تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید تاپ و شرت ورزشی زرد ویژه خانم های ورزشکار

خرید تاپ و شورت ورزشی زرد ویژه خانم های ورزشکار

خرید تاپ و شرت ورزشی زرد برای دختران,فروش تاپ و شورت ورزشی زرد رنگ,قیمت تاپ و شرت ورزشی زرد ,خرید پستی تاپ و شورت ورزشی زرد,خرید اینترنتی تاپ و شرت ورزشی زرد,زیباترین تاپ و شرت ورزشی زرد زنان

تاپ و شرت ورزشی زرد

قیمت ۳۲۰۰۰ تومان

تاپ و شرت ورزشی زرد

محصولات فروشگاهی تک پوش .کام زیر نظ رکمپانی شرکت لیدی ترکیه بوده از نظر پارچه و دوخت کنترل شده و دارای کیفیت مطلوب میباشند. تمامی محصولات قبل از ارسال به مشتریان عزیز جهت جلوگیری از داشتن هر گونه اشکال مورد کنترل مجدد قرار میگیرد.
مشتریان محترم میتوانند به صورتت تلفنی هم سفارش ثبت نمایند هزینه ارسال در تهران و کرج بسته به زمان دریافت متغییر میباشد برای مطلع شدن از تعرفه هزینه پیک شهری با ما تماس بگیرید
لازم به ذکر است که از آنجایی که تنوع محصولات فانسی ست( بادی زنانه – لباس خواب – تاپ – شلوار – شلوارک) بسیار زیاد می باشد در تلاشیم هر هفته تعدادی از این محصولات را در داخل سایت اضافه نماییم

لازم بذکر است که در حال حاضر گروه تجارت الکترونیک تک پوش تنها فروشنده ی محصولات فانسی ست( بادی زنانه – لباس خواب – تاپ – شلوار – شلوارک) در ایران بوده و کیفیت این محصولات نیز تضمینی می باشند.
برای مشاهده تصویر سانسور نشده به لینک سایت اصلی محصول مراجعه شود
http://www.ladyicgiyim.com.tr

در صورت خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان یک هدیه دریافت کنید و هزینه ارسال رایگان میشود

خرید تاپ و شرت ورزشی

لباس‌های خانگی بیشترین درصد از لباس‌هایمان را تشکیل می‌دهند و از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند پس بهتر است در هنگام خرید لباس خانگی به موارد بسیاری توجه کرد. تاپ و شلوارک از جمله لباس‌هایی از که در خانه به کار برده می‌شود. در ادامه این مطلب مدل تاپ و شلوارک خانگی را مشاهده کرده و نکات ریز خرید لباس خانگی را خواهید خواند. با ما همراه باشید.

در هنگام خرید تاپ و شلوارک خانگی، جنس لباس را مدنظر قرار داده و مناسب‌ترین جنس را انتخاب کتید. لباس‌های نخی می‌توانند بهترین انتخاب برای خانه باشند.

لباس‌هایی که برای پوشیدن در خانه انتخاب می‌کنید باید متناسب با فصل باشند تا بدن را در فصل گرما از گرما حفظ کرده و در فصل سرما نیز از سرما حفظ کند. تاپ و شلوارک نیز از این قانون تبعیت می‌کنند.

از پوشیدن لباس‌های کهنه و رنگ و رو رفته مهمانی بخصوص لباس‌های مجلسی، در خانه خودداری کنید، چون این لباس‌ها جنس زبری داشته و برای پوشیدن در منزل مناسب نیستند. علاوه بر این لباس خانه باید مرتب و‌تر و تمیز باشد تا انرژی بیشتری به شما و زندگی‌تان ببخشد.

تاپ و شلوارک خانگی را می‌توانید در فصل تابستان و بهار استفاده کرده و در فصل زمستان نیز با یک کت خانگی ست کرده و بپوشید.

در انتخاب لباس خانگی سعی کنید نظر افرادی را که در خانه با آن‌ها زندگی می‌کنید جویا شوید، چون آن‌ها بیشتر از هر فرد دیگری لباس شما را مشاهده می‌کنند.

تاپ و شلوارک هزینه خرید بالایی ندارند به همین دلیل هم می‌توانید چند مدل آن را به صورت همزمان خریداری کرده و به صورت روزانه از آن‌ها استفاده کنید.

ارسال شده در تاریخ 30 ژوئن 2016 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 2,852
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.