تبلیغات پاپ آپ چیست؟ یکی از شیوه های محبوب تبلیغاتی

تبلیغات پاپ آپ چیست؟ یکی از شیوه های محبوب تبلیغاتی

تبلیغات پاپ آپ : در حقیقت تبلیغات پاپ آپ (pop_up) یکی از شیوه های محبوب تبلیغاتی و البته کسب درآمد برای صاحبان وبسایت ها می باشد که اگر برای اهداف درستی مورد استفاده قرار گیرد بازدهی بسیار بالایی داشته و بیشترین ظرفیت برای جذب مشتریان را دارد.

تبلیغات پاپ آپ در حقیقت همان پنجره ها یا صفحات دیگر مرورگر هستند که با کلیک بر روی یک قسمت از سایت و یابه محض باز شدن سایت باز می شوند.

تبلیغات پاپ آپ می تواند در همان صفحه و یا در یک صفحه دیگر از مرورگر باز شود.تبلیغات پاپ آپ یکی از قدیمی ترین شیوه های تبلیغاتی در بین وبسایت های جهان می باشد و به دلیل قدرت بالای دریافت اطلاعات هنوز هم کاربرد های فراوانی دارد.

کاربرد خرید پاپ آپ

عموما از تبلیغات پاپ آپ برای ثبت نام در خبرنامه ،ثبت نام در سایت ، عضویت در کانال تلگرام ، معرفی محصول و خدمات استفاده می شود  و از آن جایی که محدودیتی در اندازه ندارد می توان بهترین لوگو ها و بنر ها را در ابعاد مختلف برای آن تعریف نمود و به این طریق باعث بازدهی هر چه بیشتر آن شد.

تبلیغات پاپ آپ به دلیل شیوه عملکردی که دارد بهترین گزینه برای دریافت اطلاعات کاربران می باشد. از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت ممبر واقعی برای کانال های تلگرامی می باشد.

البته این بدین معنی نیست که این شیوه برای معرفی محصول و یا خدمات کاربرد منفی داشته باشد. بر عکس به دلیل عدم محدودیت در ابعاد و سایز می توان برای آن یک لندینگ بسیار عالی  با طرح و شکل های مختلف تولید کرد که سبب افزایش حداکثری بازدهی می شود. چیزی که در بنر های کوچک کنار صفحات هیچ گاه نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین میزان بازدید از تبلیغ در این روش بسیار بیشتر است  چون در تبلیغات پاپ آپ تعداد حداکثری کاربران یک سایت به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند  و این یعنی میزان فروش و در آمد بیشتر.

لازم به ذکر است که تبلیغات پاپ آپ یکی از بهترین گزینه ها برای نصب اپلکیشن های موبایلی و ترغیب کاربران به دانلود آن می باشد.

تبلیغات پاپ آپ چیست؟

مزایای تبلیغات پاپ آپ

این شیوه تبلیغات دارای مزایای بسیار زیادی برای هم تبلیغ دهنده و هم مالک سایت می باشد به طوری که میزان کسب در آمد در این شیوه تبلیغاتی حدود 10 برابر شیوه های دیگر است از طرفی دیگر تبلیغ دهنده ها نیز به شرطی که اهداف صحیح آن را انتخاب نمایند بیشترین بازدهی را خواهند گرفت.

این تبلیغات به دلیل عدم محدودیت در ابعاد و ساز خود می تواند برای آن یک لندیگ بسیار عالی  و طرح و شکل های مختلف تولید کرد بنر هایی با سایز های بزرگ داشته باشد که سبب افزایش حداکثری بازدهی می شود. چیزی که در بنر های کوچک کنار صفحات هیچ گاه نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

از جمله دیگر مزیت های پاپ آپ سبک بودن آن است . از آن جایی که پاپ آپ ها صرفا با کد های جاوا اسکریپت ساخته می شوند . لذا بارگذاری آن ها بسیار سریع تر می باشد و همین امر بهینه بودن سایت از لحاظ سرعت را افزایش داده که به نوبه ی خود تاثیر مستقیمی در سئو وبسایت دارد.

البته باید در انتخاب پاپ آپ برای مقاصد تبلیغاتی خود دقت نمود و ترجیحا از یک تیم با تجربه و معتبر مشاوره و سفارش دریافت کرد  لذا شما قبل از سفارش این گونه تبلیغات می توانید با سایت پاپ گذر مشورت نمایید.

popgozar.com

ارسال شده در تاریخ 17 فوریه 2019 توسط مدیریت با موضوع رپرتاژ
بازدید : 1,232
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.