مرد ژله ای که به ۱۰۰ زن تجاوز جنسی کرده اعدام شد

مرد ژله ای که به ۱۰۰ زن تجاوز جنسی کرده اعدام شد

مرد ژله ای بزرگترین متجاوز جنسی به دختران ایرانی اعدام شد,تجاوز به دختر شیرازی,ماجرای تجاوز جنسی مرد ژله ای به ۱۰۰ زن و دختر شیرازی,مرد ژله ای که بود,مرد ژله ای در سال ۹۵ اعدام شد,تجاوز جنسی توسط مرد ژله ای به زنان ایرانی

مرد ژله ای اعدام شد. این فرد به دلیل تجاوز جنسی به ۱۰۰ زن و دختر در شیراز دستگیر شد و به اعمال سیاهش اعتراف کرد.

ماجرای تجاوز جنسی مرد ژله ای به ۱۰۰ زن و دختر شیرازی

مرد ژله ای که به اتهام آزار و اذیت ۱۰۰ زن در شیراز و تجاوز به تعدادی از آنها، دستگیر شده بود در ملأ عام اعدام شد.

مرد ژله ای که ماه ها ترس و وحشت را میهمان خانه های مناطق مختلف شیراز کرده بود در نهایت به دار مجازات آویخته شد تا پرونده اش برای همیشه مختومه شود. این مرد که به خاطر شگردش هنگام اجرای نقشه هایش و چرب کردن بدنش به مرد ژله ایمعروف شده بود، در شهریور سال ۹۴ دستگیر شد و با اعتراف به این که به ۲۳ زن تجاوز کرده، در نهایت در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد؛ حکمی که شانزدهم خردادماه به اجرا در آمد و مرد شیطان صفت در مقابل چشمان مردم به دار مجازات آویخته شد.

 مرد ژله ای که بود

فعالیت های مجرمانه مرد ژله ای از دو سال پیش آغاز شد، زمانی که گزارش هایی در ارتباط با ورود مخفیانه مردی ناشناس به خانه ساکنان منطقه کوشک در جنوب شیراز و آزار و اذیت زنان، روی میز پلیس استان فارس قرار گرفت.

ماجرای مرد ژله ای که شبانه به ده ها زن در شیراز تجاوز کرد! (عکس)

اعدام مرد ژله ای

ماجرا از این قرار بود که متهم در نیمه های شب از ساعت دو بامداد تا پنج صبح، خودش را به پشت بام خانه ها می رساند و با شناسایی خانه مورد نظرش، با شگردی که داشت اقدام به بیهوش کردن ساکنان خانه می کرد. پس از آن با در آوردن لباس هایش بدنش را چرب می کرد تا اگر زمانی یکی از طعمه هایش به هوش آمد و خواست او را بگیرد، موفق نشود.سپس از طریق دریچه ها و درهای باز وارد خانه می شد و با تیغ لباس زنان را پاره و نقش شومش را اجرا می کرد. پس از آن نیز با سرقت طلا، پول و موبایلقربانیان و بدون بر جا گذاشتن ردی از خودش از محل فرار می کرد.

۲- به دنبال مرد ژله ای
جرایم مرد ژله ای به گونه ای بود که هیچ کس متوجه حضور او در خانه ها نمی شد. یکی از قربانیان او می گوید «یک روز زمانی که از خواب بیدار شدم با دیدن لباس های پاره ای که تنم بود، وحشت کردم اما نمی دانستم چه بلایی سرم آمده. پیش خودم گفتم شاید کار جن بوده. در ترس و وحشت این ماجرا روزها در فکر فرو می رفتم و حتی جرأت نمی کردم به کسی چیزی بگویم تا این که همین اتفاق برای دخترم هم پیش آمد و هر دوی مان از وقوع این اتفاق وحشت زده بودیم که به مرور زمان متوجه شدیم در محله مان مشابه این اتفاق برای چند زن دیگر نیز رخ داده است.

حالا دیگر مطمئن شده بودیم که اتفاق شومی افتاده و زمانی که ما در خواب بوده ایم فردی وارد خانه مان شده و ما را مورد آزار و اذیت قرار داده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم شکایت کنیم. اظهارات شاکیان هر چند عجیب به نظر می رسید اما حقیقت داشت. از آنجا که نه یک زن، بلکه چند زن با این شگرد قربانی مرد نامرئی شده بودند، تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از این مرد آغاز شد.

۳- شکایت تازه
کارآگاهان به دنبال پیدا کردن سرنخی از تبهکار نامرئی بودند تا این که متوجه شدند مرد ژله ای به تازگی وارد خانه ای در جنوب شیراز شده اما به محض این که اعضای خانواده متوجه حضور او شده بودند با به جا گذاشتن لباس های خود در پشت بام خانه از محل متواری شده بود.

ماجرای مرد ژله ای که شبانه به ده ها زن در شیراز تجاوز کرد! (عکس)

لباس های این مرد سرنخی بود که می توانست پرده از چهره مرد ژله ای بردارد و ماموران را یک قدم به مجرم و محل اختفای او نزدیک کند. در تحقیقات کارآگاهان پلیس از لباس های متهم مشخص شد که او شلوار خود را به خشکشویی داده و روی کاغذ خشکشویی که پشت لباس مجرم قرار داشت، نام «امین» نوشته شده بود. حالا ماموران پلیس یک اسم از متهم داشتند و این در حالی بود که افراد زیادی در سطح شهر با این اسم بودند. چیزی در حدود ۲۰ هزار نام و ماموران پلیس طی اقدامات انتظامی و امنیتی گسترده به بررسی نام این افراد پرداختند و در این میان به چند نفر مظنون شدند.

این اما همه سرنخی بود که پلیس به دست آورده بود. از آنجا که مرد نامرئی پس از ورود به خانه قربانیانش آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، ماموران توانستند آثار مو و دی ان ای او را در محل جرم به دست آورند.

دکتر غلامزاده مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس می گوید:«همزمان با تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد شیطان صفت، مدارکی از سوی پلیس آگاهی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. مدارک مربوط به پرونده های تجاوز به عنف سریالی بود. آثاری که در صحنه های جرم به دست آمده بود در اختیار آزمایشگاه سرولوژی و ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس قرار گرفت. در شناسایی با روش های پیشرفته، الگوی کامل ژنتیکی یک فرد مذکر به دست آمد و پس از بررسی بر روی چندین نمونه ارسالی از سوی پلیس آگاهی که از محل های مختلف جمع آوری شده بود، مشخص شد که الگوی ژنتیکی به دست آمده از تمامی نمونه ها متعلق به یک فرد است. این یعنی عامل تجاوزهای سریالی در شیراز یک نفر بود و ما از این طریق توانسته بودیم نمونه دی ان ای او را به دست آوریم که این نمونه می توانست هنگام دستگیری متهم در افشای حقیقت و رو شدن دست او کمک زیادی به پلیس کند.

۴- أخرین سرنخ
اسناد و مدارکی که پلیس از مرد متجاوز به دست می آورد روز به روز بیشتر می شد تا این که آخرین سرنخ هم در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت. این سرنخ فیلم دوربین مداربسته ای بود که لحظه ورود مرد شیطان صفت به خانه یکی از قربانیانش را ضبط کرده بود.

بررسی ها نشان می داد که مرد ژله ای هنگام اجرای یکی از نقشه هایش وارد خانه ای شده بود که مجهز به دوربین مدار بسته بوده و تصویری از چهره او ضبط شده است. با این سرنخ ماموران موفق شدند به چند مظنون برسند که اسم همه آنها امین بود. همه این افراد دستگیر شدند و در حالی که تمامی آنها مدعی بودند که بی گناهند و از ماجرای تجاوزهای شبانه بی خبرند، آخرین مرحله از تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت انجام شد.

ماجرای مرد ژله ای که شبانه به ده ها زن در شیراز تجاوز کرد! (عکس)

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس می گوید:«با توجه به این که الگوی ژنتیکی هر شخص منحصر به فرد است، از پلیس آگاهی فارس درخواست شد تا مظنونین دستگیر شده را برای مطابقت با الگوی به دست آمده به آزمایشگاه معرفی کنند. چند مظنون که ماموران موفق به دستگیری آنها شده بودند به آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی فارس منتقل شدند و از همه آنها تست گرفته شد و در نهایت مشخص شد که الگوی ژنتیکی یکی از این افراد با الگوی ژنتیکی به دست آمده از متجاوز سریالی کاملا مطابق است. به این ترتیب عامل اصلی تجاوزهای سریالی در شیراز با دلایل کاملا علمی شناسایی شد و حتی وضعیت روحی و روانی او نیز تحت بررسی قرار گرفت که مشخص شد این فرد کاملا سالم بوده و به هیچ بیماری روحی و روانی مبتلا نیست.

۵- شاکیان به صف
با دستگیری مرد ژله ای زنان و دختران زیادی که از سوی او مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند راهی اداره آگاهی شدند و از وی شکایت کردند. یکی از قربانیان این حادثه که مورد آزار و اذیت مرد شیطان صفت قرار گرفته بود گفت:«زمانه حادثه را به خوبی در خاطر ندارم. شب از نیمه گذشته بود و من در خانه به همراه فرزند شیرخواره ام بودم و همسرم به واسطه کاری که دارد، شیفت بود. سرگرم فرزندم بودم که ناگهان متوجه شدم صدایی از آشپزخانه می آید.»

فریبا در حالی که بسیار ترسیده بود به سمت آشپزخانه رفت و در عین ناباوری مردی را دید که با خیال راحت در حال نوشیدن آب در آشپزخانه شان بود. «با دیدن این صحنه غیرمنتظره از ترس شروع کردم به جیغ زدن که ناگهان مرد غریبه برای این که ساکتم کند به سمت من حمله ور شد.»

مرد شیطان صفت برای این که زن جوان را ساکت کند با تیغی که در دست داشت او را تهدید کرد و در این میان دست خودش را هم با تیغ برید:«او می گفت اگر فریاد بزنم فرزندم را خواهد گشت و من هم به خاطر حفظ سلامت و جان او سکوت کردم. پس از آن پا به فرار گذاشت و از شبی که این اتفاق افتاد من دچار وحشت شده ام و نمی توانم تنها در خانه بمانم.»

البته فریبا تنها قربانی مرد ژله ای نبود. زنان دیگری نیز که قربانی این مرد شده بودند، هر یک ماجرایی را که برای شان رخ داده بود بازگو کردند و در نهایت با اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات، محاکمه مرد شیطان صفت در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز شروع شد.

۶- اعترافات سیاه
تحقیقات انجام شده و نتایج به دست آمده دست مرد ژله ای را رو کرده و او دیگر نتوانست حقیقت را کتمان کند. امین در اعترافات خود گفت:«من هر روز برای خرید کاه و یونجه به شهرستان سپیدان می رفتم و پس از آن به شیراز باز می گشتم تا کاه و یونجه ها را بفروشم و با اتمام کار به خانه مان که در جنوب شیراز است می رفتم.»

به گفته مرد ژله ای او در نیمه های شب، پس از اینکه مطمئن می شد خانواده اش به خواب رفته اند، خانه را ترک می کرد. او هر سه چهار شب، یک بار به طور اتفاقی از طریق پشت بام وارد خانه طعمه هایش می شد:«من از طریق دریچه ها و درهای باز وارد خانه ها می شدم و اگر در خانه ای باز نبود، سعی می کردم آن را باز کنم اما اگر نمی توانستم منصرف می شدم و با برداشتن لباس هایم آنجا را ترک می کردم.»

این مرد با شگرد مخصوص به خودش در حالی که تیغ موکت بری به دست داشت و بدنش چرب بود به شکار زنان در خواب می رفت:«معمولا با روغنی که به همراه داشتم بدنم را چرب می کردم و گاهی هم با روغن های موجود در خانه ها این کار را انجام می دادم.»

امین ۲۰ ساله در ادامه اعترافات خود اعلام کرده بود که خیلی از آزار و اذیت ها را در خواب انجام داده. یعنی زمانی که زنان در خواب به سر می بردند اقدام به پاره کردن لباس آنها با تیغ می کرده و در زمان ارتکاب جرم خیلی از قربانیان در خواب بوده و متوجه پاره کردن لباس شان توسط مرد شیطان صفت نشده بودند. به گفته مرد ژله ای در این میان اگر مردان خانه متوجه حضور او می شدند به راحتی پا به فرار می گذاشت. او گفت:«بارها شده بود که من با مردانی که در خانه طعمه هایم حضور داشتند، درگیر هم شده بودم اما از آنجا که بدنم چرب بود، از دست آنها لیز خورده و فرار می کردم.»

ماجرای مرد ژله ای که شبانه به ده ها زن در شیراز تجاوز کرد! (عکس)

مرد شیطان صفت به ماموران پلیس و در دادگاه گفته بود که تاکنون در ۱۰۰ مورد به خانه قربانیان خود وارد شده و فقط در ۲۳ مورد به آنها تجاوز کرده بود. همزمان با دستگیری مرد ژله ای حقایق دیگری هم درباره پرونده او فاش شد. متهم که دو سال پیش به جرم سرقت از خانه یک زن در جنوب شیراز راهی زندان شده بود، پس از آزادی، آزار و اذیت زنان را در خانه های شان آغاز کرد. ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که اولین شکایت از این متهم توسط زن جوانی صورت گرفته بود که مدعی بود امین با ورود به خانه او گوشی همراهش را دزدیده اما گویا این همه ماجرا نبود.

کارآگاهان پلیس برای تکمیل روند تحقیقات بار دیگر زن جوان را که اولین شاکی امین بود به اداره آگاهی احضار کردند. زن جوان که متوجه شد مرد ژله ای بسیاری از زنان و دختران را در جنوب شیراز مورد آزار و اذیت قرار داده لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که سرقت گوشی همراهش توسط مرد شیطان صفت تنها جرم او نبوده. او به ماموران گفت:«دو سال پیش این مرد بدون این که متوجه شوم وارد خانه ام شد و قصد تعرض به من را داشت اما به هر زحمتی که بود توانستم از دست او فرار کنم و متهم که نتوانسته بود مرا مورد اذیت و آزار قرار بدهد گوشی ام را به سرقت برد و پا به فرار گذاشت اما من برای حفظ آبرویم به پلیس گفتم او به قصد سرقت گوشی وارد خانه ام شده بود.»
امین مدتی را به جرم سرقت گوشی در زندان سپری کرد اما پس از آزادی شکل دیگری از اعمال مجرمانه شوم خود را در پیش گرفت.

۷- و سرانجام اعدام
با اعتراف متهم در نهایت او بر اساس حکم اولیه دادگاه انقلاب شیراز، مفسد فی الارض شناخته و به اتهام ورود به عنف شبانه به منزل تعداد زیادی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت، هتک حرمت نوامیس و تجاوز در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به اعدام محکوم شد که این حکم پس از تایید در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور، صبح روز شانزدهم خرداد ماه در ملأ عام اجرا شد تا پرونده مرد شیطان صفت برای همیشه مختومه شود.

ماجرای مرد ژله ای در شیراز

ارسال شده در تاریخ 20 جولای 2016 توسط مدیریت با موضوع اخبار حوادث
بازدید : 5,215
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.