خرید ربات بچه میمون انگشتی عروسک بیبی مانکی 150000 تومان

خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز happy monkey

خرید ربات بچه میمون انگشتی اسباب بازی کودکان,عروسک بیبی مانکی,فروش جدیدترین روبات بچه میمون انگشتی تبلیغ شده در ماهواره,خرید پستی ربات بچه میمون انگشتی,خرید اینترنتی اسباب بازی روبات بچه میمون انگشتی,خرید آنلاین ربات بچه میمون انگشتی,حراج ربات بچه میمون انگشتی اصل,خرید بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی

عروسک میمون انگشتی رباتیکی موجود می باشد

ربات اسباب بازی عروسکی میمون بند انگشتی یک اسباب بازی سرگرم کننده کودکان و میمون بازیگوش می باشد

شماره تماس: 09100298006 صادقی

قیمت : 150,000 تومان

ربات بچه میمون انگشتی

 خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز

خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز

 

  • امکان تکان داد سر و پلک زدن
  • امکان آواز خواندن و تولید صداهای بامزه
  • آوازه خوانی آن هم به سبک یک مانکی
  • عکس العمل به لمس، نوازش، صدا،حرکت و ….
  • قابلیت خوابیدن و حتی خرو پف
  • امکان آویزان شدن از جاهای مختلف مثل کیف دستی، دستگیره کابینت و حتی ساقه بامبو
  • تهیه شده از پلاستیک با کیفیت و فاقد مواد سمی که برای کودکان خطری ایجاد نمی‌کند
  • دارای باتری قابل تعویض
  • سبک و مناسب برای کودکان

 

این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اختراعی جالب و مبتکرانه می باشد.شما میتوانید ازین بچه میمون های با مزه و کوچک مثل حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.این بچه میمون ها در رنگهای مختلف عرضه شده اند و سایز همگی انگشتی می باشد.این بچه میمون های احساساتی به حرکات دست و لمس شما ،صداهای اطراف و ابراز عشق شما نسبت به آنها حساس بوده و واکنش نشان می دهند.

هپی مانکی یا همون میمون خوشحال خودمون، یه کوچولوی دوست داشتنیه که خیلی زود تو دلتون جا می‌گیره و می‌تونه یه هدیه و یه عیدی خوب برای عزیزان شما باشه.
این میمون خوشحال و خوش خنده عاشق آویزون شدن به انگشت‌های شماست و برای اینکار سن و سال نمی‌شناسه. دم حلقه‌ای بامزه‌ای داره که با اون می‌تونید از خیلی جاها آویزونش کنید.
این میمون خوشحال خیلی هوشمنده به نحوی که نوازش و توجه شما رو می‌فهمه و واکنش نشون می‌ده. تازه می‌تونه به شما چشمک بزنه، سر تکون بده و حتی صدای میمون واقعی دربیاره.
بیاین با هم بعضی از کارهای بامزه این دوست کوچولو رو مرور کنیم. دکمه روشن رو که فشار بدید، هیجان شروع می شه. میمون با ادب ما به شما سلام می کنه. حالا بهتره سر میمون رو به آرامی نوازش کنیم تا با صداهایی با نمک به شما جواب بده و لذت بردنش رو به شما نشون بده.
هپی مانکی رو سر و ته بگیرید، یا در بین انگشتان نگه دارید و به چپ و راست بگردونید، میمون خوشرنگ شما می‌خنده و صداهای جذابی تولید می‌کنه.
شاید باورتون نشه! میمون خوشحال می‌تونه بخوابه!!! روی دست تون بخوابونیدش و آرام تکونش بدید کوچولوی شیرین شما می‌خوابه اون هم با خرو پف. بین خودمون باشه خیلی خوش خوابه. اگه برای چند ثانیه تنهایش بذارید، اون خوابش می‌بره.
خلاصه باید یک بار هم شده امتحانش کنید تا ببینید چقدر رفتارهای طبیعی و بامزه‌ش می‌تونه سرگرم کننده باشه. نه تنها برای کوچکترها که حتی بزرگترها هم عاشقش می‌شن.

 

 خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز

 

این ربات های کوچک با باتری کار میکنند و می توانند انگشت یا وسایل های شما را بغل کنند و بچسبند یا از قسمت دم آنها آویزان شوند.هر یک از این میمون ها اسم مخصوص به خود را دارد که در پشت پکیج بسته بندی درج شده است.شما با این مخلوقات شیرین و گاهی اوقات احمقانه با صداهای میمون واقعی خود، چشم های چشمک زدن شاد و چرخش سر، به علاوه دست و پاهای کوچکی که انگشت شما را خواهند چسبید هیچ وقت حوصله تان سر نخواهد رفت.

 

خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز

این میمون ها بیشتر از 40 صدای مختلف دارند که در موقعیت های مختلف آنها را خواهید شنید.از جمله سوت زدن ، آواز خواندن ، بوس فرستادن ، خرو پف ، خندیدن ، لوس شدن و…کافیست دکمه ی on را در پشت میمون روشن کنید تا این بچه میمون شما را با حرکات دلنشین و بامزه اش شیفته ی خود کند.پکیج بسته بندی دارای دفترچه ی راهنمای استفاده نیز می باشد.

 

این میمون با حرکات سر و چرخش آن ،باز و بسته کردن چشم ، تکان دادن دستها و صداهای مختلف و بجای خود در هر یک از موقعیت ها به شما احساس داشتن حیوان خانگی واقعی خواهد داد که خیلی زود وابسته ی آن خواهید شد.شما همچنین می توانید با خواباندن بچه میمون کف دست خود او را به خواب ببرید.

 

خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز

در مواقعی که برای مدتی از آن استفاده نخواهید کرد با خاموش کردن آن در صرف انرژی باتری صرفه جویی کنید.این بچه میمون در سایز انگشتی باعث می شود که شما به راحتی بتوانید آن را روی انگشت ،توی کیف ، به صورت آویزی از دم آن روی لباستان و … آن راجابجا کنید و همه جا آن را همراه خود داشته باشید.

 

 


خرید ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز

شماره تماس: 09100298006 صادقی

قیمت : 150,000 تومان

فروش ربات های کوچک بچه میمون انگشتی,قیمت میمون های ربات انگشتی,حراج ارزان بچه میمون سایز انگشتی,خرید ارزان ربات بچه میمون سایز انگشتی,فروش ارزان بچه میمون های با مزه و کوچک,قیمت ارزان ربات بچه میمون سایز انگشتی,فروش پستی ربات بچه میمون انگشتی سخنگو,فروش اینترنتی بچه میمون بند انگشتی,خرید ویژه میمون های بند انگشتی,فروش ویژه ربات فینگرلینگ سفید Fingerlings,قیمت ویژه ربات بچه میمون بند انگشتی فینگر لینگز Fingerlings,

ارسال شده در تاریخ 25 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 10,764
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 2 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • میانه

  • واقعا قیمتش۱۵۰۰۰۰ است؟
    برای ارسال چقدر است؟

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.