بهترین رخت آویز کم جا برای شال و شلوار

 با خرید رخت آویز جادویی شال و شلوار , شلوار ها و شال های شما حتی در تعداد زیاد با نظم و مرتب در کمدتان قرار خواهد گرفت و بدون سردرگمی از حجم زیاد و فشرده ی لباسها کنار هم برای پیدا کردن آنها دیگر دچار مشکل نخواهید بود زیرا بصورت مرتب و طبقه بندی شده همه ی آنها یکجا زیر هم دارید.

از مزایای این رخت آویز زیاد کردن حجم کمد شماست. همچنین با چیدمان صحیح , لباس های شما به هیچ وجه چروک نخواهد شد.

 

جنس و کیفیت جا لباسی کم جای لباس

این جا لباسی کم جا از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم و با کیفیت تولید شده که مجهز به یک قلاب متحرک می باشد ، قلاب متحرکی که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و به آویز لباس این امکان را می دهد تا در حالات و زاویه های مختلف به صورت عمودی و افقی قرار گیرد .

قسمت زیرین آویز دارای 5میله برای آویزان کردن مرتب شلوار و شال می باشد که با کشیدن هر میله در حالت افقی میتوانید آن را بیرون کشیده و لباس مورد نظرتان را رویش آویز کنید سپس آن را به داخل بکشید و با تغییر جای قلاب آویز ، آن را به صورت عمودی تغییر حالت دهید تا فضای به مراتب کمتری را درون کمد اشغال کنند.

 

خرید آویز کم جا برای مزون ها و بوتیک ها

 استفاده از رخت آویز کم جا مزایایی دارد که در درجه اول بهره برداری حداکثری از فضای داخل کمد است و در درجه بعدی مرتب سازی و طبقه بندی شلوار ها و شال هایتان بصورت یکجا و بدون خطر سر خوردن و افتادن شلوار یا شال از آویز و چروک شدن آن است زیرا با عمودی شدن آویز و سفت شدن شال ها یا شلوارها روی یکدیگر هرگز از روی آویز نمی افتند.

از این محصول علاوه بر منزل ، در لباس فروشی ها ، بوتیک ها ، مزون ها و … نیز می توان استفاده نمود.این رخت آویز حالت طبقه بندی دارد که شما می توانید لباس های خودتان را به صورت طبقه بندی و با حجم بسیار کم در یکجا قرار دهید.

 

 

ویژگی های آویز مخصوص شلوار و شال

قابلیت جایگیری پنج شلوار در هر آویز

قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی

امکان قرار گیری آویز در حالات و زاویه های مختلف به صورت عمودی و افقی

اشغال کمترین فضای ممکن داخل کمد، استفاده حداکثری از فضای عرضی داخل کمد

لباس ها طبقه بندی شده و دیگر چروک نخواهند شد

دیگر با مشکل پیدا کردن شلوار یا شال مورد نظر و کمبود فضای کمد روبرو نیستید

وسیله ایی ایده آل برای هر خانه , بوتیک ,مزون و …