برجستگی لب ها معرفی راه طبیعی برای افزایش برجستگی لب‌هایتان

برجستگی لب ها معرفی راه طبیعی برای افزایش برجستگی لب‌هایتان

برجستگی لب ها, افزایش برجستگی لب ها , روش های طبیعی برای برجستگی لب ها , چگونه  لب ها برجسته داشته باشیم ,راه طبیعی برای افزایش برجستگی لب‌هایتان ,برجسته سازی لب , بزرگ شدن و برجسته سازی لب بدون تزریق, بزرگ کردن لب ها با روش طبیعی ,. حجم دادن به لبها ,برجسته کردن لب با دارچین و روغن های گیاهی

?مالیدن روغن نعناع به لب‌هایتان یک راه طبیعی برای افزایش برجستگی لب‌هایتان است.

? چرا که این روغن، موجب تحریک پوست لب شده و تورمی خفیف به همراه قرمزی ایجاد می‌کند.

برجستگی لب ها, افزایش برجستگی لب ها , روش های طبیعی برای برجستگی لب ها , چگونه لب ها برجسته داشته باشیم ,راه طبیعی برای افزایش برجستگی لب‌هایتان ,برجسته سازی لب , بزرگ شدن و برجسته سازی لب بدون تزریق, بزرگ کردن لب ها با روش طبیعی ,. حجم دادن به لبها ,برجسته کردن لب با دارچین و روغن های گیاهی

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

بزرگ کردن لب با آرایش

  • قبل از شروع آرایش لب های خود را لایه برداری کنید. این کار را با استفاده از شکر و روغن سرکه انجام دهید. آنها را با هم مخلوط کرده، سپس با استفاده از مسواک، لب ها را لایه برداری کنید. این کار نه تنها باعث نرم تر شدن لب ها، بلکه همچنین باعث پاکیزگی و شیرین شدن آن ها می شود.
  • آبرسانی به لب های خود : یکی از کارهایی که باعث می شود لبان شما بزرگ و جذاب نشان داده شود آبرسانی و براق نگه داشتن آنهاس. همیشه به یاد داشته باشید بعد از استفاده از رژ لب، از یک کرم مرطوب کننده نیز استفاده کنید تا خودتان تغییر را مشاهده کنید.

    ****آب را فراموش نکنید! همیشه یادتان باشد نوشیدن آب می‌تواند به حجیم شدن لب‌هایتان و هیدراته باقی ماندنش کمک فراوانی کند.****

روش خانگی بزرگ کردن لب

  • از فلفل قرمز استفاده کنید. کمی فلفل قرمز را با آب مخلوط کنید و سپس بر روری لبان خود قرار دهید و بعد از ده دقیقه آن را بشویید. توجه کنید هنگامی که فلفل را مالید زبانتان به لبات برخورد نکند یا لباهای خود را گاز نگیرید.

 

  • لب‌های خود را بسته نگه دارید و تا آنجایی کی می‌توانید لبخند زده و لب‌هایی خود را گسترش دهید. برای ۵ ثانیه لبخند خود را نگه دارید، سپس لب خود را جمع کرده و رو به جلو فشار دهید. تا آنجایی که ممکن است عضلات لب خود را منقبض نمایید. این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید.
  • قالب یخ

قالب یخ یک روش فوق العاده طبیعی برای بزرگ کردن لب  است که سلول های مرده را از بین می برد. ماساژ لب با قالب یخ جریان خون را در پوست لب افزایش می دهد. لذا ؛ لب ها قرمز رنگ بنظر می رسند. علاوه بر این برای لب های خشک، بسیار موثر است و لبها را روشن می کند. هنگامی که در زیر آفتاب نیستید ، لب ها را تسکین می دهد. لب ها را روزی یکبار با یک قالب یخ به مدت ۲ دقیقه ماساژ دهید. به تدریج، لب های شما بزرگتر و جذاب تر می شود.

  •  ماساژ

ماساژ می تواند یک روش خوب برای بزرگ کردن لب  باشد. هنگامی که بدن خود را ماساژ می دهید، احساس خوبی خواهید داشت . اگر لب ها را ماساژ دهید، نیز احساس خوبی پیدا می کنید. شما می توانید از روغن ماساژ پوست استفاده کنید. روغن ترجیحی خود را مانند روغن زیتون بر روی لب خود قرار دهید و آن را به آرامی برای ۵-۶ دقیقه مالش دهید . سپس لب هایتان که روغن را به خود جذب کرده با اب گرم بشویید. انجام روزانه یک بار در روز ، به شما کمک می کند به طور طبیعی لب هایتان را حجیم کنید.البته، پس از شستن لب ها ، لب های خود را با حجیم کننده طبیعی لب بپوشانید، از حجیم کننده لب با مواد طبیعی می توان موادی مانند کره شیا، روغن نارگیل یا موم زنبور عسل را نام برد .

  •  عسل

عسل یک درمان خانگی خوب برای حجیم و بزرگ کردن لب به طور طبیعی است. عسل غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی سالم است. همه این عناصر برای پوست مفید هستند. عسل نیز به روشن کردن پوست روی لب ها کمک می کند. چند بار در روز عسل خالص را روی لب ها بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس صورت را با یک پارچه نرم پاک کنید و حجیم کننده طبیعی لب را اعمال کنید.همچنین می توانید شبها قبل از خوابیدن عسل را به لبهایتان بمالید و بگذارید تمام طول شب بماند. با اینکار هرروز احساس کنید لبهای شما نرمتر و صاف تر شده است. به این ترتیب شما همچنین می توانید لب خود را از خشک شدن در برابر عوامل سخت مثل هوای سرد زمستان نیز محافظت کنید.

  •  قلم مو و برس

شما می توانید لب های خود را با مسواک کشیدن و لکه برداری بزرگتر کنید. لب های خود را به آرامی با یک مسواک خشک پاک کنید . این کار مزایای زیادی دارد و قالب لب را به شکل هوشمندانه ای تغییر می کند. برس زدن ، سلول های مرده پوست را از بین می برد و لب های شما را نرم تر می کند و باعث گردش جریان خون شده به طوری که لب ها به رنگ قرمز، تازه و گوشتالو در می آیند. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، می توانید عسل یا وازلین را بر روی مسواک یا قلم مو قرار دهید. سپس آن را همانند قبل بشویید.

بزرگ کردن لب با برس یا مسواک
ارسال شده در تاریخ 10 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دنیای مد
بازدید : 2,326
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.