تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

آبمیوه گیر دستی طرح آبپاش جنس اصل پلاستیک مقاوم 2022

آبمیوه گیر دستی طرح آبپاش یک محصولی کاربردی و دارای طراحی فانتزی، که مناسب هر خانه و آشپزخانه ای می باشد و ظاهری جذاب که برگرفته از آب پاش باغبانی می باشد.

آب مرکبات گیری دستی طرح آب پاش با رنگ بندی های متنوع و زیبا با جنسی پلاستیک فشرده مقاوم و با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد.

خرید اینترنتی آبمیوه گیر دستی مدل آبپاش

آبمیوه گیر دستی مدل آب پاش ، مدل جدیدی از آب مرکبات گیری های فانتزی است که به سادگی می تواند نگاه هر بیننده ای را به سمت خود جلب نماید. ظاهری جذاب که برگرفته از آب پاش باغبانی است ، با این تفاوت که از این مدل برای مواد غذایی بایستی استفاده نمود.

نوع ظاهر این محصول به گونه ای است که می توان از آن علاوه بر آشپزخانه ، بر روی میز و حین سرو غذا نیز استفاده نمود.

محصولی زیبا که حاصل خلاقیت طراحان خود بوده و از جنس پلاستیک فشرده مقاوم تولید شده است.

خرید اینترنتی آبمیوه گیر دستی مدل آبپاش

بهترین آب پرتقال گیری دستی دارای آبپاش

آب میوه ها جدا از نقش چشمگیری که در سلامتی دارند، باعث طراوت و شادابی پوست شما نیز میشوند، از این رو در وعده صبحانه خود آب میوه و یا آب مرکبات را هیچ گاه فراموش نکنید چرا که ضمن فواید بسیاری که بخش کوچیکی از آنهارا ذکر کردیم باعث نشاط صبحگاهی نیز میشود.

با توجه به این موارد، چه چیزی بهتر از آبمیوه گیری های دستی که عطر میوه ها و مرکبات در هوا پراکنده میشود و طعم و تازگی آن ها به قدری است که نهایت لذت را از آبمیوه خود خواهید برد.

رایج ترین شیوه مصرف مرکبات ، استفاده از آب آنها است که از پالپ میوه جدا و مصرف می شود، اثر بخشی مرکباتی نظیر لیمو و نارنج در طعم و عطر غذا نیز علاوه بر خاصیت ، باعث شده تا به صورت مداوم از این محصولات در هر آشپزخانه ای استفاده شود.

ساده ترین شیوه جداسازی آب مرکبات ، استفاده از آب مرکبات گیری هایی است که انواع دستی و برقی متناسب با نیاز دارند، نمونه دستی این محصولات به دلیل تنوع در طراحی لوازم آشپزخانه و خروج آنها از یکنواختی ، ظاهری فانتزی را به خود گرفته اند و در کنار نمونه های کلاسیک و ساده ارائه می شوند.

((این بار نیز نمونه ای متفاوت از میان آنها را با عنوان آبمیوه گیر دستی طرح آبپاش به شما معرفی می کنیم.))

بهترین آب پرتقال گیری دستی دارای آبپاش

طراحی جالب و کاربردی آب مرکبات گیری مدل آب پاش

دهانه این محصول با استفاده از یک درب پوشش داده می شود ، دربی که یک سوی آن کلاهک آب مرکبات گیر و سوی دیگر دستگیره ای جای داده شده تا بتوان به سادگی آن را باز و بسته نمود و در حالت عادی به صورت عکس بر روی دهانه قرار داده شود. (کلاهک به سمت داخل) تا فضای زیادی را در هنگام نگهداری داخل کابینت ، کشو و … اشغال نکند.

آب مرکبات گیری مدل آب پاش

نحوه استفاده از آبمیوه گیر دستی طرح آبپاش

در صورت نیاز به استفاده از آب میوه گیری دستی طرح آبپاش می بایست درب را از سمت دستگیره بر روی دهانه آبپاش قرار دهید به طوری که کلاهک به سمت بیرون باشد.

آب مرکبات حاصل از آبگیری ، درون محفظه آبپاش جمع شده و می توانید آن را از طریق لوله خروجی که در انتهای خود همانند نمونه های معمول دارای سری آبپاش است تخلیه کنید و این کار به سادگی و با وجود دستگیره تعبیه شده در کنار محفظه امکان پذیر است. بنابراین در حین آشپزی و طبخ غذا به سادگی می توانید آب تازه مرکباتی نظیر لیمو و نارنج را درون غذای خود اضافه کنید.

ظاهر زیبای آبمیوه گیری دستی طرح آبپاش با تنوع جذاب در رنگ بندی ، مناسب هر سلیقه و هر آشپزخانه ای است.

نحوه استفاده از آبمیوه گیر دستی طرح آبپاش

ویژگی های آبمیوه گیر دستی طرح آب پاش

  • طراحی نوین ، زیبا و فانتزی
  • ابعاد : ۱۷.۵cm*۱۲cm
  • تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت
  • ظاهری برگرفته از آبپاش باغبانی
  • دارای کلاهک آب گیری
  • مناسب برای آب گیری سریع و آسان مرکبات در حجم کم
  • سهولت در استفاده و شست و شوی آسان
  • ارائه شده در رنگ های سبز ، قرمز ، زرد ، آبی و صورتی
  • قابل استفاده در آشپزخانه ، روی میز غذا و …
  • مناسب جهت آب گیری مرکبات نظیر پرتقال ، لیمو ، نارنج و …

آب پرتقال گیری دستی آبپاش

طرز خرید و قیمت آب پرتقال گیری دستی آبپاش

نحوه خرید آب مرکبات گیری دستی مدل آبپاش اینگونه است که : پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش ، از طرف فروشگاه با شما تماس گرفته می شود و اگر خواستید به شما مشاوره داده و محصول را خدمتتان ارسال می کنیم

قیمت : 49.000 تومان

ارسال شده در تاریخ 3 فوریه 2022 توسط زهرا شیرازی با موضوع لوازم منزل
بازدید : 843
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.