ترکیب رنگ مو سال 97 جدیدترین ترکیب رنگ مو ها -رنگ مو سال

ترکیب رنگ مو سال 97 جدیدترین ترکیب رنگ مو ها -رنگ مو سال

ترکیب رنگ مو , رنگ مو,روش ترکیب رنگ مو , ترکیب رنگ مو بلوند عسلی,رنگ مو قرمزو فانتزی ,رنگ مو بیشترین تاثیر در زیبایی افراد دارد به خصوص خانوم ها که علاقه زیادی به  رنگ روشن دارند.

ترکیب رنگ مو

شکلاتی روشن 60 میل + شرابی روشن 20 میل+دودی 7 30 میل + واریاسیون نقره ای 10 سانت + واریاسیون بنفش 5 سانت + اکسیدان 2 130.

ترکیب های رنگ مو های تیره و روشن

البته معمولا انتخاب دقیق رنگ ها در سال های متفاوت فرق دارد مثلا یک سال تابستان رنگ های دودی بیشتر مد می شود و سال دیگر رنگ هایی از طیف زیتونی.علاوه بر اینکه چه رنگ مویی را انتخاب کرده ایم،

اینکه آن را چگونه می زنیم هم اهمیت زیادی دارد؛ فرمول ترکیبی هر کدام را به طور تقریبی برای تان آورده ایم، اما توصیه مان این است که چون زدن رنگ های روشن و به خصوص دکلره کردن کار دشواری است، رنگ کردن را به آرایشگر ماهری بسپارید.ترکیب رنگ موترکیب رنگ مو بلوند روشناز رنگ موهای بسیار مناسب تابستان رنگ بلوند یا همان روشن است به خصوص برای خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند؛ البته برخی از خانم ها هم دوست دارند ضمن اینکه پوست شان را برنزه می کنند به موهای شان نیز رنگ روشن بزنند که ما آن را چندان توصیه نمی کنیم.

هنگام روشن کردن موها باید دقت شود که سایه رنگ بیش از حد سفید و خاکستری نشود چون نه تنها سن را بالا می برد بلکه زیبایی چندانی هم ندارد. یادتان باشد موی بلوند ممکن است در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز شود که برای پوشاندن این سبزی شما می توانید با استفاده از رنگ های گرم (قرمز یا طلایی) شامپوهای براق کننده و شفاف کننده هم این مشکل را حل کنید.چگونه به دست می آید.

ارسال شده در تاریخ 17 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 2,838
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.