عکس لخت شدن دختر ایرانی در تهران اطراف برج میلاد سال 98

عکس لخت شدن دختر ایرانی در کنار برج میلاد تهران

عکس لخت شدن دختر ایرانی زیباترین زن تهران با تصاویر برهنه شدن این دختر تهرونی,عکس های نیمه لختی موژان طاهر دختر برهنه کارگردان,بدن لخت دختر زیبای ایرانی,سینه لخت دختر خوشگل ایرانی,جدیدترین عکس های لختی دختر کارگردان ایرانی

موژان محمد طاهر که نام و نشان کمی در هنر نیز دارد با برهنه شدن در اطراف برج میلاد و نوشتن شعارهایی بر بدن خود به قول خود قصد اعتراض به حقوق زنان دارد .
عکس لخت شدن دختر ایرانی در تهران اطراف برج میلاد سال 95
عکس لخت شدن دختر ایرانی در تهران اطراف برج میلاد

توضیحات در مورد لخت شدن موژان

موژان طاهر چندین بار دست به برهنه شدن در اطراف برج میلاد زده و با انتشار عکس و فیلم برهنه شدن خود قصد آزادی دارد.
او در مورد برهنه شدنش گفته است که دیگر نمی خواهد برده بماند اما سوالی که برای مردم ایجاد میشود این است که آیا با برهنه شدن زنان از بردگی خارج میشوند و اصلا اساس بردگی زن به استفاده جنسی از وی می باشد که موژان محمدطاهر با برهنه کردن خود بیشتر خود را برده کرده است .
طاهر در مصاحبه با رادیوی ضد انقلابی “زمانه” می گوید:”اقدام من در روز ۱۲ فروردین پیام نه به جمهوری اسلامی را داشت. پیام من به زنان این است که در داخل ایران هم می‌توان فعالیت کرد و فریاد حق‌طلبانه سر داد.این نوع اعتراض به زنان در ایران جسارت بیشتری می‌دهد که خود را در صحن مبارزه علیه وضع موجود پیدا کنند. زنانی هستند که از ابراز حقوق خود و مبارزه برای آن ترس دارند و قدم به جلو برنمی‌دارند. من با این کارم خواستم این جسارت را به زنان بدهم تا دیگر ساکت نباشند. من روی بدن برهنه‌ام نوشتم نمی‌خواهم دیگر برده باشم. این فقط حرف من نیست. بلکه حرف بسیاری از زنان در ایران است. حرف زنانی است که زیر قوانین ضد زن له‌شده‌اند. زنانی که حتی حق ابراز احساس خود را ندارند. من دیگر نمی‌خواهم برده باشم زیرا می‌خواهم آزادباشم و تنم متعلق به خودم باشد. این را به نمایندگی تمام زنانی که صدایشان به‌جایی نمی‌رسد، بیان کردم. این اقدامم را در شرایط خیلی دشوار و بغرنجی انجام دادم”.

لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد و عکس گرفتن از بدن برهنه اش باعث شد تا پلیس وی را تحت تعقیب قرار دهد.

دختر ایرانی که عکس هایش همه جا منتشر شد خودش را در کنار برج میلاد لخت کرده بود که با دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفت. چند وقت پیش زنی به نام م . م . ط اقدام به برهنه  شدن در نزدیکی برج میلاد تهران نموده بود و عکس و کلیپهای مربوط به خودش را منتشر ساخته بود .

این کار قبیح و غیر اخلاقی وی که احتمالا بخاطر درخواست پناهندگی و مهاجرت صورت پذیرفته بود تحت پیگرد قضایی قرار گرفت. دادستان تهران از محکومیت زنی که چند ماه پیش در اطراف برج میلاد برهنه شده بود، خبر داد و اظهار داشت:دادگاه این زن را از بابت تشویق به فساد و فحشا به حبس محکوم کرده است.

لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد + عکس

عکس لخت شدن دختر ایرانی در تهران اطراف برج میلاد

 به گزارش فراناز برهنه شدن موژان م ط  کارگردان زن ایرانی اطراف برج میلاد به محکومیت وی به حبس انجامید.به گزارش فراناز خانم م .م .ط کارگردان زن ایرانی به شیوه فمنیسم ها در تهران و اطراف برج میلاد برهنه شد.موژان محمدطاهر که نام و نشان کمی در هنر نیز دارد با برهنه شدن در اطراف برج میلاد و نوشتن شعارهایی بر بدن خود به ادعای خودش  قصد اعتراض به حقوق زنان را داشت.

پس از انتشار این کلیپ، پلیس پیگیری‌های لازم را در خصوص فیلم منتشر شده انجام داد و در پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این زن، پس از خروج از کشور، اقدام به انتشاراین کلیپ در شبکه‌ مجازی کرده است.

ارسال شده در تاریخ 22 نوامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع اخبار حوادث , عکس جالب
بازدید : 19,600
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.