تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اسپیکر قابل حمل بیتس مدل پیل بلوتوثی طرح جدید 2022

خرید اسپیکر قابل حمل یلوتوث دار بیتس مارک پیل که یکی از جدیدترین اسپیکرهای جیبی و دارای قابلیت جابجایی خیلی راحت می باشد و با قیمت ارزان در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، این مدل از اسپیکر مارک اصل بوده و بلوتوثی است که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم

خرید اسپیکر قابل حمل بیتس مدل پیل طرح 2022

اسپیکر قابل حمل بیتس مدل پیل (Pill) با ابعاد جمع و جور و وزن سبک خود در هر کجا که باشید شور و هیجان گوش دادن به موسیقی را برای شمابه ارمغان می‌آورد. این اسپیکر به دو صورت بی‌سیم و باسیم و از طریق بلوتوث، NFC و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به دستگاه مورد نظر شمامتصل می‌شود.

برای اتصال از طریق NFC فقط کافیست یک تماس کوچک بین دستگاه مورد نظر و این اسپیکر برقرار کنید تا بتوانید به سرعت موسیقی مورد علاقه خود را از طریق این اسپیکر بشنوید. برای اتصال از طریق بلوتوث هم باید بلوتوث دستگاه مورد نظر و بلوتوث اسپیکر را روشن و دو دستگاه را باهم جفت (Pair) کرد تا این اسپیکر بتواند صدایی فوق‌العاده باکیفیت را برای شما پخش کند.

با اتصال بی‌سیم این اسپیکر به لپ‌تاپ یا هر دستگاه دیگری که به بلوتوث مجهز است، می‌توان تا فاصله ۱۰ متر اسپیکر را جابجا کرد و امکان شنیدن صدایی با کیفیت را چه در فاصله دور و چه در فاصله نزدیک فراهم ساخت.

برای اتصال به صورت با سیم هم برای این اسپیکر یک ورودی صدا با رابط ۳٫۵ میلی‌متری در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌های مختلفی مثل کامپیوتر، پخش کننده موسیقی، گوشی موبایل و درکل تمامی دستگاهی که دارای رابط ۳٫۵ میلی‌متری صدا هستند، را به این اسپیکر متصل کرد.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی قابل حمل مدل Y-۵

صدای شفاف و بی نظیرجنس بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم ABS

قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش و مموری کارت

بهترین اسپیکر بلوتوثی جیبی قابل حمل

گوش دادن به موسیقی در بخش زیادی از زمان هروز ما حتی در هنگام انجام کارهای دیگر همراه ماست و این باعث میشود استفاده از اسپیکری کارا با کیفیت بالا و اندازه ای  که راحت قابل حمل باشد بسیار مهم شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Y-۵ علاوه بر کیفیت ساخت بالا که ترکیبی از پلاستیک مقاوم هست دارای تفکیک صدای بالا و باکیفیت است که میتواند شمارا در هر جایی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقتون راضی نگه دارد.

اسپیکر بلوتوثی Y-۵ قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ، فلش مموری و کارت حافضه میکرو می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کلید های کنترل موسیقی، باتری لیتیومی با کیفیت(مدت زمان پخش ۲.۵ ساعت) که می توان با کابل شارژ Micro USB شارژ کرد.

ویژگی های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Y-۵

– دارای دکمه پاور و ولوم و تغییر موزیک روی بدنه
– اتصال از طریق بلوتوث، فلش و مموری کارت
– قابلیت پشتیبانی از کارت‌ حافظه Micro SD
– دارای باطری لیتیومی قابل شارژ
– مدت زمان پخش ۲.۵ ساعت
– جنس بدنه پلاستیکی ABS
– صدای شفاف و بی نظیر
– بسیار شیک و مدرن
قیمت : 79.000 تومان


خرید میکروفن اسپیکر قابل حمل چندکاره WS-858

میکروفن اسپیکردار بلوتوثی با قابلیت پخش موزیک با بلوتوث و USB و خواندن با پخش موزیک همزمان می باشد و دارای سیستم ضبط صدا، سیستم اکو و پخش موزیک بوده و با گوشی های اندروید و iOS می تواند سازگار باشد


میکروفون بلوتوث دار برای کودکان و حتی بزرگسالان

میکروفن اسپیکر چندکاره WS-858 یک میکروفون همه کاره با قابلیت اتصال بی سیم(بلوتوثی) و باسیم به گوشی های هوشمند اندروید و IOS ،انواع پلیرها و کامپیوتر می باشد. این دستگاه از جنس ABS و آلومینیوم ساخته شده و مجهز به تکنولوژی کاهش نویز سه لایه می باشد.

امکانات جادویی میکروفون اسپیکردار قابل حمل

از دیگر امکانات جذاب میکروفون میتوان به قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث و استفاده از قابلیت اسپیکر بلوتوثی آن و همچنین استفاده ی همزمان از میکروفون و اسپیکر با هم _ شیار مخصوص به کارت حافظه و USB _ دارای پورت AUX _ باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 1800 میلی آمپر _ دکمه های تنظیم صدا _ اسپیکر های قدرتمند _ سازگاری با گوشی های اندروید و iOS _ دارای سیستم پخش موزیک با بلوتوث و خواندن با موزیک همزمان دارای سیستم ضبط صدا سیستم اکو و پخش موزیک و … اشاره کرد.

میکروفن برای خوانندگی کودکان در مجالس

این وسیله ابزاری سرگرم کننده و شاد برای جمع دوستان و خانواده های ایرانی خواهد بود. فارغ از اینکه چه سن و سالی دارید یا به چه گویشی صحبت می کنید، تنها کافی است میکروفون را بردارید و مانند یک ستاره واقعی آهنگ خواننده محبوب خود را در سبک های مختلف پاپ، سنتی و یا محلی بخوانید.

ویژگی های میکروفن اسپیکر چندکاره WS-858

– قابلیت پخش موزیک با بلوتوث و USB و خواندن با پخش موزیک همزمان
– دارای باطری لیتیومی قوی و استفاده در هر بار شارژ تا 6 ساعت
– دارای سیستم ضبط صدا، سیستم اکو و پخش موزیک
– سازگاری با گوشی های اندروید و iOS
– دارای قابلیت ریموت شاتر برای موبایل
– میکروفون بی سیم و بلوتوث دار
– پخش موزیک با بلوتوث و USB
– ابعاد طول : 24 سانتی متر
– ریموت شاتر برای موبایل
– مواد : آلومینیوم + ABS
– دارای قابلیت اکو

 

قیمت : 179.000 تومان

ارسال شده در تاریخ 29 نوامبر 2021 توسط مدیریت با موضوع موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 3,738
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.