تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید هولدر موبایل پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین 25000

خرید هولدر موبایل اصل مخصوص ماشین

خرید هولدر موبایل پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل ارزان قیمت در سایت ایران پاتوق موجود می باشد . این هولدر در طرح های مختلف و با قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه برای خودرو قابل استفاده است

بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین

هولدر موبایل خودرو جدیدترین محصول برای نگهداری گوشی موبایل هنگام رانندگی می باشد، شما در هنگام رانندگی

قیمت : 25.000 تومان

نگهدارنده مغناطیسی موبایل

  • نگهدارنده مغناطیسی موبایل
  • طرح:مرسدس بنز،پورشه،bmw
  • جنس:استیل و آهنربا
  • مناسب برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت و GPS
  • ایده ال در هنگام رانندگی
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش
  • محتویات:یک عدد نگهدارنده و یک عدد برچسب فلزی جهت چسباندن پشت گوشی
خرید هولدر و پایه نگهدارنده موبایل

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

نگهدارنده مغناطیسی موبایل

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

بسیار ایده آل برای استفاده در اتومبیل

قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش

طراحی فوق العاده شیک و ظریف

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

قیمت : 25.000 تومان

در حال حاضر طرح های کیا، هیوندای، تویوتا، بی ام و، بنز موجود می باشد.

در هنگام ثبت سفارش می توانید طرح مورد نظر را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

همیشه دوست داشتیم یک نگهدارنده موبایلی داشته باشیم که گوشی خود را براحتی جلوی خودرو قرار دهیم. محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا بوده به طوری که هیچ لغزشی برای گوشی موبایل به وجود نخواهد آمد و تحت هر شرایطی ثابت خواهد ماند.

فروش هولدر و پایه نگهدارنده موبایل 29000 تومان, خرید استند هولدر گوشی همراه, خرید اینترنتی هولدر مغناطیسی موبایل, خرید پستی نگهدارنده مغناطیسی موبایل, خرید هولدر موبایل, فروش نگهدارنده مغناطیسی موبایل, قیمت نگهدارنده مغناطیسی موبایل,فروشگاه هولدر مغناطیسی تلفن همراه

فروش هولدر و پایه نگهدارنده موبایل

نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب برای انواع گوشی های هوشمند،تبلت ها و GPS ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا قابل استفاده و نصب در تمام قسمت های خودرو می باشد.

هولدر مغناطیسی تلفن همراه

نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب ترین نگهدارنده برای مسافرت ها و رانندگی های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.این نگهدارنده مغناطیسی موبایل دارای طرح هایی از آرم خودروهای مختلف از قبیل پژو، هیوندای، بی ام و، تویوتا، کیا، مرسدس بنز می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و می توانید آنها را با مدل خودروی خود ست نمایید.

جنس هولدر موبایل مغناطیسی از استیل و آهنربا

هولدر و نگهدارنده مغناطیسی موبایل

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

قیمت : 25.000 تومان

خرید نگهدارنده موبایل روی فرمان موتور سیکلت و دوچرخه

ویژگی های نگهدارنده مغناطیسی موبایل:

– جنس: استیل و آهنربا
– نوع: مغناطیسی
– مناسب برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت و GPS
– بسیار ایده آل در هنگام رانندگی
– چرخش ۳۶۰ درجه
– قدرت چسبندگی بسیار بالا / بدون لغزش
– طرح: بی ام و، تویوتا، کیا، هیوندای، مرسدس بنز (هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام ذکر کنید)
– محتویات: یک عدد نگهدارنده و یک عدد برچسب فلزی جهت چسباندن پشت گوشی
– گارانتی: ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

فروش هولدر و پایه نگهدارنده موبایل

فروش هولدر و پایه نگهدارنده موبایل

ویژگی­ های نگهدارنده مغناطیسی موبایل

فروش هولدر و پایه نگهدارنده موبایل

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

قیمت : 25.000 تومان

خرید نگهدارنده مغناطیسی موبایل، یکی از بهترین نگهدارنده موبایل برای خودرو شما نگهدارنده مغناطیسی موبایل میباشد که با مغناطیس قوی و قدرتمندی که دارد گوشی را روی خود نگه میدارد و در سرعت های زیاد ترمز ناگهانی و دست انداز ها هیچ گونه جابجایی و لغزشی نخواهد داشت این نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل برای مدل های مختلف برند خوردوسازی جهان طراحی و شاخته شده تا شما نسبت به خودرو خود برند خود را انتخاب کنید توجه داشته باشید مغناطیس این نگهدارنده هیچگونه تاثیری منفی بر عملکرد موبایل یا باطری آن نخواهد داشت پس با اطمینان و گارانتی ۷۲ ساعته تست این نگهدانرده جدید مغناطیسی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

جنس نگهدارنده از استیل و آهن ربا و نوع  مغناطیسی بسیار ایده آل در هنگام رانندگی و مناسب برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت و GPS با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه میباشد قدرت چسبندگی بسیار بالا  بدون لغزش بودن از ویژگی خاص این نگهدارنده است

 

نگهدارنده جدید برای موبایل

نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب ترین نگهدارنده برای مسافرت ها و رانندگی های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.این نگهدارنده مغناطیسی موبایل دارای طرح هایی از آرم خودروهای مختلف از قبیل پژو، هیوندای، بی ام و، تویوتا، کیا، مرسدس بنز می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و می توانید آنها را با مدل خودروی خود ست نمایید. اگر همیشه دوست داشتید یک نگهدارنده موبایلی داشته باشید که گوشی خود را براحتی جلوی خودرو قرار دهید  محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا بوده به طوری که هیچ لغزشی برای گوشی موبایل به وجود نخواهد آمد و تحت هر شرایطی ثابت خواهد ماند نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب برای انواع گوشی های هوشمند،تبلت ها و GPS ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا قابل استفاده و نصب در تمام قسمت های خودرو می باشد در صورت هرگونه سوال یا سفارش تلفنی با تماس بگیرید.

خرید ارزن قیمت نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصلی

نگهدارنده موبایل مغناطیسی

فروشگاه نگهدارنده مغناطیسی موبایل برای خودرو

نگهدارنده مغناطیسی موبایل برند های مختلف

توزیع اینترنتی نگهدارنده مغناطیسی موبایل

نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل

نگهدارنده مغناطیسی موبایل مدل جدید

فروش نگهدارنده مغناطیسی موبایل

خرید آنلاین نگهدارنده مغناطیسی موبایل

خرید آنلاین نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل برای خودرو

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

قیمت : 25.000 تومان

خرید اینترنتی جاموبایلی و هولدر مغناطیسی خودرو

هرروزه صدها نفر در دنیا در اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست می‌دهند. بچه‌هایی که به مدرسه و مردان و زنانی که سرکار می‌روند یا خانواده‌هایی که عازم سفر هستند؛ ولی هرگز به مقصد خود نمی‌رسند! همچنین هرساله صدها هزار نفر به علّت سوانح شدید مجبورند زمان بسیار طولانی را در بیمارستان سپری‌ کنند و بسیاری نیز دیگر قادر به ادامه‌ی زندگی، انجام ‌کار و تفریح‌هایی که قبلاً انجام می‌دادند، نخواهند بود.

خرید جا موبایلی آهن‌ربایی مخصوص داشبورد و شیشه ماشینحواس‌پرتی هنگام رانندگی، مشکلی بسیار جدی و رو به رشد است که تهدیدی برای ایمنی ترافیکی محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین عامل حواس‌پرتی رانندگی استفاده از تلفن همراه است چه زمانی که صحبت می‌کنند و چه زمانی که به دنبال پیدا کردن تلفن همراه، داخل ماشین را می‌گردند.

عکس بالا را ببینید: زمانی که در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده می‌کنید، سر شما (هوش و حواس شما) جای دیگری است!

خرید جاموبایلی و نگهدارنده مغناطیسی گوشی و تبلتبرای کاهش میزان تصادفات به دلیل توجه به تلفن همراه باید به دنبال چاره‌ای بود و پیشنهاد ما به شما استفاده از نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی موبایل است که مخصوص این کار طراحی‌شده است. با استفاده از این وسیله شما می‌توانید هر مدل گوشی‌ را که بخواهید روی آن قرار دهید و دیگر نگران گم‌شدن گوشی‌تان درون ماشین نباشید.

فروش پستی هولدر و نگهدارنده موبایل مغناطیسی ارزاناستفاده و حتی قرار دادن موبایل در ماشین به یک دردسر تبدیل شده است. نمی‌دانیم گوشی موبایل را کجا باید بگذاریم؟! اگر روی داشبورد قرار دهیم ممکن است با یک تکان ماشین، سُر بخورد و به پایین بیفتد. اگر سمت جلوی فرمان قرار دهیم ممکن است امواج موبایل به مرور زمان بر روی عملکرد عقربه‌های کیلومترشمار و دور موتور و علامت بنزین و… اثر منفی بگذارد.

از طرفی استفاده از موبایل هنگام رانندگی کار درستی نیست و خطرات زیادی درپی خواهد داشت. چون یکی از دستان شما همیشه درگیر موبایل خواهد بود و تنها با یک دست، هم می‌بایست دنده عوض کنید، هم فرمان را بپیچانید، هم راهنما بزنید و… واقعاً کار خطرناکی است.

خرید پستی نگه دارنده مغناطیسی و آهنربایی موبایلبا استفاده از هندزفری بلوتوث می‌توان مشکل در دست گرفتن موبایل در ماشین را حل کرد؛ ولی استفاده از موبایل، تنها تلفن کردن و گفت‌وگوی تلفنی نیست. ممکن است بخواهید از اپلیکیشن‌های مسیریاب مانند Sygic یا be on road یا google maps و… هنگام رانندگی استفاده کنید و از راهنمایی این نرم‌افزارها در یافتن آدرس و مسیر مقصد کمک بگیرید. در این حالت واقعاً موبایلتان را کجا می‌خواهید بگذارید؟!

فروشگاه اینترنتی جاموبایلی و نگهدارنده مغناطیسی موبایل

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

با هولدر نگهدارنده مغناطیسی موبایل، دیگر نیازی نیست گوشی را با دست کنار گوشتان بگیرید تا نتوانید به‌موقع عکس‌العمل درستی را در حین رانندگی انجام دهید. این وسیله به‌راحتی درون خودرو نصب می‌شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. استفاده از آن بسیار آسان است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. شما هم‌اکنون می‌توانید این وسیله را باقیمتی مناسب خریداری نمایید و دیگر نیازی نیست نگران حواس‌پرتی خود هنگام رانندگی توسط تلفن همراهتان باشید.

خرید آسان جاموبایلی مغناطیسی ماشین و خودرو

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

قیمت : 25.000 تومان

خرید اینترنتی نگه‌دارنده موبایل ارزان ماشین

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

ویژگی‌های پایه مغناطیسی موبایل مخصوص اتومبیل:

  • نگه‌دارنده مغناطیسی موبایل
  • طرح: مرسدس بنز، پورشه، bmw
  • جنس: استیل و آهن‌ربا
  • مناسب برای انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت و GPS
  • ایده‌آل در هنگام رانندگی
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش
  • محتویات: یک عدد نگهدارنده و یک عدد برچسب فلزی جهت چسباندن پشت گوشی
خرید پایه موبایل مغناطیسی و ارزان

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

هولدر مغناطیسی، وسیله‌ای جدید و کارآمد است که برای نگهداری موبایل و تبلت در اتومبیل طراحی شده است. امکان چرخش ۳۶۰ درجه را نیز دارا است که با توجه به نیاز خود می‌توانید آن را بچرخانید و بالا و پایین کنید. این محصول به راحتی بر روی داشبورد اتومبیل یا هر قسمت دیگر ماشین نصب می‌شود و برای همه‌ی گوشی‌های موبایل قابل استفاده است. از این محصول می‌توانید بر روی میز کار خود نیز استفاده نمایید. با استفاده از نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی دیگر نگران لیز خوردن و یا گم کردن موبایل خود در اتومبیل نباشید!

خرید پستی پایه نگه‌دارنده مغناطیسی موبایل

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

قبلاً نگه‌دارنده‌ی ژله‌ای گوشی موبایل و جاموبایلی اتومبیل GripGo در این فروشگاه به شما معرفی شد و اینک با نمونه‌ی نگه‌دارنده بسیار مدرن‌تر و باکیفیت‌تر در خدمت شما هستیم. همیشه دوست داشتیم یک نگهدارنده‌ی موبایلی داشته باشیم که گوشی خود را به‌راحتی جلوی خودرو قرار دهیم. محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهن‌ربا با قدرت چسبندگی بالا بوده؛ به طوری که هیچ لغزشی برای گوشی موبایل به وجود نخواهد آمد و تحت هر شرایطی ثابت خواهد ماند.

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

خرید اینترنتی جاموبایلی و پایه موبایل مغناطیسی اتومبیل

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

نگهدارنده‌ی مغناطیسی موبایل، مناسب برای انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و GPSها ساخته شده و از استیل و فولاد ضدّ زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بال، بهره می‌برد. هولدر جاموبایلی مغناطیسی، مناسب‌ترین نگهدارنده برای مسافرت‌ها و رانندگی‌های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف است که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی پایه نگه‌دارنده مغناطیسی آهن‌ربایی موبایل و تبلت

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

این نگهدارنده مغناطیسی موبایل دارای طرح‌هایی از آرم خودروهای مختلف از قبیل پژو، هیوندای، بی‌ام‌و، تویوتا، کیا، مرسدس بنز و… است که در فروشگاه فرونت ۳ طرح BMW، پورشه و مرسدس بنز ارائه شده است.

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

فروش اینترنتی جاموبایلی و پایه نگهدارنده مغناطیسی

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

خرید پستی پایه جاموبایلی مغناطیسی

خرید هولدر و پایه نگهدارنده مغناطیسی موبایل اصل

شماره تماس : ۰۹۱۰۰۲۹۸۰۰۶ صادقی

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۶۴۵۷۰۶ صادقی

قیمت : 25.000 تومان


هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I۷

امکان پاسخ گویی به  تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی
قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS

اتصال همزمان به دو دستگاه



هندزفری طرح اپل مدل HBQ I۷ یک هندزفری ظریف و بسیار زیباست که داخل گوش قرار گرفته و به صورت تکی عرضه می گردد. این دستگاه بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۴ به دستگاه هوشمند شما وصل می شود و یکی از نقاط قوت آن این است که می تواند به طور همزمان به دو دستگاه وصل شود. با این ایرفون بی سیم میتوانید به تماس های تلفنی خود پاسخ داده و به راحتی موزیک پخش نمایید.از دیگر خصوصیات آن می توان به سیستم کاهش نویز، میکروفن  داخلی، وزن کم و زیبایی اشاره کرد.باتری لیتیوم پلیمری آن در حدود ۸۰ دقیقه شارژ کامل شده و امکان مکالمه و پخش موزیک را برای شما فراهم می کند.ت.

ویژگی های هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I۷:

-امکان پاسخ گویی به  تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی
– قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS
– باطری لیتیوم یونی ۶۰ میلی آمپر
– اتصال همزمان به دو دستگاه
– یک سال گارانتی تعویضی
– داخل هر بسته یک عدد هندزفری قرار دارد.

 

بلوتوث این دستگاه نسخه ۴ بوده و به راحتی با همه دستکاههای دارای بلوتوث وصل می گردد.برد عملکرد بلوتوث آن ۱۰ متر و فرکانس آن ۲.۴GHZ می باشد.این دستگاه می تواند همزمان به دو دستگاه وصل باشد.برای اتصال بلوتوثی کافی است دکمه پاور روی ایرفون را فشار داده و نگه دارید تا فلش متناوب آبی و قرمز روشن شود.حالا بر روی تلفن هوشمند ایرفون را پیدا کرده و جفت شوید.اگر قصد وصل کردن دستگاه دوم را دارید یکبار بلوتوث ایرفون را خاموش و روشن کرده و به دستگاه دوم وصل شوید.بعد از اتصال دستگاه دوم یکبار دیگر ایرفون را خاموش و روشن نمایید. چراغ ال ای دی آبی نشان دهنده اتصال بلوتوثی موفقیت آمیز است.

 

 

عملکرد های دستگاه شامل پاسخگویی به مکالمات تلفنی و گوش دادن به موسیقی است.برای پاسخ دادن به مکالمه کافی است یکبار سریع بر روی دکمه پاور کلیک نمایید و اگر قصد رد تماس دارید دو بار سریع کلیک نمایید.اگر ایرفون در حالت موسیقی قرار دار د با دو بار فشار بر روی دکمه پاور می توانید آخریدن شماره را شماره گیری نمایید.در حالت پخش موسیقی با یک بار فشار دادن دکمه پاور می توانید موزیک را قطع و وصل نمایید.این ایرفون دکمه ای برای کم و زیاد کردن ولوم ندارد و باید این کار را از طریق گوشی همراه انجام دهید.

 

 

 

 در صورتی که دکمه پاور را برای مدت طولانی نگه دارید دستگاه ایرفون خاموش می شود و ال ای دی آن به رنگ قرمز در می آید.یکی از نکات مثبت ایرفون این است که اگر اتصال بلوتوثی بین ایرفون و دستگاه هوشمند قطع گردد، ایرفون به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی گردد.

 

 

 

موارد احتیاط:

_از قرار دان ایرفون در محیط های خیس و مرطوب جلوگیری نمایید.

_از استفاده های بیش از حد خودداری نمایید.

_از قرار دادن ایرفون در کنار وای فای، روتر و یا هر دستگاهی که سیگنال های قوی تولید می کند خودداری نمایید.

 

 

قیمت : 55.000 تومان


هولدر مغناطیسی موبایل در ماشین

 

نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین ، محصولی جدید و بسیار کاربردی جهت استفاده در خودرو ، منزل ، محل کار و … است . این استند دارای خاصیت مغناطیسی با قدرت جذب بالا و بدون لغزش می باشد . هولدر مغناطیسی را می توانید درون خودرو ، روی میز کار و یا هرجایی که نیاز دارید به سادگی  متصل کنید و استفاده نمایید . این محصول به 4 رنگ شیک و قابلیت استفاده برای افراد مختلف و به خصوص راننده های تاکسی ، اسنپ و تپسی می باشد.

 

 

به کارگیری تلفن همراه در حین رانندگی کار خطرناکی است چراکه باعث درگیری حداقل یک دست می شود و در نهایت کنترل شما بر رانندگی را کاهش می دهد . با توجه به این مشکل و همچنین عدم امکان قرار دادن موبایل در حالت عادی بر روی بخش های مختلف خودرو نظیر داشبورد جهت استفاده ، نیاز به یک نگهدارنده مخصوص برای موبایل احساس می شد.این بار یکی از انوع این محصولات را با عنوان نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین به شما معرفی و عرضه می کنیم.

 

 

ابتدایی ترین ویژگی هولدر مگنتی موبایل ، ابعاد کوچک و امکان نصب در هر قسمتی از داشبورد است.شما می توانید متناسب با راحتی خود ، نگهدارنده را در هر جایی که می خواهید نصب کنید.این محصول از جنس فلز و آهنربا و به رنگ های طلایی،نقره ای ، آبی و بنفش موجود می باشد و به ساده ترین شکل ممکن و تنها با استفاده از خاصیت مغناطیسی ، می توانید موبایل خود را بر روی آن قرار دهید.

 

 

در قسمت زیرین هولدر برچسبی قرار دارد که از آن می توانید جهت اتصال بر روی سطوح مختلف استفاده کنید . افراد مختلف و به خصوص رانندگان تاکسی ، اسنپ و تپسی میتوانند  از این محصول داخل خودروی برای استفاده آسان تر از تلفن همراه با ثبات بیشتر و بدون لغزش کمک بگیرند . علاوه بر این شما می توانید در منزل ، محل کار و یا هر موقعیت دیگری ، هولدر مگنتی موبایل را به کار بگیرید.

 

 

نحوه استفاده از نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین :

 ابتدا سطحی را که می خواهید هولدر را بر روی آن نصب کنید با استفاده از دستمال کاملاً تمیز و خشک کنید . سپس روکش برچسب زیرین پایه را جدا کنید و هولدر را بر روی سطح قرار دهید . به همین سادگی هولدر شما در جای خود ثابت می شود و می توانید از آن استفاده نمایید.  همراه نگهدارنده موبایل ماشین ، دیسک فلزی ای وجود دارد که باید در پشت تلفن همراه قرار داده شود تا نگهدارنده مغناطیسی بتواند آن را به طرف خود جذب و در حالت ثابت نگه دارد . اگر تلفن همراه شما دارای محافظی با ضخامت بسیار نازک باشد می توانید دیسک را زیر محافظ قرار دهید. برای بعضی از تلفن های همراه که درب پشت آن ها ضخامک کمی دارد نیز می توان دیسک را در زیر درب قرار داد ، بدون اینکه مشخص باشد . البته لازم به ذکر این مورد برای برخی از تلفن های همراه امکان پذیر است.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

طراحی نوین و کاربردی

نوع : مغناطیسی

طرح : مربع

قابلیت اتصال بر روی نقاط مختلف داشبورد

امکان چرخش 360 درجه

بدون لغزش

استفاده آسان

قابل استفاده برای انواع تلفن همراه

همراه با دو دیسک فلزی برای دو گوشی مختلف

مناسب برای تمامی رانندگان از جمله رانندگان تاکسی ، اسنپ و تپسی

 


قیمت : 30,000  تومان
ارسال شده در تاریخ 13 جولای 2016 توسط مدیریت با موضوع موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 19,822
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.