خرید بشقاب سرامیکی طرح ابر فانتزی پذیرایی برای کودکان

خرید بشقاب سرامیکی طرح ابر فانتزی پذیرایی برای کودکان

خرید بشقاب سرامیکی طرح ابر فانتزی سفره هفت سین,جدیدترین بشقاب سرامیکی طرح ابر,بشقاب سرامیکی طرح ابر + نرسال به کل کشور,خرید پستی بشقاب سرامیکی طرح ابر,خرید اینترنتی بشقاب سرامیکی طرح ابر,خرید آنلاین بشقاب سرامیکی مدل ابر,حراج بشقاب سرامیکی طرح ابر اصل,بشقاب سرامیکی طرح ابر قیمت 20000 تومان,خرید بشقاب های طرح ابر جدید,بشقاب سرامیکی طرح فانتزی ابر,فروش بشقاب سرامیکی مدل فانتزی ابر,قیمت بشقاب سرامیکی طرح فانتزی ابر,حراج ارزان بشقاب سرامیکی طرح ابر برای کودکان,خرید ارزان بشقاب سرامیکی فانتزی طرح ابر,فروش ارزان بشقاب سرامیکی مدل ابر,قیمت ارزان بشقاب سرامیکی سرو و پذیرایی طرح ابر,فروش پستی قیمت ارزان بشقاب سرامیکی میز غذاخوری طرح ابر,

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان

خرید پستی

برای خانم های کدبانوی ایرانی علاوه بر طبخ فوق العاده غذا چیدمان سفره و تزئین میز غذاخوری نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو سعی می کنند از ظروف مناسبی برای سرو و پذیرایی غذا استفاده نمایند. یکی از جدیدترین ظروف های سرو که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار مناسب دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد نیز می باشد، بشقاب های طرح ابر می باشد.

بشقاب سرامیکی طرح ابر

خرید بشقاب سرامیکی طرح ابر فانتزی پذیرایی برای کودکان

 

برای خانم های کدبانوی ایرانی علاوه بر طبخ فوق العاده غذا چیدمان سفره و تزئین میز غذاخوری نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.از این رو سعی می کنند از ظروف مناسبی برای سرو و پذیرایی غذا استفاده نمایند.یکی از جدیدترین ظروف های سرو که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار مناسب دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد نیز می باشد، بشقاب های طرح ابر می باشد.

 

 

این بشقاب بسیار زیبا از سرامیک درجه 1 تولید شده است و با ظاهر مدرن و زیبائی که دارد، ظرف مدت کوتاهی جای خود را در بین ظروف سرو و پذیرائی منزل به خوبی باز نموده است.سرامیک این بشقاب دارای لعاب آبدیده بوده که آن را برای استفاده در ماشین ظرفشویی ایمن میکند.

 

مشخصات کلی:

  • جنس : سرامیک
  • دارای طرح فانتزی ابر
  • دارای لعاب گرما دیده
  • سایز 25×15 cm
  • عمق 2 cm
  • مناسب برای غذای کودک و ظروف سرو پذیرایی
  • طراحی منحصر به فرد و جذاب برای کودک 
  • مناسب استفاده در منزل و حتی دیگر محیط های سرو غذا


قیمت این محصول 20000تومان

 

قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 1 مارس 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 2,934
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.