دلیل همه گیر شدن قلیان چیست؟ عکس دختر و پسر قلیان کشیدن

دلیل همه گیر شدن قلیان چیست؟ عکس دختر و پسر قلیان کشیدن

دلیل همه گیر شدن قلیان بین جوانان,چرا قلیان همه گیر شد؟,تصاویر قلیان کشیدن دختران و پسران جوان,مضرات قلیان کشیدن برای جوانان,قلیان و مضرات آن,قلیان خطرناکتر از سیگار,عکس قلیان روی لب دختر,قلیان میوه ای سرطان زا است

نتیجه تصویری برای قلیان کشیدن دختران

نتیجه تصویری برای قلیان کشیدن دختراننتیجه تصویری برای قلیان کشیدن دختران

قلیان یکی از وسایل تفریحی رایج در ایران و خاورمیانه است. در سالهای اخیر مصرف قلیان در بین جوانان و نوجوانان افزایش چشمگیری داشته است. این در حالیست که قلیان زمینه ساز اعتیاد و بسیاری از بیماری های سرطانی می باشد و متاسفانه سن مصرف این نوع دخانیات بسیار پایین آمده است!

قلیان کشیدن

قلیان کشیدن

قلیان کشیدن

 قلیان کشیدن

قلیان کشیدن

قلیان کشیدن

 قلیان کشیدن

قلیان کشیدن

 قلیان کشیدن

علارغم آنکه فمینیست ها سعی می کنند که مسئله اعتیاد و دخانیات را به عنوان یک مسئله «مردانه» مطرح کنند و مرتب از لزوم پرهیز از «زنانه شدن اعتیاد» سخن به میان می آورند اما واقعیت های تازه از بررسی های اجتماعی نشان داده است که رشد مصرف قلیان و سیگار در بین دختران از پسران نیز بیشتر شده است. البته فمینیست ها در موضوع بالا رفتن آمار خودکشی زنان و دختران (به دلیل افسردگی و تنهایی و سبک زندگی های غیر دینی امروز حاکم بر جامعه) نیز سکوت کرده اند که بررسی آمار فزاینده مرگ و میر زنان و دختران جوان نیز بر نادرست بودن مدل های توسعه اجتماعی و فرهنگی ای که فمینیست ها حامی آن هستند صحه می گذارد.

Imageدلیل همه گیر شدن قلیان چیست؟ عکس دختر و پسر قلیان کشیدندلیل همه گیر شدن قلیان چیست؟ عکس دختر و پسر قلیان کشیدن

هر چند ما بر این باور هستیم که فمینیسم و رویکردهای برابری طلبانه روشنفکران باعث بیکاری، افسردگی و اعتیاد مردان گردیده است و زنان و دختران نیز تحت تاثیر جو فاسد ایجاد شده که دستاورد مدل های اجتماعی و اقتصادی روشنفکران (افراد بی دینی که برای فقط برای موجه نشان دادن خود از دین استفاده ابزاری می کنند و همواره در برابر ارزش های دینی در جامعه موضع گیری می کنند مثل مخالفت با خانه داری زنان، مخالفت با اولویت قرار گرفتن اشتغال مردان، مخالفت با تعدد زوجات مردان، مخالفت با محدود کردن سطح مهریه زنان و … ) در سی سال اخیر و در زمان حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بر کشور می باشد به اعتیاد و تفریحات ناسالم روی آورده اند.

ارسال شده در تاریخ 30 آگوست 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر فرهنگی , گوناگون
بازدید : 5,687
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.