توصیه برای رانندگی طولانی مواد غذایی مفید جهت بالا بردن هوشیاری

توصیه برای رانندگی طولانی مواد غذایی مفید جهت بالا بردن هوشیاری

توصیه برای رانندگی طولانی  تنقلات سفر جاده‌ای سالم به همراه داشته باشید. سعی مواد غذایی خواب آوری که باعث کاهش قند یا افت فشار شما استفاده نکنید. مواد غذایی مفید و سالم مصرف کنید تا باعث هوشیاری بیشتر مغز شما گردد

رانندگی طولانی در پیش دارید؛ موز بخورید.

موز حاوی ترکیب موثری به نام تیروزین است که قدرت تمرکز را بالا می برد و باعث هوشیاری بیشتر مغز و افزایش سرعت عمل فرد می شود.

توصیه برای رانندگی طولانی

قبل از رانندگی زیاد استراحت کنید.

قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید به خستگی فکر کنید، نه بعد از آن. حداقل هفت ساعت خواب برای دو شب متوالی قبل از سفر جاده‌ای برای ایجاد ذخایر انرژی خود داشته باشید. بهتر است صبح بعد از یک شب خوب کار کنید، نه بعد از یک روز خسته‌کننده و خسته‌کننده کار (مگر اینکه بخواهید توقف کنید). وقتی دمای بدن پایین‌تر است و مردم به طور طبیعی خواب‌آلود هستند، سعی کنید از رانندگی بین ۱ تا ۳ بعد از ظهر اجتناب کنید

تنقلات سفر جاده‌ای سالم به همراه داشته باشید هویج و بادام از بهترین تنقلات سلم بری زمان رانندگی است  بدن خود را مرطوب نگه دارید. ذخیره آب را به خوبی پر کنید و حتما آب در ماشین به همراه داشته باشید. آدامس بادکنکی  جویدن آدامس این روند تکراری، گردش و هشیاری را افزایش می‌دهد.

یک منبع عطر نعناع در آن نزدیکی نگهداری شود. پوقتی احساس می‌کنید به ترقی نیاز دارید، عطر نعناع را بو بکشید این یک انتخاب دلچسب و طبیعی است که نشان داده می‌شود خستگی را کاهش داده و هشیاری را افزایش می‌دهد.

صاف بنشینید دقت کنید که صندلی تان به درستی برای بدن تان تنظیم شده‌باشد و حداکثر جریان خون را کج کنید. اگر احساس می‌کنید که بی‌هوشی رانندگی می‌کنید، بنشینید، بنشینید، نفس عمیق بکشید و بدن خود را برای تنش اسکن کنید.

غذاهای سبک  بخورید

غذاهای سنگین یا فست فود ایده خوبی در اتومبیل نیستند. آن‌ها شما را ناراحت و ناراحت خواهند کرد. تنقلات و بخش‌های کوچکی از غذای سالم را در فواصل زمانی منظم بخورید. آب بنوشید تا با آب  بدن خود را مرطوب نگه دارید.

هوای تازه یک اجبار است

با اینکه اتومبیل شما ممکن است تهویه مطبوع داشته باشد، هوای تازه برای آگاه کردن شما ضروری است. پنجره‌ها را به طور متناوب باز کنید تا هوای تازه به داخل ماشین بیاید.

کتاب‌های صوتی و یا آهنگ های  شاد به حفظ فعال مغز کمک می‌کنند، بدون ایجاد حواس‌پرتی خطرناک. توصیه می‌کنیم که به کتاب‌های فکاهی یا حتی سی‌دی‌های طنز گوش دهید که خندان بودن ، شما را بیدار نگه می‌دارد.

این نکات برای رانندگی طولانی می‌توانند به شما کمک کنند تا شما و اتومبیل تان در جاده محافظت کنید.  

ارسال شده در تاریخ 1 نوامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 152
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.