تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اینترنتی دستگاه صافکار ماشین جادویی مدل 2021 جنس اصل

خرید دستگاه صافکار ماشین طرح سال 1400 با قیمت مناسب که جادویی می باشد و برای صافکاری بدنه خودرو بطور صافکاری بدون رنگ انجام می شود، جدیدترین وسیله صاف کننده بدنه ماشین در فروشگاه ایران پاتوق موجود می باشد

خرید بهترین دستگاه صافکار ماشین مدل سال 1400

دستگاه صافکار جادویی pops-a-Dent، به شما این امکان را می دهید که براحتی و بدون هزینه کردن خودتان صافکار ماشین خود گردید، صافکار جادویی پاپس ا دونت به شما این امکان را داده تا بدون نیاز به تخصص و تجربه براحتی بتوانید خودرویتان را صافکاری نمایید، دستگاه صافکار جادویی اتومبیل، باعث شده تا شما از وقتتان صرفه جویی نمایید و دیگر نیازی نداشته باشید تا برای صافکاری خودرو به محل تعمیرات و صافکاری مراجعه نموده و هزینه های هنگفتی را پرداخت نمایید، اگر به دنبال خرید وسایل جانبی خودرو هستید فروشگاه ایران پاتوق خرید دستگاه صافکار جادویی pops-a-Dent اتومبیل را به شما پیشنهاد می کند.

خرید اینترنتی جدیدترین دستگاه صافکار ماشین

دستگاه صافکاری جادویی خودرو که در واقع خودتان صافکار ماشین خود باشید و صافکاری خودرو در عرض 10 دقیقه که صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.

شاید برای شما پیش آمده باشد که بدلیل بی دقتی های خود و دیگران هنگام رانندگی ضربه ای به بدنه خودرو شما خورده باشد و باعث تو رفتگی قسمتی از بدنه ماشین شما شود. در بعضی مواقع تعمیر و صاف کردن این آسیب دیدگی ها هزینه های گزاف مخصوص به خود را داد و خود شما نیز ابزار و تخصص کافی برای صاف کردن بدنه ماشین خود ندارید.

صافکار جادویی ماشین یک وسیله کار آمد است که بدون نیاز به هیچ گونه تخصص، خود شما می توانید قسمت های آسیب دیده و تو رفته بدنه خودروتان را ترمیم کنید. این دستگاه توسط متخصصین و کارشناسان حرفه ای طراحی و تولید شده که با بهره گیری از علم فیزیک توانسته اند ابزاری را به بازار عرضه کنند که در عرض چند ثانیه می تواند بدنه آسیب دیده خودرو را مانند روز اول صاف کند.

شماره تماس: 09100298006 صادقی

شماره تماس: 09366645706 صادقی

قیمت این محصول 95.000 تومان

خرید

دستگاه صافکار ماشین

فروش دستگاه صافکاری جادویی 30000تومان , خرید صافکاری جادویی, دستگاه صافکاری جادویی, خرید دستگاه صافکاری جادویی, صافکاری جادویی ماشین, صافکاری جادویی خودرو, دستگاه صافکاری جادویی خودرو, دستگاه صافکاری بدنه خودرو, صافکاری بدون رنگ, دستگاه صافکاری اتوموبیل, دستگاه صافکاری

طرز استفاده از دستگاه صافکاری ماشین

1- جای فرو رفته را با دستمال کاملا تمیز کنید و سپس با سشوار مقدرای گرم کنید.
2- چسب حرارتی را ذوب کرده و قسمت انتهایی پیچ را کامل به چسب آغشته کنید، متناسب با اندازه فرورفتگی از پیچ مناسب استفده کنید.
3- پیچ را در مرکز فرورفتگی قرار دهید و چند دقیقه صبر کنید چسب خشک شود.
4- دسته را روی پیچ قرار داده و مهره را روی پیچ به قدری بپیچانید که پیچ از جای خود جدا شود و فرورفتگی از بین برود.
5- حالا چسب باقی مانده روی بدنه را با اسپری شیشه پاک کن تمیز کنید.

دستگاهی برای صافکاری ماشین

دستگاه صافکار جادویی pops-a-dent طراحی شده توسط کارشناسان حرفه ای و یک ابزار جادویی جهت صاف کردن آن ناحیه از خودرو که بر اثر تصادف تو رفته است  .این روش یک روش ساده اما حرفه ایست که تنها در ۳ مرحله ماشین شما به همان شکل روز اولش در می آید.این ابزار یک حالت مکنده دارد مرکز آن به ناحیه تو رفته چسبانده می شود و سپس با پیچاندن پیچ مرکز قسمت تورفته به حالت اول در می آید .

دستگاه صافکار خودرو چیست؟

این وسیله بدون آسیب رساندن به سطح ماشین قادر است تورفتگی های ایجاد شده بر روی درب اتومبیل در اثر برخورد با اتومبیل های دیگر،چرخ دستی،تگرگ و… را از بین ببرد.

صافکار جادویی به گونه ای انعطاف پذیر طراحی شده است و با حداکثر قدرت خود آن ناحیه فرو رفته را به بیرون می کشد.

برای نتایج بهتر باید چسب حرارتی تفنگی را  بیش از ۵ دقیقه حرارت دهید

باید سطح آن ناحیه از ماشین را به کمک سشوار و یا به روش دیگری گرم کنید مقدار درجه حرارت ایده آل جهت انجام این کار ۶۵-۸۵ درجه فارنهایت می باشد.

پد چسب پاپ a دنت به گونه ای طراحی شده است که پس از اتمام کار مانع از باقی ماندن چسب بر روی سطح ماشین خواهد شد.

صافکار جاودیی ماشین به گونه ای اختراع شده است که با توزیع فشار به طور مساوی به سراسر خود از خطر آسیب های اضافی و یا فرورفتگی بیشتر ماشین جلوگیری می کند.

صافکار جادویی خودرو طراحی شده است تا شما با پرداخت کمترین هزینه ممکن به صورت دستی و خانگی به انجام صافکاری خودرو خود بپردازید.

صافکار جادویی pops a dent یک صافکار دستی خانگی است که به کمک آن هر فرد بدون نیاز به تخصص خاصی قادر به انجام صافکاری بر روی ماشین خود خواهد بود.

شماره تماس: 09100298006 صادقی

شماره تماس: 09366645706 صادقی

 

دستگاه صافکار ماشین

با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا

صرفه جویی دروقت و هزینه

بدون نیاز به تخصص خاص

خودتان صافکار ماشین خودباشید

فروش دستگاه صافکاری جادویی 30000تومان , خرید صافکاری جادویی, دستگاه صافکاری جادویی, خرید دستگاه صافکاری جادویی, صافکاری جادویی ماشین, صافکاری جادویی خودرو, دستگاه صافکاری جادویی خودرو, دستگاه صافکاری بدنه خودرو, صافکاری بدون رنگ, دستگاه صافکاری اتوموبیل, دستگاه صافکاری

بهترین وسیله برای صاف کردن قسمت های دوبل بدنه خودرو

با استفاده از کیت صافکاری جادویی در کمتر از سه دقیقه بدنه اتومبیل خود را بدون رنگ ریختگی صاف نمائید .

طریقه استفاده : محل فرورفتگی را با آب یا با الکل به خوبی تمیز می نمائید . سنبه صافکار را بر مرکز فرورفگی می چسبانیم . ۱۰ دقیقه صبر میکنیم . سپس با پیچاندن پیچ کششی به آرامی فرورفتگی را بیرون میاوریم.

فروش دستگاه صافکاری جادویی 30000تومان , خرید صافکاری جادویی, دستگاه صافکاری جادویی, خرید دستگاه صافکاری جادویی, صافکاری جادویی ماشین, صافکاری جادویی خودرو, دستگاه صافکاری جادویی خودرو, دستگاه صافکاری بدنه خودرو, صافکاری بدون رنگ, دستگاه صافکاری اتوموبیل, دستگاه صافکاری

تصویر بسته ارسالی فروشگاه بزرگ ایران پاتوق و لوازم همراه

صافکار جادویی pops a dent چگونه کار می کند؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که این دستگاه چگونه کار می کند و چطور میتواند بدون تخصص در صافکاری محل تورفتگی های ناشی از ضربه و تصادف در بدنه خودرو را صاف کند.

دستگاه صافکار جادویی Pops a Dent همانند یک سیستم مکنده کار می کند ولی با این تفاوت که باید پد مخصوص که در وسط دستگاه قرار میگیرد را آغشته به چسب حرارتی کنید و روی قسمت آسیب دیده بچسبانید. دو طرف دستگاه پایه های نرم قرار گرفته که نقش اهرم را ایفا می کند وسط دستگاه نیز جای قرار گیری پد است که به وسیله نازل به بدنه دستگاه صافکار پیچ می شود. با پیچاندن نازل ، پد به عقب کشیده می شود و قسمت تو رفتگی بدنه را همراه با خود به بیرون می کشاند .

اگر خودرو شما نیاز به صافکاری دارد و حوصله رفتن به صافکاری را ندارید ، توصیه میکنیم

تا دستگاه صافکار جادویی ماشین POPS A DENT  برای صافکاری خودرو را تهیه فرمائید و در عرض 10 دقیقه خودرو خود را صافکاری نمائید

خرید اینترنتی دستگاه صافکار ماشین

صافکاری قسمتهای دوجداره خودرو حتی برای صافکاران نیز اندکی سخت می باشد و نیاز به زمان بیشتری خواهد بود

ولی با خرید دستگاه صافکار جادوئی ماشین پاپس ا دنت  در عرض چند دقیقه و بدون صرف هزینه های هنگفت خواهید

توانست ، سخت ترین قسمتهای خودرو خود را صافکاری نمایید

صافکار جادوئی

البته توجه داشته باشید که دستگاه صافکار جادویی POPS A DENT میتواند فرورفتگی های

معمولی( حدود یکی دو سانتیمتر تا 15 سانتیمتر ) را صافکاری نمایید و تاشدگی بدنه و یا ضربه های

سنگین که موجب خسارات زیادی شده باشد ، حتما شما را راهی صافکار خواهد نمود

دستگاه صافکار جادویی

محصولی فوق العاده برای صاف کردن تو رفتگی بدنه خودرو

حتی خودرو هائی با بدنه دو جداره

اگر خودرو شما نیاز به صافکاری دارد و حوصله رفتن به صافکاری را ندارید ، توصیه میکنیم

تا این وسیله جادوئی برای صافکاری خودرو را تهیه فرمائید و در عرض 10 دقیقه خودرو خود را صافکاری نمائید

خودروهائی با بدنه دو جداره بهترین گزینه برای این منظور میباشند

این پکیج کامل صافکاری خودرو در منزل شامل اقلام زیر می باشد :

قطعه اصلی صافکاری با پدهای نصب شده در هر طرف

مهره چرخشی مرکزی

3 عدد قطعه پیچی

چسب مربوطه

قلم صافکاری

شماره تماس: 09100298006 صادقی

شماره تماس: 09366645706 صادقی

آموزش استفاده از دستگاه صافکار جادویی

ابتدا محل آسیب دیده شده ( تورفتگی ) بدنه خودرو را با الکل و یا محلول تمیز کننده خوب تمیز کنید ، برای عملکرد بهتر می توانید با سشوار محل آسیب دیده را کمی گرم کنید . یکی از پدهای ساقدار (سنبه) را انتخاب کنید ( سه عدد پد داخل پکیچ است هر چه تو رفتگی بزرگتر باشد باید از پد بزرگتر استفاده کنید ) پد را آغشته به چسب حرارتی کرده و روی قسمت آسیب دیده بچسبانید ، سه دقیقه صبر کنید تا چسب به خوبی به بدنه بچسبد ، دستگیره را روی بدنه قرار می دهید به طوری که سر پیچ سنبه ( پد ساق دار ) داخل سوراخ دستگیره شود . سپس با پیچاندن پیچ کششی فرو رفتگی بنده را بیرون بکشید.

با بیرون آمدن فرو رفتگی پد (سنبه) از بدنه جدا می شود در صورتی که قسمتی از چسب های حرارتی به بدنه چسبیده شده بود می توانید با ابزار تراش که داخل پیچ قرار داده شده است ، چسب ها را به راحتی از بدنه جدا کنید. برای آشنایی بیشتر با روش کار صافکار جادویی می توانید ویدیوی تبلیغاتی زیر را نیز مشاهده نمایید.

خرید دستگاه صافکار جادویی

طریقه استفاده از دستگاه صافکاری ماشین

محل فرورفتگی را با آب یا با الکل به خوبی تمیز می نمائید.

سنبه صافکار را بر مرکز فرورفگی میچسبانیم.

10 دقیقه صبر میکنیم. سپس با پیچاندن پیچ کششی به آرامی فرورفتگی را بیرون میاوریم

( تمامی مطالب همراه با عکس به طور کامل در دفترچه راهنما توضیح داده شده است )

دستگاهی برای صاف کردن تو رفتگی بدنه خودرو

بدون نیاز به تخصص
کاربرد آسان
صرفه جویی در وقت و هزینه
کارائی مادام العمر
به همراه راهنمای فارسی (تصویر و متن )

شماره تماس: 09100298006 صادقی

شماره تماس: 09366645706 صادقی

قیمت این محصول 95.000 تومان

خرید

خرید قلم تست رنگ ماشین

کلیپ طرز استفاده از صافکار جادویی ماشین

ارسال شده در تاریخ 26 آگوست 2021 توسط مدیریت با موضوع لوازم خودرو
بازدید : 17,278
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.