بیوگرافی برادران مسعودی گروه آکروبات کار برنامه امریکن گات تلنت

بیوگرافی برادران مسعودی در برنامه America’s Got Talent

بیوگرافی برادران مسعودی : آنها یک گروه آکروبات کار سه نفره بودند که در فصل چهاردهم امریکن گات تلنت (مسابقه استعدادیابی امریکا) اجرا کردند. آنها در نیمه نهایی حذف شدند.

این خانواده دارای اصالت مراکشی (مغربی) بوده و در استرالیا به دنیا آمده وبزرگ شده اند. مادر آنها انگلیسی است به نام هایدی و پدرشان سعید اهل مراکش است. این برادرها بالغ بر بیست سال باهم کار و تمرین کرده اند. به گفته خود آنها (زمان بچگی به ما یاد می دادند که باهم بایستیم آنهم نه فقط روی پاهامون بلکه روی دستهامون.)

بیوگرافی برادران مسعودی گروه آکروبات کار

امروزه آنها از بهترین و موفقترین آکروبات های دست به دست هستند که در 36کشور در سرتاسر دنیا در سیرک و برنامه های تلویزیونی شرکت داشته اند. در مسیر کاری خود چندین مدال طلا و جوایز نفر اول برنده شده اند. هم چنین برای چند سلبریتی نیز اجراهای خصوصی داشته اند به عنوان مثال در سال 2015 برای رئیس جمهور سابق فرانسه نمایش به اجرا گذاشتند.

آنها در سال 2019 در “عربز گات تلنت” که برنامه استعدیابی عرب است شرکت کردند.

بیوگرافی برادران مسعودی در برنامه America's Got Talent

اطلاعات برادران مسعودی

سن: 25-30

جنسیت: مرد

اجرا : آکروبات سه نفره

فصل: 14

کسب جایگاه : نیمه نهایی

جوایز: Prix du Président de la République

آنها ابراز کردند که برای رسیدن به سالن نمایش دالبی برای مرحله حذفی توسط داوران اوقات سختی را پشت سرگذاشته اند. از آنجایی که چمدان ها و وسایل خود را در فرودگاه گم کردند؛ به طوری که خوراکی برای خوردن نداشتند و این که نگران بودند که به موقع به سالن دالبی نرسند.هم چنین گفتند که هیچ لباسی نداشته اند چون وسایل و ساکهای آنها گم شده بود و مجبور شدند که لباسهایشان را از بخش لباس برنامه قرض بگیرند. تمام این مشکلات و مسائل نتوانست آنها را از ارائه شگفت انگیز حرکات آکروباتیکشان در سالن دالبی بازدارد. پدر آنها بیش از 50سال سن دارد ولی با این حال در پایان اجرای سه پسر خود اجرایی حیرت انگیز به نمایش گذاشت: او بدون هیچ ساپورتی سه پسرخود را روی دست نگه داشت.

برادران مسعودی

پس زمینه

برادران مسعودی در سن دوسالگی حرفه کاری خود را آغاز کردند. پدرشان به آنها آموزش داد، برادرها در کنار او در بیش از سی و پنج کشور کار کردند، به عنوان بزرگترین نمایش ها در جاهای مختلف دنیا و با بردن چندین جایزه و مدال در طول مسیر کاری خود. پس از 23سال فداکاری، کار سخت و موفقیت به عنوان یک خانواده، پدرشان به دلیل سختی اجرای چنان مهارتهایی در این سن مجبور به بازنشستگی شد. حال بدون حمایت و پشتیبانی پدر، برادران مسعودی باید بیش از هرزمان دیگری به هم اعتماد کنند چون برای اولین بار در آنچه که بزرگترین چالششان محسوب می شود به تنهایی شرکت می کنند، سی و ششمین کشور و آخرین آرزو و رؤیایشان: امریکا!

آزمون

آزمون هنرنمایی برادران مسعودی در قسمت 1402شامل اجرای بالانسهای روتین آکروباتیک می شد. بعد از اجرا، تری کروز، مجری برنامه، روی صحنه به آنها ملحق شد به عنوان یکی از اجرا کننده ها و اخرین حرکت اکروباتیک را انجام داد، یکی از برادرها روی دستان تری بالانس زد. هاوی مَندل، گبریل یونیون، جولیان هو، و سایمون کوول همه به این سه برادر رأی مثبت دادن، و آنها را روانۀ مرحلۀ بعد کردند.

حذف توسط داورها

اجرای برادران مسعودی در قسمت 1407شامل اجرای بالانس روی دست برروی یکدیگر شد. سپس آنها از پدر خود دعوت کردند تا به روی صحنه بیاید و به نمایش آنها ملحق شود. هر چهار داور به همراه داور میهمان که برَد پِیزلی بود همگی ایستاده این خانواده رو تشویق و تحسین کردند.اجرای آنها به اندازه کافی برای داورها قوی بود تا آنها را روانه مرحله یک چهارم نهایی کنند.

بیوگرافی برادران مسعودی گروه آکروبات کار

مرحله یک چهارم نهایی

اجرای این سه برادر در مرحله یک چهارم نهایی در قسمت 1411 شامل انجام یک برنامه بالانس روی دست بود که با ترفند بستن چشمها ضمن انجام حرکت کامل می شد. هاوی، گبریل و جولیان ایستاده آنها را تشویق کردند. آنها رأی کافی برای ورود به نیمه نهایی را در قسمت 1412برنامه امریکازگات تلنت دریافت کردند.

بیوگرافی برادران مسعودی گروه آکروبات کار

مرحله نیمه نهایی

اجرای نیمه نهایی برادران مسعودی در قسمت 1417برنامه یک روتین بالانس روی دست را در برمی گرفت درحالی که یک برادر روی سردیگری با دست بالانس می زد و شگردی که در مرحله حذف توسط داوران شکست خورده بود را با تلاش مجدد به نمایش گذاشتند که این بار با موفقیت کامل شد. هاوی، گبریل، جولیان، سایمون و داور مهمان شان هِی همگی این سه برادر را ایستاده مورد تشویق خود قرار دادند. آنها رأی کافی برای پیشروی به مرحله فینال را به دست نیاورده و از دور مسابقه حذف شدند.

ارسال شده در تاریخ 11 سپتامبر 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس جالب , عکس ورزشکاران
بازدید : 2,729
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.