بیوگرافی مجتبی شفیعی مجری و بازیگر طنزپرداز اخبار زودنیوز

بیوگرافی مجتبی شفیعی مجری جذاب و کمدین زودنیوز به همراه عکس های اینستاگرام این بازیگر و دوبلور طنزپرداز ایرانی،همچنین زندگی شخصی و اطلاعات همسرش را در این مقاله از سایت ایران پاتوق مشاهده فرمایید

بیوگرافی کامل مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی مجری زودنیوز در تاریخ 7 مهر سال 1367 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.
او در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

بیوگرافی مجتبی شفیعی مجری

آغاز فعالیت گویندگی و بازیگری

مجتبی شفیعی در سال 89 و حدود 10 سال قبل به دنیای هنر گویندگی و بازیگری ورود پیدا کرده است.
او در زمینه تئاتر و بازیگری در نمایشنامه ها فعالیت جدی داشته است و بعنوان بازیگر در تئاترهایی مانند : گالاپاگوس , مورچه ای به نام موری , میدان مقاومت, پیانیستولوژی، طبیب اجباری، یتیم خانه فونیکس و … ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مجتبی شفیعی

حضور در اخبار زودنیوز

زود نیوز فعالیت خود را از فروردین 97 با درج کلیپ و ویدیوهای خنده دار بصورت اخبار در اینستاگرام شروع کرد که یک گروه سه نفره ای با حضور مجتبی شفیعی ، جواد مهجوری و منیر باقرپور را تشکیل می دهد .
زود نیوز با کلیپ های طنز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در شبکه های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام کاربران زیادی را جذب خود کرده است.

دوست دختر مجتبی شفیعی

ماجرای ازدواج آقای شفیعی

مجتبی شفیعی ازدواج نکرده و هیچ همسری نداشته و مجرد می باشد.

همسر مجتبی شفیعی

هزینه های برنامه زودنیوز از کجا تامین می شود؟

به گفته آقای شفیعی زود نیوز به هیچ ارگان و جایی وابسته نیست و در واقع هزینه‌های این برنامه از تبلیغاتی که در استوری اینستاگرام، کانال تلگرام و صفحاتمان نمایش می‌دهیم، تامین می‌شود. پست‌ها از صدا و سیما هم فراتر است مثلا تیزری برای فیلم خاله قورباغه داشتیم. البته کار اصلی ما چیز دیگری است.
آقای مهجوری فیلمبردار خوبی هستند و من سال‌ها کار رادیو کرده‌ام. زود نیوز روزهای اول تفریحی بود، بعد جدی شد و برای ما اعتبار آورد. هزینه آگهی در استوری ۴٠٠ تا ۶٠٠ هزار تومان است اما در تلگرام به بازدید بستگی دارد. مثلا اگر ۴٠ کا بازدید داشته باشد مبلغ ٨٠ هزار تومان، دریافت می‌شود.

برنامه‌های زودنیوز برای آینده چیست؟

مجتبی شفیعی اینگونه بیان می کند که ایده‌های زیادی در طنز دارم از فیلم گرفته تا مجموعه‌ها و شخصیت‌ها که می‌توانند جای خود را در طنز باز کنند. سعی می‌کنم محتاط عمل کنم و تا جایی که ممکن است فعلا ایده‌هایم سکرت بماند.
خیلی‌ها از ما می‌پرسند که چرا شما را نمی‌گیرند و حتی فکر می‌کنند ما در خارج از ایران هستیم، اما ما با نظام مشکلی نداریم و فقط سعی می‌کنیم مشکلات و مسائل را از دریچه طنز ببینیم و درد مردم را از این طریق تلطیف کنیم.

اینستاگرام مجتبی شفیعی چه صفحه ای است؟

او بیش از 371 هزار دنبال کننده در پیج خود دارد و آدرس اینستاگرامش است : mojtabashafiee_7@

عکس های اینستاگرام مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی عکس مجتبی شفیعی زودنیوز مجتبی شفیعی مجتبی شفیعی مجری زودنیوز

منبع : حرف تازه و ناز وب

ارسال شده در تاریخ 16 نوامبر 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 4,277
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.