تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

جاسوئیچی اسکویید گیم ماشین وسیله ای بسیار فانتزی و چشم نواز

جاسوئیچی اسکویید گیم بهترین و فانتزی ترین جا سوییچی ماشین می باشد که در فروشگاه ایران پاتوق با قیمت مناسب به فروش می رسد، جاکلیدی squid Game بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده و جنس آن سیلیکونی است

جاسوئیچی اسکویید گیم (squid Game keychain)

یکی از جذاب ترین لوازم جانبی موبایل که شاید بسیار مورد توجه شما قرار بگیرد جاسوییچی می باشد.

با پرطرفدار شدن سریال اسکوئیدگیم انواع وسایل با طرح شخصیت های این سریال طراحی شدند و مردم با توجه به علاقه ای که به فیلم داشتند استقبال بی نظیری از این وسایل ها کردند.

یکی از این وسایل که علاقه مندان بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است این جاسوئیچی های بسیار جذاب و دلبر می باشند که با طراحی ظریف و چشم نوارش جلوه خاصی برای افراد بسیاری دارد.

جاسوئیچی اسکویید گیم ماشین

بهترین جاکلیدی و جاسوییچی مارک 2022

طراحی این جاسوئیچی اسکویید گیم فوق العاده عالی و ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد، دیزاین این جاسویچی بسیار فانتزی ، زیبا و مورد پسند سلیقه ی همه ، مخصوصا طرفداران این سریال است

همچنین طراحی این جا سوئیچی بسیار فوق العاده و پر طرفدار است، شما میتوانید بر روی کلیدهای منزل و یا ماشین خود این جاسویچی را قرار دهید و از آن استفاده کنید.

بهترین جاکلیدی و جاسوییچی مارک 2022

ویژگی های جاسوئیچی اسکویید گیم

  • جنس این وسیله سیلیکونی می باشد.
  • همچنین علاوه بر داشتن جنس سیلیکونی ،بسیار مقاوم نیز می باشد.
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه.
  • دارای کیفیت بسیار عالی.
  • ارتفاع این جاسوئچی زیبا و فانتزی ۱۱سانتی متر می باشد.
  • به جا کلیدی ها نظم بسیار خاصی میدهد.
  •  به کلید های شما حالتی فانتزی و به روز را به استایل شما می بخشد.
  • دارای سه طرح ابعاد می باشد : ( مثلث ) ، ( مربع ) ،( دایره )

جاسوئیچی اسکویید گیم

میتوان این وسیله ی زیبا و فانتزی را به عنوان یک هدیه ی زیبا به دوستان و عزیزان خود تقدیم کنید.


پرطرفدارترین سریال 2021 اسکوئید گیم

سریال squid Game یکی از پر بیننده ترین و جذاب ترین سریال کره ای می باشد که طرفداران بسیار زیادی را بر خود جذب کرده است.

همچنین با پرطرفدار شدن سریال اسکوئید گیم انواع وسایل با طرح شخصیت های این سریال طراحی شدند.

یکی از این وسایل های فانتزی جا سوئیچی جذاب و دلبر هست که در این مطلب به معرفی او می پردازیم.

خلاصه ای از داستان سریال squid Game

سریال ((Squid Game )) یک مجموعه درام از کشور کره جنوبی است که توسط هوانگ دانگ هیوک نوشته و کارگردانی شده است. این کارگردان بیشتر برای تولید فیلم‌های «Silenced» و «Miss Granny» شناخته می‌شود. اما این سریال او با الهام از یک بازی مربوط به کودکان و نوجوانان کره‌ای در دهه‌های 1970 و 80 میلادی با نام بازی مرکب تولید شده است.

بازیگران این اثر نیز تا آنجا که دست سازندگان آن باز بوده، از ستارگان سینمایی هستند. بنابراین این سریال مملو از بازیگران مشهور کره‌ای و البته تعدادی از تازه واردان در دنیای بازیگری است. اولین فصل این سریال شامل 9 قسمت است که اخیراً به صورت کامل از شبکه نتفلیکس پخش شده است.

اما داستان این سریال کاملاً جذاب است. یک سازمان اسرارآمیز در کره جنوبی شروع به جذب شهروندانی می‌کند که در بدهی غرق شده‌اند. آن‌ها افراد جذب شده را به میل خود برای شرکت در شش بازی کودکانه دور هم جمع می‌کنند. فرد برنده در این بازی‌ها در صورت پیروزی بر رقبا تا پایان، میلیون‌ها دلار یا به عبارت بهتر میلیاردها وون جایزه دریافت می‌کند.

اما چیزی که بازیکنان از بازی نمی‌دانند این است که حذف آن‌ها از بازی به معنای از دست دادن جان آنها است. با این حال، شرکت کنندگان در بازی داوطلبانه انتخاب می‌شوند و می‌توانند با رأی دادن اکثریت به ترک مسابقه از آن خارج شوند. اما محدودیت‌های مالی و حرص آنها برای زندگی بهتر و کسب پول آن‌ها را برای ادامه دادن بازی تشویق می‌کند.

جاسوئیچی اسکویید گیم

ارسال شده در تاریخ 29 دسامبر 2021 توسط زهرا شیرازی با موضوع لوازم خودرو
بازدید : 1,177
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.