خرید اسباب بازی فکری دومینو 200 تایی برای مهدکودک و کودکان

خرید اسباب بازی فکری دومینو 200 تایی برای مهدکودک

خرید اسباب بازی فکری دومینو بهترین بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسال | دومینو دارای 200 قطعه فقط با قیمت 40000 تومان مخصوص کودکستان و رشدی فکری بچه ها | هدیه ویژه بازی فکری دومینو

خرید اسباب بازی فکری دومینو برای کودکان,بازی دومینو 200 قطعه ای ارزان,فروش اسباب بازی دومینو کودکان,قیمت ارزان بازی فکری دومینو,خرید اینترنتی اسباب بازی دومینو,بازی جذاب دومینو برای خلاقیت کودکان,هدیه ویژه عید اسباب بازی دومینو,خرید پستی اسباب بازی فکری دومینو,پرورش خلاقیت کودکان با بازی فکری کودکان ,فروشگاه بازی فکری دومینو 200 تکه ای برای مهدکودک,اسباب بازی مخصوص مهدکودک و کودکستان ایران

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40.000  تومان

خرید اسباب بازی فکری دومینو 300 قطعه هدیه جذاب
«دومینو» متشکل از مهره‌های مستطیل‌شکل است که از جنس‌های گوناگون ساخته شده. از کنار هم قرارگرفتن این مهره‌ها می‌توان اشکال و تصاویر جذابی به وجود آورد. هم‌اکنون نیز فستیوالی به نام روز دومینو برگزار می‌شود که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. مسابقات دومینو با طراحی مکانیزم‌های تعیین‌شده همراه با تکنیک‌های چیدمان مهره‌های دومینو و تلفیقی از هنر و خلاقیت برگزار می‌شود. «بازی دومینوی ۳۰۰ تکه‌ی فکرانه» مجموعه‌ای مناسب برای طرفداران این بازی است.
خرید اسباب بازی فکری دومینو 300 قطعه هدیه جذاب
اندازه و وزن قطعات این دومینو مطابق با استاندارد جهانی ساخته شده است. یکی از خصوصیات بازی دومینو‌ی «فکرانه» کیفیت خوب قطعات آن است. از فواید بازی دومینو این است که به تقویت مهارت ریاضیات با کمک به توسعه‌ی قدرت تشخیص اشکال، اندازه‌ها، زوایا و تجانس کمک می‌کند.

همچنین به کمک دومینو می‌توان با ساخت ‌اشکال، بناهای تاریخی سرزمین‌ها و ساخت نمادهای فرهنگ‌های مختلف در رنگ‌بندی‌های متنوع، مهارت‌های هنری و اطلاعات اجتماعی را افزایش داد.
خرید اسباب بازی فکری دومینو 300 قطعه هدیه جذاب
همه‌ی افراد از سنین کم تا افراد مسن می‌توانند از این بازی لذت ببرند. این مجموعه داخل یک پک در دار پلاستیکی دسته‌دار، برای حمل راحت قطعات عرضه می‌شود.



قیمت : 40.000  تومان

ارسال شده در تاریخ 10 فوریه 2017 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 4,375
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.