از بین بردن لک صورت و پوست روش درمانی موثر کک و مک صورت

از بین بردن لک صورت و پوست روش درمانی موثر کک و مک صورت

از بین بردن لک صورت

? #لک_صورت_و_کک_مک

✅آرد باقلا۲۰گرم
✅آرد نخود۲۰گرم
✅تخم ترب۳۰گرم
✅سیاهدانه۳۰گرم

?همه نرم کوبیده با آب انجیر بصورت ماسک بمدت بیست دقیقه بمالید

برخی از انواع کک و مک‌ها مدت‌های طولانی روی پوست میزبان خود باقی می‌مانند. برخی نیز در طول تابستان که آفتاب بیشتری می‌تابد، ظاهر می‌شوند و به‌مرور زمان و فاصله‌گرفتن خورشید از زمین،‌ کم‌رنگ می‌شوند. کک و مک ارثی با افزایش سن کمتر خواهد شد، اما متأسفانه کک و مک‌هایی که خورشید باعث شکل‌گیری آنها شده، با افزایش سن بیشتر می‌شوند.

از بین بردن لک صورت

از بین بردن لک صورت ,رفع لک پوست ,روش درمانی موثر کک و مک صورت ,رفع لک صورت و پوست ,ماسک کک و مک صورت ,درمان گیاهی کک و مک , آب لیمو و رفع لک صورت

از بین بردن لک صورت ,رفع لک پوست ,روش درمانی موثر کک و مک صورت ,رفع لک صورت و پوست ,ماسک کک و مک صورت ,درمان گیاهی کک و مک , آب لیمو و رفع لک صورت

. روغن نارگیل

روش اول از بین بردن لک صورت

  • بعد از تمیز کردن صورت خود، روغن نارگیل را به آرامی به مدت 5 دقیقه روی آن ماساژ دهید. استراحت کنید و بعد از 15 تا 20 دقیقه ،با آب گرم بشویید.
  • این درمان را سه بار در هفته تکرار کنید.
  • زمانی که متوجه شدیدوضعیت شما بهتر شده است ،این درمان را به یک یا دو بار در هفته کاهش دهید.
  • سوالات زیادی در مورد اینکه آیا روغن نارگیل یک شبانه روز روی صورت بماند یا خیر، وجود دارد.
  • اگر پوست شما خشک است ،می توانید یک بار در هفته این کار را انجام دهید.
  • اما اگر پوستتان چرب است، کرده توصیه می شود کهاز انجام این کار اجتناب کنید.
  • اگرچه روغن نارگیل بسیار چرب است و این می تواند پوست شما راچربتر کند و باعث شود که پوست روغن بیشتری تولید کند.
  • به همین ترتیب ،ممکن است با مشکلاتی مانند بازتر شدن منافذ روبرو شوید.
آلوورا و از بین بردن لک صورت
آلوئه ورا بهترین گیاه برای مراقبت از پوست است. به همین علت، آن را اغلب در محصولات از بین برنده لکه های پوستی صورت و یا سایر قسمت های بدن استفاده می کنند.
آن به عنوان یک قارچ کش و مرطوب کننده عمل می کند و به طور طبیعی پوست را احیا می کند. آلوورا نیز خاصیت الاستیسه (حالت کششی) پوست را بهبود میدهد.
شما می توانید ماسک آلوورا را در شب بعد از پاک کردن و تمیز کردن پوست خود استفاده کنید. بنابراین این ژل در حین خواب شما کار خواهد کرد. به یاد داشته باشید که صورت خود را در صبح روز بعد کامل بشویید.
شیر
شیر یک محصول طبیعی است که حاوی اسید لاکتیک است، که برای روشن کردن و رفع لکه ها بسیار مفید است. شما می توانید شیر را به طور مستقیم به صورت خود بزنید تا بتوانید از اسید لاکتیکش سود ببرید.
شروع به گرم کردن یک شیر در یک ظرف کنید. هنگامی که آماده شد، آن را به آرامی با استفاده از تکه ای پنبه به صورت خود بمالید. حداقل 30 دقیقه صبر کنید تا بعد آن را شستشو دهید.
از بین بردن لک صورت ,رفع لک پوست ,روش درمانی موثر کک و مک صورت ,رفع لک صورت و پوست ,ماسک کک و مک صورت ,درمان گیاهی کک و مک , آب لیمو و رفع لک صورت

آب‌لیمو: آبِ لیمو را گرفته و آن را با پنبه روی صورت بمالید. پس از آن حتما صورت خود را بشویید. گفته می‌شود که آب‌لیمو باعث روشن‌شدن رنگ پوست می‌شود.

عسل: عسل را با نمک مخلوط کنید تا یک اسکراب یا لایه‌بردار طبیعی درست کنید. عسل نیز به روشن‌کردن رنگدانه‌ها کمک می‌کند.

آب‌دوغ: آب‌دوغ همان مایعی است که پس از کره‌گرفتن باقی می‌ماند. این مایع را مستقیما روی پوست بمالید و پس از ۱۰ دقیقه صورت خود را با آب گرم بشویید. می‌توانید از ترکیب آب‌دوغ با جوپرک نوعی ماسک طبیعی درست کنید. آب‌دوغ حاوی اسید لاکتیک است که می‌تواند به روشن‌شدن رنگ کک و مک کمک کند.

خامه‌ی ترش: خامه‌ی ترش را مستقیما روی پوست تمیز بمالید و پس از چند دقیقه صورت خود را بشویید. خامه‌ی ترش نیز همانند آب‌دوغ حاوی اسید لاکتیک است.

ماست: ماست را مستقیما روی صورت بمالید و چند دقیقه منتظر بمانید. اسید لاکتیک موجود در ماست نیز به روشن‌شدن رنگ کک و مک کمک می‌کند.

ارسال شده در تاریخ 23 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,853
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.