تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید کفش پیاده روی دخترانه نایک مدل Iron طرح ۲۰۱۷

خرید کفش پیاده روی دخترانه نایک مدل Iron طرح ۲۰۱۷

خرید کفش پیاده روی دخترانه نایک ۴۰۰۰۰ تومان,فروش کفش پیاده روی دخترانه نایک ۹۵ مدل Iron,قیمت کفش نایک دخترانه اصل,خرید اینترنتی کفش پیاده روی زنانه نایک,کفش پیاده روی دخترانه نایک مدل ایرون,خرید پستی کفش پیاده روی دخترانه نایک,فروشگاه کفش پیاده روی دخترانه نایک

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : ۴۰,۰۰۰  تومان

خرید پستی

کفش دخترانه نایک مدل Iron

شیک و زیبا

مخصوص دختر خانوم های خوش سلیقه

خرید کفش پیاده روی دخترانه نایک مدل Iron طرح 2017

معرفی اجمالی محصول:

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال ۱۹۶۲ توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.در سال ۱۹۷۱ دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نایک از نام الهه پیروزی در یونان باستان گرفته شده است . و لوگوی آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قیمت بسیار پایین ۳۵ دلار طراحی گشته است منظور از این لوگو بالهای الهه پیروزی است.
اولین باری که لوگوی مربوطه در سال ۱۹۷۱ طراحی گشت نام نایک با رنگ نارنجی بر بالای این تصویر نوشته می شد . شاید بتوان گفت که آرم این شرکت حتی از نام آن نیز معروفتر گشته است.
آرم چک مارک معروف در سال ۱۹۹۵ به طور رسمی به عنوان آرم تجاری شرکت نایک ثبت گشت . این بالهای مجرد طراحی شده توسط Carolyn Davidson آرم بسیار بامعنایی برای کمپانی تولید کننده کفشهای ورزشی می باشد.

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

 خرید کفش پیاده روی دخترانه نایک مدل Iron طرح 2017

برند:Nike

مدل:Iron

جنسیت:کفش ورزشی  دخترانه

جنس رویه:الیاف مصنوعی

رویه مشبک:هست

سایز:۳۷الی ۴۰

کاربرد:استفاده در باشگاه و فضای باز

رنگ بندی:تک رنگ   سفید سبز

جنس کفی:لاستیک

کفی:فاقد دور دوزی با عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش

 https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/10/2354_1475352406.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : ۴۰۰۰۰ تـومـان

 

قیمت : ۴۰,۰۰۰  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 4 اکتبر 2016 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 2,595
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.