ایده لباس اسپرت ترکیب لباس ها و حفظ زیبایی خود در تیپ

ایده لباسهای اسپورت حفظ زیبایی خود در تیپ اسپورت باشند

ایده لباس اسپرت , جدیدترین ایده لباس اسپورت , ایده لباس اسپورت مهمانی , ست لباس اسپورت ,  ست لباس اسپرت دخترانه و زنانه , لباس های زمستانی جدید , و ست لباس اسپرت شیک , لباس اسپورت

مد زنان و 15 رازی که باعث می شوند همیشه به نظر شیک و روی مد به نظر بیایید

هیچ وقت از خودتان پرسیده اید که راز زنانی که همواره خوش لباس هستند چیست؟ آیا مایلید که در زمره این دسته از خانم ها قرار بگیرید؟ خوب، اگر بله، پس خوشبختانه باید بگویم که در ادامه 15نکته را مرور می کنیم که به شما کمک می کند تا همواره و همیشه شیک و خوش لباس باشید.

ایده لباس اسپرت

  1. آماده بشوید

اگر باور دارید که خوش لباس بودن سخت است، آنگاه باید بگویم که اشتباه می کنید. این طرز فکر در صورتی که زمان کمتر و امکان فکر و تصمیم گیری پائین باشد بدیهی است. بهترین راه برای جلوگیری از این موقعیت یا احتمالاً یک موقعیت خجالت آور این است که از قبل آماده بشوید.

هر شب یک مقدار وقت بگذارید و یک دست لباس انتخاب کنید. این طوری، مجبور نخواهید بود که صبح هنگام عجله کنید یا نگران ظاهرتان باشید.

ایده لباس اسپرت

  1. دنبال ایده و الهام بگردید

این را بدانید، نصف کار از طریق جستجوی الهام و ایده حل می شود. اینستاگرام، پین تِرِست، و بلاگ های مد می توانند منبع اطلاعاتی عالی ای باشند. از این طریق خواهید دانست که چه چیزی عالی است و چه چیزی خوب و مناسب نیست. در صورتی که خیلی مطمئن نیستید که چه بپوشید یا چه سبکی برای شما مناسب است، این کار می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. این روش شما را به مسیر خوش لباس بودن به درستی راهنمایی خواهد کرد.

جدیدترین ایده لباس اسپرت

  1. بر اساس آب و هوا لباس به تن کنید.

تا حد ممکن، قبل از اینکه منزل را ترک کنید، گزارش آب و هوا را چک کنید. این امر به شما کمک می کند که مهیا شوید و طبق وضعیت هوا لباس بپوشید. در یک روز بارانی، از پوشیدن لباس سفید رنگ یا پارچه هایی که دیر خشک می شوند اجتناب کنید، تا این که مبادا خیس شوید و چترتان را فراموش کنید. طوری برنامه ریزی کنید که به جای کفش پاشنه دار، کفش راحت به پا داشته باشید و بتوانید سریع راه بروید یا حتی در صورت لزوم بدوید.

بهترین ایده لباس اسپرت

  1. لباس باید روی تن شما خوب به نظر بیاید

خوب، همه می دانیم که تو چه لباسی خوب به نظر می آییم! در این خصوص، هیچ گاه قبول نکنید که چیزی بپوشید که در آن احساس راحتی کامل نداشته باشید. این تنها در مورد البسه نیست بلکه شامل اعتماد به نفس شما نیز می شود. بنابراین، همیشه هدف این باید باشد که چه چیزی برای شما خوب است و از امتحان کردن (لباسهای مختلف) نترسید.

عکس ایده لباس اسپرت

  1. هدف شیک به نظر رسیدن است

رو مد بودن لزوماً تنها به معنای پوشیدن لباس های مارکدار نیست. خیلی چیزهای دیگر نیز مهم هستند. حتی اگر یک تی شرت و شلوار جین بپوشید، می توانید به نظر شیک بیایید، درست است؟ بله، به این دلیل که می توانید با استفاده از لوازم جانبی مناسب ودرست (مثل کیف وجواهرات و ساعت…) ظاهری شیک خلق کنید. این وسایل می توانند به آراستگی ظاهری شما بیفزایند.

ایده لباس اسپرت

  1. لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید.

زمانی که حرف از لوازم جانبی به میان می آید، گاهی همه ما کمی زیاده روی می کنیم چون عاشق خودنمایی با داشته هایمان هستیم. یکبار برند کوکوشانل گفت: “موقع به کار بردن وسایل جانبی، همیشه آخرین چیزی که می خواهید استفاده کنید را کنار بگذارید.” این نکته تأیید کننده این موضوع است که همیشه هم زیاد داشتن خوب نیست. همیشه به یاد داشته باشید که لوازم جانبی بهتر است مکملی برای لباس شما باشند.

ایده لباس اسپرت

  1. مناسبت و موقعیت را در نظر بگیرید.

اگر واقعاً در اطراف خود شاهد زنان شیک و خوش لباس هستید، پس متوجه خواهید شد که آنها طبق شرایط و موقعیت لباس می پوشند. ظاهر آنها مناسب و آراسته است ضمن اینکه به قانون پوشش یک شرکت یا سازمان توجه دارند. در صورتی که دچار شک شدید، درمورد قانون پوشش مکان مورد نظر از یک نفر سوال کنید تا طبق آن لباس بپوشید. همیشه موقعیت را به خاطر و مدنظر داشته باشید تا اشتباه نکنید.

ایده لباس اسپرت

  1. لباس زیر مناسب

یکی از مهمترین مواردی که باید برای شیک و زیبا بودن به یاد داشته باشید، پوشیدن لباسهای زیرین مناسب است. به این دلیل که در نهایت تأثیر بزرگی بر ظاهر شما خواهند داشت. برای مثال، استفاده از لباس زیر روشن برای تاپ رنگ روشن یک قانون تجربی است که باید رعایت شود.

ایده لباس اسپرت

  1. خوب مغازه ها را بگردید

تعداد انگشت شماری سبک پوشش هستند که ما عاشقشان هستیم یا با آنها احساس راحتی می کنیم. این طور بهش فکر کنید که همیشه دنبال چیزهای قدیمی هستید و باین ترتیب انتخابهایتان را محدود می کنید. بهترین روش برای شکستن قالب و الگوهای قدیمی این است که به مغازه های مختلف سر بزنید و لباس های جدید را امتحان کنید. این طوری، ممکن است یک چیز مورد علاقه جدید پیدا کنید و نیازی نیست که تجربه گرانی باشد چرا که می توانید از فروشگاه های زنجیره ای  یا حتی خرده فروش هایی که تخفیف می زنند خرید کنید. بدین شکل بدون اینکه پولتان را زیادی هدر دهید خوش استایل خواهید بود.

ایده لباس اسپرت

  1. لباس های کلاسیک همیشه مورد پسند هستند و از مد نمی افتند

مهم نیست که بقیه چه می گویند، لباس های کلاسیک همیشه کلاسیک می مانند. پس می توانید از بابت آنها مطمئن باشید. بگذارید منفی باف ها هرچه می خواهند، بگویند ولی زیاد به آنها اعتنا نکنید. این طوری یک کمد لباس معرکه خواهید داشت که می توانید به آن افتخار کنید. در همان حین، نیازی نیست که هر بار نگران خرید یک دست لباس تازه برای مناسبت های مختلف و ناگهانی باشید.

ایده لباس اسپرت

  1. کفش های مناسب

شیک بودن صرفاً شامل لباس ها نمی شود، بلکه لوازم جانبی و کفش ها را نیز در بر می گیرد. همیشه به موقعیت فکر کنید، آن ظاهری که می خواهید درست کنید، و اینکه آیا با آن کفش راحت هستید یانه. زمانی که قرار است که برای یک مهمانی بیرون بروید کفش با پاشنه بلند و باریک خوب است. اما وقتی قراراست کل شب را برقصید یک جفت کفش تخت و یا با لژ بلند باعث راحتی بیشتر شما می شود.

کفش و ایده لباس اسپرت

  1. روی ضروریات سرمایه گذاری کنید مثل …

کتهای اسپورت دو دکمه، کفشهای خوب، یک پیران مشکی کوچک، شلوارهای جین، ست شلوار ریش ریش شیک، و لوازم جانبی. اینها واقعاً مهم هستند، چون هرزمان که بخواهید در یک مهمانی و ضیافتی حضور پیدا کنید، می توانید روی این لباسها حساب کنید. پس باید پولتان را صرف البسه ای کنید که ارزشش را داشته باشد.

ایده لباس اسپرت

  1. از لباسهایتان به خوبی نگهداری کنید.

زنانی که مد را جدی می گیرند برای لباسهایشان احترام قائلند. بدین ترتیب، امکان ندارد که ببنید بعداز استفاده از لباس ها آن ها را کف زمین بندازند. از سوی دیگر، اگر مراقب لباسهایتان باشید، به نظر نو خواهند آمد بدون اینکه نیاز به نگرانی باشد. یادتان باشد که برچسب لباس ها را بخوانید و آنها را طبق دستورالعمل ها بشویید، خشک کنید، و اتو کنید در این صورت می توانید لباسهایتان را برای مدت طولانی رو فرم و مرتب نگه دارید. و دیگر لازم نیست هزینه های بالا برای خشکشویی پرداخت کنید.

ایده لباس اسپرت

  1. یک دست لباس برای مواقع اورژانسی آماده داشته باشید.

خانمهای باهوش همیشه برای رویارویی با شرایط غیرمنتظره آماده اند. اگر که می خواهید چنان بانویی باشید، پس همیشه یک دست لباس که یک دقیقه ای در دسترس شما باشد فراهم کنید. یک شلوار جین، تاپ، و یک جفت کفش این کار را برای شما می کنند. فقط احتیاط را رعایت کنید، همیشه چسب زخم، چسب نواری، یک سوزن، چند دکمه، و نخ در کیف دستی خود داشته باشید.

ایده لباس اسپرت

  1. سبک خود را بیابید.

نشان (تجاری) یک خانم خوش لباس این حقیقت است که از تمام مدهای اخیر آگاه است اما با این حال کورکورانه از آنها پیروی نمی کند. او سبک پوشش ویژه خود را دارد که شخصیت خاص او را می سازد. اکثراً، همانطور که پیش تر گفته شد، کلاً این موضوع به اعتماد به نفس مربوط می شود. به خودتان باور داشته باشید.

ایده لباس اسپرت

بابت خواندن این مطلب از شما سپاسگزاریم.

ایده لباس اسپرت

لباس اسپرت , جدیدترین لباسهای اسپرت , لباس اسپرت مهمانی , ست لباس اسپورت ,  ست لباس اسپرت دخترانه و زنانه , لباس های زمستانی جدید , و ست لباس اسپرت شیک , لباس اسپرت 

ست کردن لباس با کتانی

شاید شما هم جزو خانم هایی هستید که به پوشیدن کتانی علاقه دارند اما نمیدانند کتانی را باید با چی بپوشند و با چگونه ست کنند. کتانی ها فوق العاده راحت اند و بیشتر خانم ها ترجیح میدهند برای استایل روزمره و اسپرت شان از آن ها استفاده کنند, در این مطلب 4 روش متفاوت و شیک ست کردن لباس زنانه با کتانی را به شما میگوییم.

ایده لباس اسپرت

اگر شما نیز به دنبال ست لباس اسپرت مرد و زن هستید و ایده ای ندارید که چگونه لباس خود و همسرتان را با هم ست کنید ؛ این پست مخصوص شماست ، ست لباس دختر و پسر شامل کفش ها، بلوز شلوار و کلاه ها می باشند.

ایده لباس اسپرت

در هر زمان باتوجه به نوع فص و مکان میشود به ترکیب بندی لباس ها و پوشش خود بپردازید . فصل بهار بهترین فرصت برای تجربه پوشیدن انواع لباس هایی است که هرگز آن را تجربه نکرده اید. فصل بهار، این فرصت را به شما می دهد که انواع رنگ ها را به مجموعه تیپ اسپرت خود اضافه کنید

ارسال شده در تاریخ 22 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مدل لباس
بازدید : 4,532
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.