عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی زوج مانکن ایرانی سوپر مدل

عکسهای الناز گلرخ و حمید فدایی زوج مانکن ایرانی و سوپر مدل

عکس الناز گلرخ و حمید فدایی مدلینگ ایرانی , تصاویر مانکن ایرانی الناز گلرخ , زوج ایرانی مدل ایرانی جدید , عکس های جذاب اینستاگرامی الناز گلرخ , بیوگرافی الناز گلرخ , الناز گلرخ کیست , عکس کمتر دیده شده الناز گلرخ,تصاویر شخصی و خانوادگی,جدیدترین عکس ها از زندگی شخصی,فیلم جدید الناز گلرخ,آخرین عکس های النازگلرخ,تصاویر بدون سانسور الناز گلرخ

الناز گلرخ مدل و میکاپ آرتیست ایرانی زاده 22 بهمن سال 1364 در تهران است.

الناز فارغ التحصیل رشته گرافیک است. عده ای در شبکه های اجتماعی بر این باور هستند که چهره او شبیه بهآریانا گراندی شبیه است.

او در سن 20 سالگی سالن زیبایی در تهران داشت و بازیگرانی مانند مهناز افشار، سحر دولتشانی و طناز طباطبایی جزو مشتریان وی بودند.

عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی

عکس این دختر ایرانی در ماه اکتبر 2017 روی جلد مجله cosmopolitan قرار گرفت. مجله Ahlan نیز او را به عنوان یکی از 100 نفر تاثیرگذار در خاورمیانه معرفی کرد.

الناز گلرخ و حمید فدایی
الناز گلرخ با توجه به چهره ی زیبا و جذابش از چهره های معروف اینستاگرام است  .او  و حمید فدایی که گفته میشود نامزد وی میباشد برای ادامه فعالیت مدلینگ خود  از ایران خارج شدند . حمید فدایی نیز همانند الناز  در زمینه مدلینگ فعالیت میکند.
عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی
اینستاگرام الناز گلرخ در حال حاضر بیش از یک میلیون و هفتصد هزار فالور دارد.

عکس های داغ الناز گلرخ و نامزدش حمید فدایی که مدل ایرانی هستند

عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی

الناز گلرخ یکی از مدل های زیبای ایرانی است. او همچنین یک آرایشگر معروف و حرفه ای است . نامزد او حمید فدایی مدل زیبای ایرانی است . الناز هم اکنون در خارج از کشور است .

حمید فدایی زاده تهران میباشد و هم اکنون ۲۷ سال سن دارد و در حرفه مدلینگ در حال حاضر فعالیت میکند. و در ایران زندگی میکند و با برند فیلا همکاری میکند ! حمید فدایی به تماشای فیلم علاقه زیادی دارد و دنبال رسیدن به عکاسی حرفه ای میباشد!  ورزش مورد علاقه حمید بسکتبال میباشد.

الناز گلرخ برای کسب شهرت عکس هایی با هنرمندان معروف ایران گرفته است تا بدین وسیله خود را به ایرانیان بشناساند .

عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی

همسر الناز گلرخ به نام  حمید فدایی هم در زمینه مدلینگ فعالیت می کند و اتفاقا یکی از مدل های مرد موفق ایرانی است. وی که تا چند سال پیش صاحب یک مغازه لباس فروشی در پاساژ تندیس تهران بود طی چند سال گذشته تبلیغات برندهای معروفی همچون فیلا را انجام داده است.

عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی

اینستاگرام حمید فدایی هم حدود پانصد هزار فالور دارد.

این زوج موفق در حال حاضر در دبی زندگی می کنند و همچنان در حرفه مدلینگ مشغول به فعالیت هستند.

عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی عکس الناز گلرخ بی حجاب و حمید فدایی
ارسال شده در تاریخ 21 جولای 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 11,939
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.