تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید جا دستمال کاغذی طرح انار فانتزی مگنت دار آهنربایی

خرید جا دستمال کاغذی طرح انار فانتزی مگنت دار آهنربایی

خرید جا دستمال کاغذی مخصوص شب یلدا,جادستمال کاغذی طرح انار آهنربایی,قیمت جا دستمالی مدل انار,فروش جای دستمال کاغذی آوا,جدیدترین مدل جا دستمال دکوری,خرید اینترنتی جادستمال مگنت دار جذاب

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان

جادستمال کاغذی طرح انار

خرید جا دستمال کاغذی
این محصول ساخته شده از مواد صد در صد ملامین رنگی و بدون افزودن هیچ گونه موارد غیر مجاز و غیر بهداشتی می باشد و در چند رنگ سفید ، قرمز ، زرد ، سبز عرضه می شود و مناسب برای دستمال های کاغذی رولی بوده و به دلیل طرح شیک و مدرن و فانتزی آن میتواند زینت بخش محیط خانه ، اتاق و میز کار شما باشد.
 
 خرید جا دستمال کاغذی
 
جای دستمال کاغذی آوا طرح انار شامل دو بخش بالایی و پائینی است که به وسیله آهن ربا به یکدیگر وصل می شود و در قسمت بالا شیاری جهت برداشتن دستمال تعبیه شده است . استفاده از این محصول اقتصادی و به صرفه است و کمکی به محیط زیست می شود .
 
 خرید جا دستمال کاغذی

 

عملکرد این جا دستمالی به این صورت است رول دستمال در داخل قرار می گیرد و با  کشیدن آن از محفظه ی فوقانی دستمال بیرون خواهد آمد. این محصول برای خانواده هایی که از دستمال کاغذی رولی در اتاق و  پذیرایی استفاده می کنند بسیار مناسب است.همچنین این محصول برای سفارشات ویژه امکان درج لوگو را نیز دارد.
 
 

 

ویژگی های کلی محصول :

طراحی فانتزی و منحصر به فرد

قابل استفاده برای منزل ، اداره و …

از جنس پی وی سی با کیفیت و با دوام

جایگذاری راحت و سریع دستمال

ابعاد : 17*16*16 سانتی متر

وزن : 440 گرم

مقاوم در برابر رطوبت

مناسب برای حمام ، دستشویی ، اتاق خواب ، آشپزخانه و…

دارای مگنت جهت نگهداشتن دو تکه

 

قیمت این محصول 55000 تومان

 

قیمت : 55,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 24 نوامبر 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,085
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.