مارگاریتا در طعم و مزه های متنوع و جالب

مارگاریتا در طعم و مزه های متنوع و جالب

مارگاریتا در طعم و مزه های متنوع و جالب ، “مارگاریتا” نوشیدنی لذت بخش بهاری و تابستانی است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب با چند میوه بهاری به شما نوشیدنی های مختلف آن را آموزش می دهیم. می دونم که در فصل تابستان گشت و گذار و مهمانیها بیشتر می شه و حتما شما هم دوست دارید هنر خود را به دوستان و فامیل و آشنایان نشون بدید. پس بذارید شروع کنیم:

مارگاریتا

مارگاریتا در طعم و مزه های متنوع و جالب

مارگاریتا با طعم فلفلی: مواد مورد نیاز برای این نوع یک عدد فلفل قرمز، تعدادی برگ کرفس، ۴عدد لیموی تازه (آب لیمو)، کمی آب پرتقال، یخ و نمک می باشند که کل این مواد را در دستگاه مخلوط کن ریخته و نوشیدنی خنک خود را دریافت کنید.

مارگاریتا با طعم توت فرنگی: پنج عدد توت فرنگی، نصف فنجان آب پرتقال، ۴ عدد لیموی تازه (آب لیمو) و یخ مورد نیاز است که آنها را در دستگاه مخلوط کن ریخته و سپس نوشیدنی خود را نوش جان کنید.

طعم سیب-دارچین: یک فنجان آب سیب (ترجیحا تازه باشد)، یک عدد لیموی تازه (ما نیاز به آب لیمو داریم)، یک قاشق شربت عسل (که از ترکیب ¼ فنجان عسل و ¼ فنجان آب بر روی حرارت ملایم به دست می آید)، یک قاشق چایخوری شکر، یک قاشق چایخوری نمک می خواهیم این مواد را با هم ترکیب کرده و ترکیب مواد فوق مارگاریتای خنک و خوشمزه ای می سازد که می توانید از آن لذت ببرید و حسابی به بدن خود بهترین ویتامینها و مواد مقوی و مغذی را سالم و طبیعی به بدن خود وارد کنید.

مارگاریتا خربزه: یک عدد خربزه شیرین (آب خربزه را بگیرید)، نمک و فلفل به مقدار کم، آب لیموی تازه لازم هستند. اینها را مجددا باهم مخلوط کرده و سپس به سادگی نوشیدنی شما با طعم و مزه ای استثنایی آماده می شود تا نوش جان کنید.

با ایران پاتوق همواره به روز بمانید.

ارسال شده در تاریخ 2 ژوئن 2016 توسط مدیریت با موضوع آشپزی
بازدید : 2,918
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.