حفظ خونسردی کارهایی که در زمان عصبانیت بهتر است انجام دهید

حفظ خونسردی کارهایی که در زمان عصبانیت بهتر است انجام دهید

حفظ خونسردی همیشه استرس بدترین سم برای بدن هست حفظ خونسردی کارهایی که در زمان عصبانیت بهتر است انجام دهید در این شرایط بهتر هست حتما فرد بدون صدمه به خوذ و اطرافیان خود راتخلیه کند

حفظ خونسردی , روش حفظ خونسردی ,حفظ آرامش در عصبانیت , آرامش در عصبانیت , عصبانیت ,همیشه استرس بدترین سم برای بدن هست حفظ خونسردی کارهایی که در زمان عصبانیت بهتر است انجام دهید در این شرایط بهتر هست حتما فرد بدون صدمه به خوذ و اطرافیان خود راتخلیه کند.وقتی به‌شدت عصبانی هستید، بگذارید عصبانیت مسیر

حفظ خونسردی کارهایی که در زمان عصبانیت بهتر است انجام دهید

بگذارید اتفاق بیفتد

حتما دلیلی وجود دارد که طیف وسیعی از احساسات درون هر فردی وجود دارد؛ پس از آنها استفاده کنید. سرکوب عصبانیت مضر است.

بین احساس و عمل تمایز قائل شوید

وقتی به‌شدت عصبانی هستید، بگذارید عصبانیت مسیر خودش را برود. اگر به‌جای منتظر ماندن و گذر از این مرحله، تصمیم عجولانه‌ای بگیرید، ممکن است باعث عصبانیت بیشتر هم بشود.

با ورزش آرام شوید

یک راه خوب برای کاهش تنش، فعالیت بدنی است. از عصبانیت‌تان به‌عنوان سوختی برای زندگی سالم‌تر استفاده کنید.

همه می دانیم که وجود استرس به سلامت جسمی ما آسیب وارد می آورد اما در این بخش می خواهیم از مضرات استرس در زندگی شغلی آگاه شویم. مردم معمولا هنگامیکه فشار کاری به بالاترین سطح می رسد عقل خود را از دست می دهند و بدون کمک گرفتن از فکر خود دست به کارهایی می زنند که بعدها موجب پشیمانی آنها می شود.

ممکن است حرفی بزنند و یا کاری انجام دهند (به ویژه در لحظات بحرانی مثلا پیش از گرفتن ترفیع رتبه و یا اخراج از کار) که بعدا از آن پشیمان شوند.امروزه مقوله استرس و کار جدا نشدنی هستند. درایت و توانایی کنترل استرس خصیصه ای است که کارمندان کارامد را از سایرین جدا کرده و از نمونه های توانایی بالای مدیریت به شمار می رود.

حواس خودتان را پرت کنید

اگر توجه‌تان را به جای دیگری مشغول کنید، این کار به شما کمک می‌کند تا روی زمان حال متمرکز شوید و احساسات‌تان را مرور کنید.

موسیقی گوش کنید
باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید از موسیقی برای کنار آمدن با عصبانیت استفاده کنید یا پرت کردن حواس خودتان از آن، بعد هم دکمه‌ی پخش را بزنید.

فیلم خنده‌دار تماشا کنید
خنده تنش و اضطراب را کاهش می‌دهد، عضله‌ها را آرام می‌کند و بار ذهنی‌تان را سبک می‌کند

ارسال شده در تاریخ 21 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 2,255
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.