از بین بردن بوی بد دهان ترفند ها و روشهای خوشبو کردن دهان

از بین بردن بوی بد دهان روشهای خوشبو کردن دهان

از بین بردن بوی بد دهان,  روشهای خوشبو کردن دهان,رفع  بوی بد دهان ,خوشبو کردن دهان,چگونگی از بین بردن بوی بد دهان , روشهای خوشبو شدن دهان,بوی بد دهان , خوشبو شدن دهان,

برای از بین بردن بوی بد دهان، چوب دارچین بجوید

▫️حاوی روغنی است که محیط دهان را برای باکتریهای عامل بوی بد دهان غیر قابل فعالیت کرده، آنها را نابود و دهان را خوشبو میکند

از بین بردن بوی بد دهان, روشهای خوشبو کردن دهان,رفع بوی بد دهان ,خوشبو کردن دهان,چگونگی از بین بردن بوی بد دهان , روشهای خوشبو شدن دهان,بوی بد دهان , خوشبو شدن دهان,

نوشیدن چای سبز به از بین بردن بوی بد دهان کمک میکند

پژوهش ها نشان داده اند که چای سبز حاوی پلی فنول ها است که به طور طبیعی به خوشبو کردن نفس کمک می کند. همچنین، چای سبز می تواند در پیشگیری از پوسیدگی دندان، مقابله با برخی انواع سرطان دهان، و بهبود کاهش وزن نقش داشته باشد.

استفاده از آدامس یا خوشبوکننده های حاوی زایلیتول

آدامس های حاوی زایلیتول، یک الکل قند که باکتری ها را تغذیه نمی کند، می تواند در خوشبو کردن نفس و کاهش بوی بد دهان تاثیرگذار باشد. آدامس یا خوشبوکننده های حاوی زایلیتول می توانند پوششی لغزنده روی دندان ها و لثه ها ایجاد کنند و از این طریق باکتری ها را دور نگه دارند. زایلیتول یک ماده غذایی با گلیسمیک پایین است که پوسیدگی دندان را تقویت نمی کند.

مصرف فلفل دلمه ای قرمز خام

مواد غذایی سرشار از ویتامین C مانند فلفل دلمه ای قرمز یا کلم بروکلی گزینه خوبی برای مقابله با بوی بد دهان و خوشبو کردن نفس هستند. خوردن فلفل دلمه ای قرمز خام و بروکلی که از محتوای ویتامین C بالایی برخوردار هستند، جمعیت باکتری های تولید کننده بوی بد دهان را کاهش می دهد.

خوردن یک سیب در روز

اگر به سیر علاقمند هستید، برای مقابله با بوی ناخوشایند آن می توانید خوردن یک سیب خام را مد نظر قرار دهید. سیب خام بوی دهان پس از خوردن سیر را خنثی می کند. در حقیقت، مطالعه ای که در سال 2016 در نشریه Journal of Food Science منتشر شد، قدرت سیب خام در مقابله با بوی بد تولید شده از سیر را تایید کرد. به شرکت کنندگان در این مطالعه پس از مصرف سیر، سیب خام، کمپوت سیب و آب سیب داده شد. افرادی که سیب خام مصرف کرده بودند به طور چشمگیری کاهش بوی بد دهان طی 30 دقیقه را تجربه کردند. کاهوی خام نیز می تواند اثری مشابه به همراه داشته باشد.

استفاده گیاهان دارویی

درخت چای، آویشن، ارگانو، میخک، دارچین، و هل می توانند در کاهش بوی بد دهان موثر باشند. جویدن برگ یا غلاف این قبیل گیاهان دارویی می تواند به خوشبو شدن نفس کمک کند. گیاهان دارویی سبز باید به صورت تازه مصرف شوند زیرا نمونه های خشک شده فاقد برخی از روغن های فرار هستند. جعفری، ریحان و نعناع نیز می توانند در بهبود بوی دهان و مقابله با بوی بد کمک کنند.

ارسال شده در تاریخ 29 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,576
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.