ایده ست لباس ایده هایی برای ست کردن لباس در فصل های مختلف

ایده ست لباس ایده هایی برای ست کردن لباس در فصل های مختلف

ایده ست لباس , ایده هایی برای ست کردن لباس ,ایده ست لباس در فصل های مختلف , ست کردن  لباس ها برای مهمانی ها ,ست کردن لباس و کفش

زیتونی با چه رنگهایی ست میشود؟
زیتونی را با رنگ های کرم،
مشکی، خردلی، قهوه ای، آجری، زرد یا طلایی به کار برده میشود

ایده ست لباس , ایده هایی برای ست کردن لباس ,ایده ست لباس در فصل های مختلف , ست کردن  لباس ها برای مهمانی ها ,ست کردن لباس و کفش

سخت‌تر از بیدار شدن صبح زود، این است که باید جلوی کمد بایستی و به این موضوع فکر کنی که شلوار سبز با مانتو قهوه‌ای هماهنگی دارد ؟

همه خانم ها از الان دغدغه این را دارند که امسال عید چه تیپی بزنند و چگونه استایل شیکی داشته باشند. در این مواقع ایده گرفتن از مدهای جدید سال و مدل های زیبا بسیار کمک کننده خواهد بود. خانم ها و دختران شیک پوش می توانند این ست های زیبا را در مهمانی های دورهمی و در مراسمات رسمی بپوشند.

اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید و برای پوشیدن لباس لازم است چند دست لباس را از کمد بیرون بکشید و عوض کنید، پس با قواعد ست کردن رنگ‌ها آشنایی ندارید و لازم است این مطلب را بخوانید و با اصول این کار آشنا شوید تا از فردا صبح و چشم بر هم زدنی یک ست لباس هماهنگ بپوشید.

ایده ست لباس , ایده هایی برای ست کردن لباس ,ایده ست لباس در فصل های مختلف , ست کردن  لباس ها برای مهمانی ها ,ست کردن لباس و کفش

سفید و سیاه؛ رنگ‌هایی برای تمام فصول
سفید و سیاه را می‌توانید در کنار هر رنگی استفاده کنید. از نظر متخصصان و طراحان، سفید و مشکی رنگی ندارند. سفید محصول نبودن ترکیبات رنگی با بیشترین درخشندگی است. در نقطه مقابل، سیاه از ترکیب تمام رنگ‌ها با بیشترین حد تیرگی به‌وجود آمده است. این دو رنگ تنها رنگ‌هایی هستند که با تمام رنگ‌ها هماهنگی دارند؛ درواقع استثناهایی هستند که قواعد ترکیب رنگ را به چالش می‌کشند. سفید در کنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد که رنگ را بارزتر کند و جلوه بیشتری به آن بدهد؛ در مقابل مشکی تندی و تیزی رنگ‌ها را می‌گیرد.

 

ارسال شده در تاریخ 30 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مدل لباس
بازدید : 4,185
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.