ماه عسل سال ۹۵ و جزئیات مربوط به آن

ماه عسل سال ۹۵ و جزئیات مربوط به آن

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه است که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی است که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی «جزر و مد» در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که «ماه عسل» از سال ۸۶ متولد شد.

ماه عسل

برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی از روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۹۵ یک روزپیش از آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

به گزارش تسنیم، یازده سال است که برنامه «ماه عسل»، برنامه ثابت ماه رمضان‌های شبکه سوم است. امسال هم همانند سالیان گذشته با اجرای علیخانی و از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش برنامه تلویزیونی «ماه عسل» امسال با اجرای احسان علیخانی از روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه و یک روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در حالی آغاز می شود که احسان علیخانی امسال هم آدم‌‌های خاصی را به برنامه دعوت می‌کند، انسانهایی که در زندگی با مشکلات ویژ‌ه‌ای روبه‌رو شده‌اند، اما توانسته‌اند از پس آنها برآیند.

در اولین قسمت این برنامه که گزارشی از زندگی امروزه مهمان‌های سال گذشته «ماه عسل» خواهد بود، از دکور جدید این برنامه نیز رونمایی می‌شود.

دکور امسال «ماه عسل» برخلاف سال‌های گذشته به صورت مکانیکی نخواهد بود اما به گونه‌ای است که برای اولین بار نحوه ورود مهمانان به دکور پخش می‌شود و شکل اجرای احسان علیخانی بر آن تاثیرگذار است. یکی از ویژگیهای اصلی در دکور برنامه این است که نور در دکور برنامه بیشتر شده است و رنگ مشکی به کار رفته در سالهای گذشته تا حد زیادی کمتر شده و به سمت روشنایی رفته است.

خوانندگان تیتراژ ابتدایی و انتهایی «ماه عسل» تا امروز مشخص نشده است و قرار است که تا چند روز آینده خوانندگان برنامه «ماه عسل» نهایی و اعلام شود.

«ماه عسل» یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه است که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی است که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی «جزر و مد» در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که «ماه عسل» از سال ۸۶ متولد شد.

مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانستند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های «ماه عسل» در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می‌زند، وجدان بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه رمضان پخش می‌شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می‌گذارد چرا که این ماه را به روزه داری می‌پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می‌پردازند.

ارسال شده در تاریخ 4 ژوئن 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر فرهنگی , عکس و بیوگرافی
بازدید : 2,484
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.