده می‌شود، که سبب ناپایداری آن در برابر حرارت می‌شود. از این جهت باید در تعویض وارینش به کیفیت جنس آن توجه شود.

کلید:
کلید بخاری‌های برقی در دو نوع ساده و لامپ‌دار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کلیدها معمولا آمپراژ بالایی دارند و آن به خاطر جریان مصرفی بالای بخاری است. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت متفاوت است. امروزه از بخاری‌های سه المنتی با سه کلید و یا دو کلید ، زیاد استفاده می‌شود. استفاده از مقاومت سری در کلید به منظور محدود کردن ولتاژ دو سر لامپ و نیز کاهش جریان عبوری از آن است. اندازه مقاومت‌ها متفاوت است ولی اغلب در حدود 150 کیلو اهم می‌باشد.

سیم رابط:
سیم رابط همان هادی مسی است که چون باید توانایی عبور دادن جریانهای بالا را داشته باشد، سطح مقطع آن حداقل 1.5 میلیمتر مربع در نظر گرفته می‌شود. بدلیل ارتباط نزدیک آن با حرارت ، بر روی آن پوشش (الیاف نسوز و یا الیاف نخی معمولی) کشیده می‌شود.

قیمت جنس اصل :  120.000 تومان

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی


خرید اینترنتی مینی هیتر پایه دار مخصوص کرسی

مینی هیتر برقی دارای پایه بوده و بسیار سبک، سایز کوچک و قابل حمل می باشد، از این بخاری برقی در فصل های پاییز و زمستان با شروع سرما برای گرم کردن کرسی، اتاق خواب و حمام و دستشویی می توانید استفاده نمایید

بهترین بخاری برقی دارای پایه کم مصرف

در فصل زمستان و پاییز هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و قاعدتاً استفاده از وسایل مختلف گرمایشی رونق پیدا می کند ، در همین راستا این بار قصد داریم یک محصول باطراحی منحصر به فرد و کم مصرف را به شما معرفی کنیم که مناسب میزهای کار در خانه و یا محل کار است

 

خرید مینی هیتر برقی برای میزکار

شما برای گرم کردن محیط کاری خود از بخاری ، شوفاژ و … استفاده می کنید و در این امر تعداد افرادی که در محل کار هستند اهمیتی ندارد ، به همین دلیل شما انرژی بسیاری را مصرف می کنید و در نتیجه هزینه های بالاتری را باید متقبل شوید ، حال اگر شما از این محصول بر روی میز کار خود استفاده نمایید ، نه تنها به شکل بسیار عالی گرم می شوید ، بلکه مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی پایین تر می آورید .

نحوه کار مینی هیتر برقی پایه دار

نحوه کار این هیتر به شکلی است که گرمای ایجاد شده توسط دستگاه با توجه به وجود صفحه نقره ای رنگی که در پشت آن قرار داده شده به سمت جلو اشاعه می شود و زمانی که آن را به سمت خود قرار دهید متوجه خواهید شد که به چه راحتی شما را از بخاری های کوچک دیگر بی نیاز خواهد ساخت.

المنت مینی هیتر پایه دار

ساختار کلی بخاری های برقی تشکیل شده است از ، المنت که با عبور جریاد از آن تولید گرما می شود ، عایق بین المت و بدنه که جهت استقرار پایه المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می گیرد ، بدنه که اصولاً از جنس فلز است ، کلید بخاری و سیم رابط با پوشش عایق است.

هیتر برقی مناسب برای محیط کار و مکان های کوچک

بسیار کارآمد و مفید

بسیار کم مصرف

جنس :فلزی

دارای دکمه ی خاموش و روشن

مصرف: 220v / 50 hz

تعداد شعله: تک شعله

اندازه تقریبی: “10×”7

تولید گرما توسط المنت موجود در آن


قیمت این محصول 120.000 تومان

ارسال شده در تاریخ 6 دسامبر 2021 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 10,812
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.