اختراعات شگفت انگیز 2018 نمایشگاه سی ای اس CES

اختراعات شگفت انگیز 2018 نمایشگاه سی ای اسCES

اختراعات شگفت انگیز 2018 نمایشگاه سی ای اسCES که می تواند از نظر هرکسی حیرت انگیز و گاه سؤال برانگیز باشد، رونمایی شد. از اختراعات شگفت انگیز 2018 نمایشگاه سی ای اسCES می توان به رباتهای آدم نما، ماشین لباسشویی تازن و غیره اشاره کرد. پنج نمونه از یازده اختراع جالب این نمایشگاه در پست قبلی ارائه شده است.

از لیست یازده تایی اختراعات شگفت انگیز 2018 به شماره شش می رسیم که نوعی دوربین عکاسی است.

6. کوین کوداک کداک

اختراعات شگفت انگیز 2018

براساس خبرهای غیرمنتظره که از راه می رسند، شرکت کُداک درحال ساخت ارز یا پولهای رمزگذاری شدۀ خود به شیوۀ بیت کوین می باشد همراه با شرکت رِدبول که دراقدامی تازه به توزیع انواعی از قرص خواب دست زده است. (که برای روشنسازی باید بگوییم که این کاررا انجام نداده است!)

ایدۀ پشت کوین کداک این است که جبرات خسارت کند برای عکاسانی که عکسهایشان دزدیده شده است باکمک یک نرم افزار جستجوگر وب که به دنبال عکسهای فوری مجرم می گردد؛ اگرچه کارشناسان در تأثیرگذاری این طرح شک دارند.

این شرکت عکاسی همچنین بیت کوینهای دکل های حفاری معدن خودرا ایجاد نموده، که تاحدی شبیه به تله هایی است که ونکمن و سایراعضای این گروه برای گرفتن ارواح خبیث در فیلم اصلی “شکارچیان روح” استفاده می کردند، و برای کرایه باقیمتی بسیار کمتر از حفاری درخانه در اختیار خواهند گذاشت.

کوداک جان؟ محصول بعدی چیه؟ عینک آفتابی برای سگها؟!

7. آ ای ای سِلفلی

یک جاگوشی با چراغ سلفی برای شما کفایت نمیکند؟ یک جاگوشی که همانند پهپادی که عکسهای سلفی می گیرد چطور؟؟

آ ای ایز سفلی از یک دوربین داخلی بجای دوربین گوشی شما استفاده می کند (باید گوشیتون رو با اون به پرواز در بیارید) که می توانید از صحنه هایی از فیلم عکس گرفته یا ویدئوهایی با کیفیت 1080p/60fps بگیرید.

چهار عدد ملخ (پروانه) گردان بیرونی به آن کمک می کند تا حداکثر به مدت چهار دقیقه در هوا شناور باشد، هرچند اگر خاطرتان بماند باطری ثانویه پشتیبان را باخود بیاورید این زمان را میتوان دوبرابر کرد تا بتوانید یک عکس عالی بگیرید.

البته وقتی پهپاد از شما عکس می گیرد، عملاً به این عکس نمی توان به این عکس، سلفی گفت. اما اجازه دهید این مورد را مدنظر قرار ندهیم.

8. سامناکس

یک بالشتک کلیه مانند که تنفس می کندممکن است به ایده اولین نسخه پیش نویس “کابوسی در اِلم استریت” شبیه به نظر برسد اما این دقیقاً همان چیزیست که ربات خوابِ سامناکس هست.

ایدۀ این ربات به این صورت است که وقتی به رختخواب می روید آن را در آغوش می گیرید و آنگاه ریتم و آهنگِ تنفس شما هماهنگ با ریتم تنفسی ربات خواب خواهد شد و باعث میشود که راحتتر به تدریج به خواب فروروید. این ربات حتی لالایی، امواج آرامش بخش و یا کتاب صوتی پخش می کند تا به خواب شما کمک کند.

9. هیپ اِر

آیا شبهای مستی اغلب باعث می شوند تا روی کف پوش پیاده روها دراز بکشید درحالی که لعن و نفرین می کنید که چرا یک کیسه هوای قابل پوشیدن ندارید تا اسباب راحتی شما را فراهم کرده و از درد افتادن مستگونه روی کف پوش ها بکاهد؟ هیپ اِر برای کمک به شما اینجاست.

شاید این سخنان خیلی احمقانه و مثل یک شوخی بیجا به نظر برسد البته _ این کمربند پراز هوا در واقع یک راه حل برای یک مسئله کاملاً جدی است. بخصوص در افراد کهنسال، این گونه افتادن ها می تواند مهلک باشدو هیپ اِر ادعا می کند که این محصول تا 90% از ضربه حاصل از افتادن را می گیرد.

این محصول برای فروش در اروپا به قیمت 600یورو در بهار وارد خواهد شد و یک باطری با طول عمر نزدیک به یک هفته، درنتیجه می توانید آن را تمام مدت در آرامش و خوشی به تن کنید و خیالتان راحت باشد که باسن شما از هرنوع افتادن محافظت می شود. اگر در طول این هفته نیفتید، خوب مسلماً این ابزار مسخره را بی هیچ دلیل به تن داشته اید.

10. تشخیص گر اشعه فرابنفش لورآل

دو راه برای جلوگیری از آفتاب سوختگی وجود دارند؛ یکی اینکه از چشمها و اَپی مثل وُلف رَم سان اکسپوژر استفاده کنید تا مطمئن بشوید که فاکتور50 را تحت کنترل دارید، یا اینکه این حسگر کوچکی که روی ناخن انگشت قرار می گیرد را تهیه نمایید.

بسیار خوب، این حسگر رباتی را که در نزدیکی شما باشد فرانخواهد خواند و یا ضدآفتاب به شانه های شما نخواهد زد، بلکه این حسگر بدون باتری به اَپ همراه خود می گوید که چه زمان شما باید بدنبال سایه بگردید تا از عارضه خرچنگی در تِنِریف 06 خودداری کنید.

اینکه باید روی ناخن چسبیده شود کمی عجیب به نظر می آید، ولی پوستتان از شما بابت هزینه کردن برای تکنولوژی پوستی سپاسگزار خواهد بود تا اینکه پول خود را صرف خرید بازیPS4 کنید. حول وحوش تابستان 2018 محصول به بازار می آید و ظاهراً قیمت آن زیرِ 50دلار خواهد بود.

11. شورت پاچه دار ضد اشعه اسپارتی

بیشتر شلوارها فقط یک کار انجام میدهند: ممانعت از دیده شدن جواهرات خانوادگیتان از نگاه تند رهگذرها _اما شورتهای های-تکِ اسپارتی می خواهند از بقای نژاد انسانی مطمئن شوند.

کمپانی سازنده این لباس براین باور است که نگهداری تلفن همراه در جیبتان می تواند باروری مردان را تحت تأثیر قرار دهد، در نتیجه این قاچاقچی های غاز با بکارگیری 35%فیبر نقره بافته شده در پارچه این زیرشلواریها ساخته شده اند، ضمن ایجاد زندان فاراده که 99%از سیگنالهای موبایل و وای فای را مسدود می کند.

منبع: https://www.stuff.tv

در اینجا مروری داشتیم بر چند اختراعات شگفت سال. اختراعات شگفت انگیز 2018. اختراعات شگفت که هرچند دنیا را تکان نمی دهند ولی درعین حال می توانند برای اقشاری از جامعه مفید ویا حداقل جالب باشند.

ارسال شده در تاریخ 16 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع تکنولوژی , مطلب علمی
بازدید : 1,730
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.