بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر خوشگل پیمان قاسم خانی کارگردان

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی کارگردان معروف و همسر اول بهاره رهنما را که خانم ابراهیمی خودش کارگردان، مستندساز و روانشناس است، عکس ها و زندگینامه خصوصی، سن قد و وزن او و ماجرای جنجالی ازدواجش را در این مقاله از ایران پاتوق بخوانید

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست؟

میترا ابراهیمی دختر خوشگل و جذاب ایرانی، دکتر روانشناس و مستندساز بوده و کارگردان نیز می باشد.

ماجرای ازدواج جنجالی خانم ابراهیمی با آقای پیمان قاسمخانی (همسر اول بهاره رهنما) تیتر اول صفحات مجازی بوده است، ولی تا الان این خبر ازدواج، توسط پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی، تایید و یا تکذیب نشده است.

در ادامه همین مقاله، مصاحبه ویژه ای با خانم میترا ابراهیمی انجام دادیم که می توانید مطالعه فرمایید:

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی چند سال دارد؟

من در سال 1369 در شهر تهران متولد شده ام و الان که در سال 99 هستیم، در سن 30 سالگی هستم.

تحصیلات و شغل خانم ابراهیمی چیست؟

بنده بعد از اتمام تحصیلاتم از دانشگاه که در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دانشجو بودم، فعلا در زمینه روانشناسی مشغول هستم و مطب مشاوره دارم که شماره کلینیکم ۲۲۹۱۶۱۱۴ می باشد. به غیر از شغل پزشکی، در زمینه حمایت از حیوانات نیز فعالیت می کنم و گیاهخوار نیز می باشم.

بیوگرافی میترا ابراهیمی

ماجرای کارگردانی و مستندسازی میترا ابراهیمی چه بود؟

راستش من به جز اینکه مشاور روانشناسی که هستم، چند وقتی است که به حرفه مستندسازی و کارگردانی نیز می پردازم و اولین کارم که مستند بود، به اسم کامی که بر اساس زندگینامه فروغ فرخزاد و پسرش کامیار شاپو است را ساختم.

عکس میترا ابراهیمی همسر بی حجاب

ماجرای آشنایی و ازدواج میترا ابراهیمی با پیمان قاسمخانی چه بود؟

کامی اولین کارم بود و من هیچ چیزی در دست نداشتم و به همین دلیل کسی تهیه کنندگی این کار را به عهده نمی گرفت. حامی جو باعث شد که ویدئو و اولین تیزر مستند کامی که در آن زمان با نام فرزند تنها در این سایت قرار دادم، دیده شود و سهم بزرگی در اینکه کامی، کامی شود داشت و من شانس پیدا کردن تهیه کننده (پیمان قاسمخانی ) را پیدا کردم.

بعد از چند مدت آشنایی و دوستی (رابطه عاشقانه) با آقای پیمان قاسم خانی تصمیم گرفتیم اول نامزد کنیم و بعدش ازدواج کردیم.

پیمان قاسم خانی در سال 1344 متولد شده و من (میترا ابراهیمی) در سال 1369 به دنیا اومدم که در واقع 23 سال باهم اختلاف سنی داریم ولی عشق سن و سال نمیشناسه (با خنده و شوخی)

میترا ابراهیمی بی حجاب و بی روسری

میترا ابراهیمی چرا عاشق فروغ فرخ زاد است؟

من از زمانی که کودک بودم علاقه شدیدی به فروغ فرخزاد داشتم طوریکه تمام حرف ها و جملات، شعرها و اتفاقات او را پیگیری می کردم و با خیلی از آشنایان و اطرافیانش مصاحبه کرده ام.

فروغ عزیزم فروغ جانم ۵۳ سال شد و مگه میشه؟ ۲۴ بهمن ۴۵ تیتر زدند تو مردی اما پس چرا در هر ثانیه با من و دیگر فرزندانت داری نفس می کشی؟ چرا این همه سبزی ؟ چرا هنوز به وقت دلشوره به وقت عاشقی به وقت غم، آغوش امنی؟ ببخش مردمی رو که تو را ناروا قضاوت کردند و می کنند،ما تا پایان زمین مدیون نبوغ تو هستیم.ممنونم که باعث شدی دنیا رو بدون ترس نفس بکشم…راستی! حالا کامی را با خیال راحت در آغوش کشیدی ؟ حالا به اصل روشن خورشید پیوستی،خورشید خانوم؟؟❤️

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی

چرا کار کارگردانی را اینقدر دوست دارید؟

راستش بخاطر علاقه ی شدیدم به رشته ادبیات، همیشه آن را دنبال می‌کردم، و در کلاس‌های فیلمنامه نویسی حضور داشتم و این مسئله باعث شد به تدریج به کارگردانی علاقمند شوم و بعد از مدتی عاش اینکار شوم.

میترا ابراهیمی بی حجاب

آیا دوست داری از درمانگری و روانشناسی کردن دست بکشی؟

حالا که تصمیم گرفتم مدتی از درمانگر بودن فاصله بگیرم چون … یکیشم اینه که به شدت احساس فرسودگی می کنم و حدود ده سالی از شناسنامه ام بزرگ تر شدم و دلم برای میترا می سوزه که شب هایی گیج و منگ فقط زل می زنه به زندگی! می خوام جواب سوالی رو بدم که بارها و بارها توی دایرکت هام توی اینستا از من پرسیده شده.

بازار کار روانشناسی خوبه؟

یه جوری ته ش بهم برمی خوره جواب این سوال رو بدم چون با همه ی علاقه ام و تلاشم به مستقل بودن و درآمد خوب داشتن در این حوزه،برای این موضوع اولویتی قائل نبودم.چه بسیارند همکاران من که بعد از بیست سال هنوز توان پرداخت مایحتاج اولیه شون رو ندارن و چه بسیارند که شک می کنی پولشویی می کنند. که به نظرم بدتره!

خلاصه کنم ، عاشق نبودی نیا ! با زحمت بسیار کم تر می توانی در بسیار رشته ها پولدار باشی و اینجا پول حلال خیلی راحت گیرت نمیاد.حالا وجدان نداشتن هم بحث دیگری ست.

در آخر اینکه لذت هایی در این شغل هست که به شخصه جای دیگه پیداش نمی کردم.

تاریخ تولد میترا ابراهیمی

نظرتون در مورد فیلم های پردیس چیست؟

اصولا وقتی در حوزه ای مسلط نباشم نظر نمیدم و شنوده ام.از سالها قبل که پردیس چهارسویی نبود و چنان جوی مستند می دیدم اما هنوز خودم رو هیچ می دونم ولی امشب احساس می کنم اگر از فیلمایی که دیدم نگم کار خوبی نکردم 😎

نظر میترا ابراهیمی در مورد پرتره‌ی خانم فرخزاد چیست؟

پرتره‌ی خانم فرخزاد در مورد زنانی بود که با آگهی که می خواهند فیلمی در مورد فروغ بسازند امده بودند و تا پایان از مستند خبر نداشتند.ایده رو بسیاااار دوست داشتم و خسته نباشید به کارگردان باهوشش خانم ماهور میرشکاک ! تلاش بی پایان اکثر شرکت کنندگان برای شباهت حتی ظاهری به فروغ بسیار من رو خندوند! زمانی با این جماعت برمی خوردم و حرص می خوردم. چرا که او کسی ست که مثل هیچ کس نیست و از این بگذریم گاهی همین بانوان مشابه طوری تک بعدی و به اشتباه از فروغ می گفتن که نگفتنی و دریغ همیشه که پس شعرش کو؟ این که همه ش شد خصوصی هایش و سرک کشیدن! این فیلم می ماند و شاید پنجاه سال بعد، به ما بخندن که چه قدر فروغ را کوچک کردیم و بی جهت سینه چاک کردیم ! پریروز در مراسم خاکسپاری مهرداد فرخزاد خبری از بدرقه ی شکوهمند این سینه چاکان نبود و یا مراسم سوم کامیار شاپور با نهایتا بیست نفر برگزار شد! چرا ؟ چون شعرش را نمی خوانیم و سرمان گرم حواشی ست.حیف …

داستان زندگی میترا ابراهیمی

درباره مستند آواز جغد کوچک و میدان جوانان چه نظری دارید؟

مستند میدان جوانان سابق به پیشنهاد خیلی ها و استقبال بی نظیر و ورود هنرمندان سینمای داستانی و از قضا جناب ابطحی! قرار بود چهل سالگی یک زن را ببینم که دارد از عشقش(روزنامه نگاری) خداحافظی می کند ولی در ابتدا اون قدر برای سید محمد خاتمی سوت و جیغ و هورا که جای من دیگه اونجا نبود.ترسیدم از تعجب شاااااخ در بیارم .
بعد از اون ماجرا خداروشکر یک فیلم دیدم اب روی اتیش.مستند آواز جغد کوچک به کارگردانی مهدی نورمحمدی که ماجرا بدون نریشن با صدای طبیعت و موسیقی درجه یک،قصه رو از نگاه یک جغد روایت می کرد.واقعا دلم می خواست با اونها زندگی کنم.زنده باد و مرده بادی به راه نبود و اگر آدمیزاد می گذاشت چه قدر همه چیز زیبا بود.خسته نباشید اساسی به تیم حرفه ای و کار بلد و به کارگردانی که این همه عاشق کارشه! حلال هم بکنه من تیکه هایی رو فیلم گرفتم،بسیار بی فرهنگم اما خداشاهده نتونستم جلو خودمو بگیرم! معرکه بود و من و بغل دستی ها خیلی جاهاش اشک ریختیم به غم و به شوق

بعدی مستندی بود دانمارکی که من سالهاست عاشق سینماشونم و قطعا دلم می خواست ببینمش.در مورد جنگ بود و تاثیری که بر زندگی یک کودک داشت.کمی طولانی بود اما می ارزید.

در پایان علاقه ام به حیوانات و کودکان پر رنگ تر و تعجبم از جماعت مدعی بیشتر شد

دوست پسر میترا ابراهیمی

آدرس پیج اینستاگرام میترا ابراهیمی چیست؟

بنده در اینستاگرام پیج شخصی دارم که آدرسش هم mitraebrahimi@ هست که که در این صفحه از شبکه اجتماعیم عکس های شخصی خودم و هنری از بازیگران و کلیپ های روانشناسی و حمایت از حیوانات را منتشر می کنم.

نظر شما در مورد ازدواج میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی چیست؟

لطفا نظرتان را در مورد این ازدواج جنجالی بخاطر اختلاف سنی بسیار زیاد در حدود 23 سال و اینجور انتخاب دختران جوان برای ازدواج را با ما در میان بگذارید. برای درج نظرتان در پایین همین مطلب در قسمت دیدگاه خود را ارسال کنید، برای ما و دوستانتان بنویسید

سحر قریشی بازیگر خوشگل
ارسال شده در تاریخ 4 جولای 2020 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 9,570
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 5 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • به نظر من تفاهم و عشقشون مهمه ولی اگر بخوان بچه دار بشن تفاوت سنی اون بچه با پدرش خیلی زیاده و من اینو نمیپسندم.

  • خب به نظرمن بعدازمدتی به مشکل برمیخورن که اونموقع پشیمانی سودی نداردچون اختلاف سنی باعث این موضوع میشه به هرحال تصمیم وایده هرکس واسه خودش مهمه وبایدبه آن ارزش قایل شد

  • اختلاف سنیشون دقیقا ۲۵ ساله نه ۲۳. یعنی انقدر ریاضیتون ضعیفه؟ بعدشم خب خیلی وقته که من امیدمو از عادلانه عمل کردن مردها در رابطه با ازدواج بریدم. قاعدتا آقای قاسم خانی باید با زنی که سن و تجربه ش به او می خورد ازدواج می کرد. ولی نمی دونم چرا ما از لحاظ فرهنگی هنووووووز در ۱۰۰ سال پیش زندگی می کنیم. یادمه مردی که ۲۰ سال با من اختلاف سنی داشت و همسر هم داشت و ثروتمند هم بود، فقط بخاطر سن کم و زیبایی ظاهریم می خواست با من هرطور شده دوست بشه. آخرش یه بار بهش پیام دادم و گفتم: ثروتمندی؟ زنت پا به سن گذاشته؟ چهره ش چروک داره؟ و تو دنبال تنوع می گردی؟ خب پولتو برای زنت خرج کن. الان با پیشرفت علم پزشکی اینهمه راه برای جوانسازی چهره وجود داره. به نظر من مردی که با زنی که خیلی کم تجربه تر و جوانتر از خودشه ازدواج می کنه، نمی تونه واقعا حرف زیادی برای زدن در خلوت با زنش داشته باشه. چون ۲۵ سال یک عمره. یک عمر تجربه س که طرف کم سنتر هنوز از اون تجارب بی بهره س. حالا هر چقدر هم که تحصیلکرده باشه باز تحصیل جای تجربه رو نمی گیره. مردی که فقط برای لذت جویی از طراوت زنی که ۲۵ سال از خودش کوچیکتره باهاش ازدواج می کنه مطمئنا اون زن هم بالاخره یک روزی سروگوشش می جنبه و دلش میخواد با جوانتر از خودش ارتباط برقرار کنه. البته آقای قاسمخانی انقدر جذاب و امروزی و احتمالا خوش صحبت و فهیم هست که بتونه تا مدتی همصحبت خوبی برای همسر بسیار جوانترش باشه ولی خود من به شخصه کسی رو دوست دارم که منو بخاطر خودم بخواد نه بخاطر شهرت یا پولم.

  • خوشگلتر از اینا نبود بگیره ایشون؟ نه قیافه داره نه اندام آخه معمولی ترین رنگ پوست هم که تیره زن باید سفید باشه و تپل و توپر و سکسی

  • چه جالب … انشالله که همش راست باشه فقط خدا میدونه …. البته به روانشناسی که همسرش 25 سال ازش بزرگتره من نمیتونم اعتماد کنم….

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.