تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران کلاه مردانه و زنانه مدل سال 1401

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران کلاه مردانه و زنانه

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران 45000 تومان,فروش کلاه کپ طرح طهران,کلاه کپ تهران,خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران,قیمت کلاه کپ طرح طهران تابستانی,خرید پستی کلاه کپ طرح طهران,فروشگاه کلاه کپ طرح طهران

کلاه کپ طرح طهران
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45.000  تومان

کلاه کپ طرح طهران

طراحی متفاوت، با قابلیت تنظیم سایز

لوگو دوخته شده طهران

دوخت تمیز و بسیار حرفه ای

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران

امروز کلاه کپ طرح طهران رو به شما عزیزان پیشنهاد میدیم که بتازگی این طرح حسابی مد شده و در بین جوان ها طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده. امتیاز بعدی، قابل تنظیم بودن اونه که باعث میشه برای سایزهای مختلف سر مناسب و قابل استفاده باشه و بکمک بند چسبی بتونید اون رو کاملا متناسب با سایز سرتون اندازه کنید. همچنین دوخت بسیار تمیز و حرفه ای و کیفیت بالای کلاه از دیگر ویژگی های این محصوله.

کلاه کپ طرح طهران

خرید کلاه کپ طرح طهران 25000تومان,فروش کلاه کپ طرح طهران,کلا کپ تهران,خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران,قیمت کلاه کپ طرح طهران تابستانی,خرید پستی کلاه کپ طرح طهران,فروشگاه کلاه کپ طرح طهران

مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همه‌ى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به مد اهمیت می دهند و مدگرا هستند.
با وجود آن که مد و مدگرایی کل گستره‌ى زندگی اجتماعی را در بر می گیرد، پوشاک و سبک و شیوه‌ى آرایش، شاخص ترین کالای مد شونده محسوب می شود.
امروزه صنعت مد، مدام درحال تغییر و تکامل است. همچنین دغدغه خیلی از جوان ها اطلاع از آخرین مد و در نهایت شیک پوشی است.

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران

جوانی، فصل تازه ای در زندگی و سرآغاز ورود انسان به جهان پرشور و رنگارنگ است که غرایز طبیعی در شکل دهی آن، نقش اصلی را بر عهده دارند. استقلال طلبی، تنوّع دوستی، هیجان خواهی، نقد گذشته و نوگرایی از جمله ویژگی های دوران جوانی است که به شدّت، تمایل به امروزی شدن و نوگرایی به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نیاز وی به شکستن قالب های موجود، و رسیدن به هویتی متمایز از کسانی که پیش از او بوده اند می باشد. این نیاز، زمانی که نمود بیرونی به خود می گیرد و در رفتار جوان منعکس می شود، به صورت مدگرایی ظاهر می گردد.

کلاه کپ طرح طهران

کلاه کپ طرح طهران

ویژگی های کلاه کپ طهران:
– قابلیت تنظیم سایز
– لوگو دوخته شده طهران روی کلاه
– اسپرت و متفاوت
– دوخت تمیز
– قطر حدودی کلاه: ۲۱cm
– مشکی و تک رنگ

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45.000  تومان

ارسال شده در تاریخ 7 می 2016 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 3,761
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • سلام منم میخوامش واسه پسر ۱۰ ساله ام قیمت چنده

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.