ترفندهای برق لب و رژلب زدن ** برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لب ها

ترفندهای برق لب و رژلب زدن ** برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لب ها

ترفندهای برق لب و رژلب زدن , برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لب ها ,برق لب زدن , مدل برق لب زدن , آموزش برق لب زدن ,آموزش رژ مایع زدن , آموزش رژ لب زدن , آموزش رژ لب زدن حرفه ای و برق , بهترین ترفندهای برق لب و رژلب زدن

از ترفندهای برق لب و رژلب زدن برق لبتان را روی رژ لب یا به تتهایی استفاده کنید به یاد داشته باشید که برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لبانتان میشود.اگر لبان پر و برجسته ای دارید از برق لب کمتر استفاده کنید

ترفندهای برق لب و رژلب زدن , برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لب ها ,برق لب زدن , مدل برق لب زدن , آموزش برق لب زدن ,آموزش رژ مایع زدن , آموزش رژ لب زدن , آموزش رژ لب زدن حرفه ای و برق

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

چگونه برق لب و رژ مایع بزنیم؟

برجسته جلوه دادن لبان نازک یکی از راحت ترین مشکلات آرایشی است. آرایش درست می تواند معجزه کند.برق لبتان را روی رژ لب یا به تنهایی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لبانتان میشود. اگر لبان پر و برجسته ای دارید از برق لب کمتر استفاده کنید.برق لب زدن

چطور حرفه ای برق لب بزنیم؟

ترفندهای برق لب و رژلب زدن

 

  1. اگر از یک رژ لب بولد و شیمری استفاده نمی کنید، همیشه از برق لبی استفاده کنید که شاین تیره داشته باشد. برق لب هایی که برق صدفی دارند را نمی توانید به راحتی تمیز و مرتب نگه دارید و معمولا ظاهر بسیار بدی پیدا می کنند.
  2. اگر برق لبی خریدید که با رنگ پوستتان هم خوانی جالبی نداشت، کمی برق لب شفاف یا وازلین به آن اضافه کرده و بعد استفاده کنید.
  3. اگر در اطراف دهانتان خطوط خنده دارید، از برق لبی استفاده کنید که به رنگ پوستتان نزدیک باشد. این باعث می شود که خطوط کمتر به نظر برسند.
  4. از این که برق لبتان فرمولاسیونی غلیظ داشته باشد هراسی نداشته باشید. هرچه فرمولاسیون آن ها غلیظ تر باشد، درخشش بیشتر و جذاب تری دارند و مدت زمان بیشتری روی لب باقی می مانند.
  5. مراقب باشید که لب هایتان حالت چسبناک پیدا نکند. (حتما لب هایی را دیدید که پوسته پوسته هستند و در کناره های لب و یا بالای لب ترکیب برق لب و پوسته و ماسیدگی وجود دارد.) برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی باید لب ها را به طور منظم اسکراب کنید. می توانید از ترکیب وازلین و یک لیف حمام گرم برای این کار استفاده نمایید. اگر این راه هم جواب نداد، همیشه گوش پاک کن به همراه داشته باشید تا کناره های لب را پاک کنید.
  6. از لب هایتان محافظت کنید. استفاده از برق لب مانند قرار دادن روغن روی پوست است. بنابراین باید از لب هایتان با کرم ضدآفتاب محافظت کنید.
  7. لب ها را به هم نمالید. این مساله باعث می شود که برق لب به سمت خارج لب ها برود و نه درخششی داشته باشد و زیبا به نظر برسد.
ارسال شده در تاریخ 1 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 2,125
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.