تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید رخت آویز کشویی و سقفی مخصوص آپارتمان ها طرح سال 1401

خرید رخت آویز کشویی آپارتمانی بهترین آویز لباس مارک اصلی یا رخت اویز کشویی قابل اتصال روی دیوار است که مارک سال 2022 بوده و درجه 1 با کیفیت می باشد و با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد

خرید اینترنتی رخت آویز کشویی برای خانه های آپارتمانی

یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی در آپارتمان نشینی کمبود جا و مکان مخصوصا برای آویزان کردن رخت و لباس شسته شده می باشد، ما امروز با معرفی این محصول کاربردی و بسیار کارا در آپارتمان و فضاهای کم این مشکل را نیز برای شما حل کرده ایم.

رخت آویز کشویی بهترین و جدیدترین آویز کم جای جمع و جور است که در منازل آپارتمانی از آن استفاده می شود و برای فضاهای کوچک مثل خوابگاه های دانشجویی و اتاق کار مناسب می باشد.

قیمت : 270.000  تومان

خرید رخت آویز کشویی مخصوص آپارتمان ها طرح جدید

ویژگی های رخت آویز کشویی آپارتمانی

 نمونه اصلی

مدل کشویی

طراحی جدید و کاربردی

اشغال حداقل فضا

جنس بدنه pvc

دارای قفل جهت فیکس شدن و تغییر اندازه

قابل اتصال بر روی دیوار

بند ابریشمی بسیار محکم

مناسب برای فضای های کوچک

قابل استفاده در حمام، بالکن، انباری و …

قابلیت تحمل وزن تا ۸ کیلوگرم

قابلیت باز شدن تا ۱۲ متر

سایز: ۳۱٫۵×۱۲×۸٫۲ cm

بهمراه پکیجینگ

خرید رخت آویز کشویی مخصوص آپارتمان ها طرح جدید

قیمت : 270.000  تومان


خرید بند رخت کشویی استیلا stila

مشکل نبودن فضای کافی برای پهن کردن رخت همیشه در آپارتمان ها وجود داشته ، اما با رخت آویز استیلا بدون اشغال کردن فضای زیاد رخت های خودتان را در حمام و بالکن و …. پهن کنید .

بند رخت کشویی استیلا فضای خیلی کوچکی را اشغال میکند و مناسب قرار دادن در بالکن یا در هر جایی از منزل که تمایل داشته باشید میتوانید از آن استفاده کنید.

این محصول به عنوان یکی از محصولات پر فروش است که به عنوان یکی از مهم ترین وسایل نظم دهنده به حساب می آید

خرید بند رخت کشویی استیلا stila

ویژگی های رخت آویز کشویی استیلا

بند رخت آپارتمانی استیلا دارای چهار نخ از جنس ابریشم میباشد که قابلیت باز شدن تا طول 12 متر را داراست که همچنین میتواند تا 12 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

جنس قطعات از پلیمر های درجه یک صنعتی میباشد که استحکام فوق العاده بالایی را داراست .

رخت آویز کشویی استیلا

مشخصات رخت آویز کشویی

وزن 1 کیلوگرم‏
رنگ سفید
طول 40 سانتی متر
عرض 7.5 سانتی متر‏
طول نخ ها 12 سانتی متر‏
جنس بدنه استیل
12 ماه گارانتی تعویض رایگان
مقاومت بالا در برابر نور خورشید (انتی uv)
ابعاد 40 در 7.5 سانتی متر
در دو رنگ سفید و برنزی

رخت آویز کشویی استیلا

بند رخت کشویی استیلا تنها با پرداخت 350.000 تومان


خرید رخت آویز تاشوی دیواری آپارتمان ها

بهترین آویز لباس تاشوی دیواری خوابگاه دانشجویی

با توجه به اینکه امروزه آپارتمان ها فضای کافی برای قرار دادن بند رخت های طنابی را ندارند از بند رخت های تاشو و جمع و جور برای پهن کردن لباس ها استفاده می شود.بند رخت آلومینیومی تاشو با قابلیت نصب بر روی دیوار حمام بالکن و… علاوه بر اشغال فضای کم دارای راحتی استفاده و استحکام بی نظیر میباشد.

 

کیفیت رخت اویز تاشو لباس های شستشویی

این رخت آویز از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار است که در گذشت زمان مقاومت و استحکام خود را حفظ میکند. دارای طراحی مدرن و کم جا مناسب برای استفاده در آپارتمانها می باشد. یکی از ویژگی های بارز این رخت آویز قابلیت نصب به دیوار و حالت تاشوی آن است. که در صورت عدم استفاده می توان رخت آویز را جمع کرد.این رخت آویز تا وزن 20 کیلوگرم لباس را تحمل می کند.

 

 

ویژگیهای بند رخت دیواری تاشو

  • بند رخت و حوله تاشو
  • بدنه استیل ضد زنگ
  • دارای قطعه نگهدارنده بر روی شوفاژ
  • توان تحمل لباس ها تا وزن 20 کیلوگرم
  • قابل استفاده در حمام , بالکن و…
  • طول در حالت باز 60 سانت و در حالت بسته 10 سانتی متر

 

 

قیمت : 380,000 تومان


خرید اینترنتی بند رخت سقفی لسبو

بند رخت آپارتمانی لسبو یکی از متفاوت ترین بند رخت هایی است که تا کنون دیده اید و برای انواع آپارتمان ها حتی آن هایی که تراس ندارند بسیار مناسب می باشد. این بند رخت ساخت ایران و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و از جنس آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ با لایه ی ضد اشعه ماورای بنفش بوده که مقاومت در برابر پوسیدگی را دوچندان می نماید.

رخت آویز فلزی سقفی برای اتاق خواب

این مدل بر روی سقف نصب شده و اصلا وجود آن را در فضای خانه احساس نمی نمایید، در زمان نیاز آن را از طریق بند مخصوص به پایین آورده و لباس ها را روی آن پهن می نمایید و دوباره به سمت بالا حرکت می دهید.نصب آسان، پرده مخصوص، طراحی زیبا، قابلیت استفاده در سقف بالکن ها و استحکام بالا از دیگر ویژگی های این بند رخت آپارتمانی است.

فضای لازم برای بند رخت آویز سقفی چقدر است؟

بند رخت سقفی لسبو که فضایی حدود 0.8 * 1.7 متری را در سقف نیاز دارد، حاصل طراحی و اجرای کارشناسان داخلی کشور با بهره گیری از بالاترین سطح از دانش فنی کشورهای پیشرفته می باشد که با دارا بودن مشخصات و ویژگی های بسیار استثنایی، بسیاری از مشکلات خانواده ها را مرتفع نموده است.

بهترین رخت آویز سقفی لسبو آپارتمان و خوابگاه

بند رخت آپارتمانی و رخت آویز سقفی لسبو به عنوان یک ابزار ارزان قیمت می تواند بسیار مفید ویژه آپارتمان ها و اتاق های کوچک باشد.

رخت اویزهای کنونی عموما زمینی بوده و مشکل اصلی آنها اشغال فضای داخلی خانه ها و بالکنها در حالت استفاده و عدم استفاده می باشد؛

اما رخت آویز سقفی لسبو علاوه بر استفاده بهینه از فضا چه در حالت استفاده و چه در حالت عدم استفاده بسیار مقرون به صرفه بوده و حتی نیاز به باز وبسته کردن نیز ندارد.

ضمنا خشک کن لباس سقفی لسبو یا همان رخت آویز سقفی لسبو هیچ وقت زنگ نمی زند.

قیمت: 380.000 تومان


خرید اینترنتی رخت آویز 5 طبقه بلوز مردانه

بطور حتم داشتن یک کمد بهم ریخته و شلوغ باعث سردرگمی شما خواهد شد. همچنین محدودیت در نگهداری تمامی بلیز ها در آویز بصورت اتوکشی شده و مرتب یکی از دردسرها و چالشهای خانواده هاست.

یکی از وسایلی که اخیرا طراحی و تولید گردیده و نقش پررنگی به عنوان نظم دهنده ها داشته است آویز نگهدارنده بلوز مردانه است.این آویز از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم بصورت پنج آویز زیر هم طراحی شده و بدون اشغال جای اضافی به ازای جای یک عدد بلوز پنج بلوز شما را مرتب و صاف نگهداری میکند.

فروش رخت آویز لباس داخل کمد مردانه

بسیاری از افراد مشکل محدودیت فضا برای آویزان کردن لباس را دارند. محدودیتی که ناشی از فضای اندک داخل کمد لباس و همچین تعداد زیاد لباس ها است که اگر بخواهید همه ی لباسهایتان صاف و بدون چروک در کمد آویزان شوند جای زیادی میخواهد که فضای محدود کمد پاسخگو نخواهد بود.

این رخت آویز قادر است فضای داخل کمد شما را تا 5 برابر افزایش دهد. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا لباس ها به شکلی منظم تر درون کمد لباس قرار بگیرند که این امر سبب سادگی در دسترسی به تمامی لباس ها ، جلوگیری ازپراکندگی و همچنین چروک شدن لباس ها می شود.

 

مزایای اویز لباس کمد مردان 5 طبقه

این رخت آویز ویژگی های دیگری هم دارد که از مهمترین آنها می توان به امکان آویزان کردن لباس ها به صورت طبقاتی اشاره کرد که خود یک حسن برای تعداد زیاد لباس ها است.

در این حالت رخت آویز فضایی را که اشغال می کند ، تقریباً به اندازه یک چوب لباسی است ، ولی شما می توانید 5 لباس دیگر را به آن آویزان کنید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید.

همچنین شما میتوانید برای خشک نمودن لباسهایتان برای اینکه چروک نشوند از این رخت آویز استفاده نمایید.

 

رفع مشکل کمبود جا در کمد با آویز 5 طبقه

این وسیله کاربردی با طراحی ساده و در عین حال کاربردی مشکل کمبود جا و بهم ریختگی درون کمدها را برطرف نموده است. شما می توانید با آویزان نمودن این آویز لباس در داخل کمد یا پشت در و یا رخت آویز های دیگر انواع لباسهای مردانه و زنانه خود در درون کمد را ساماندهی نمائید.

این آویز لباس مردانه و زنانه موجب دسترسی آسان و سریع به لباس مورد نیاز شما می گردد. از این رو نیازی به جستجوی وسایل خود نخواهید داشت.اندازه و ابعاد مناسب آن بدون نیاز به اشغال فضای زیاد موجب ایجاد نظم و ترتیب در کمد لباسها گردیده و نظم دهنده خوبی برای کمد شما خواهد بود.

 

جدیدترین رخت آویز جادویی 5 طبقه مردانه

رخت آویز بلوز 5 تایی یک محصول کاملاً کاربردی و کارآمد است . این رخت آویز جادویی به شما امکان استفاده بیشتر از فضاهای اندک داخل کمد را خواهد داد .

شما با استفاده از این محصول می توانید ، لباس های خود را به صورت طبقاتی داخل کمد قرار دهید و از چروک شدن و پراکندگی لباس ها جلوگیری کنید .

با استفاده از یک آویز در واقع 5 عدد آویز لباس را روی هم بدون پراکندگی و اشغال جای زیاد آویران کنید.

 

ویژگی های رخت آویز 5 طبقه اصل

طراحی ساده و در عین حال کارآمد

قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی و خشک کردن لباسها روی بند رخت

افزایش حجم کمد شما تا 5 برابر

جلوگیری از پراکندگی و چروک شدن لباس ها

امکان قرار گرفتن لباس ها به صورت طبقه بندی

مناسب برای آپارتمان ها ، خوابگاه و فضاهای کوچک

 

 

قیمت : 30,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 1 نوامبر 2021 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 5,865
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.