تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید رخت آویز جادویی کودک چسبی فانتزی حیوانات 3 عددی

خرید رخت آویز جادویی کودک ,فروش رخت آویز برچسبی اتاق خواب کودکان,رخت آویز سیلی مانستر کودکان,قیمت رخت آویز برچسبی سیلی مانستر,خرید اینترنتی آویز لباس سیلی مانستر,خرید پستی رخت آویز کودک سیلی مانستر,رخت آویز کودک سیلی مانستر تبلیغ شده در ماهواره,فروشگاه رخت آویز کودک سیلی مانستر

خرید رخت آویز جادویی 3عددی Rafia

بدون شک دیزاین خانه و شیک سازی دکوراسیون آن بدون آویز ها امکان پذیر نمی باشد.حال اگر این آویز ها طراحی خاص و مدرن داشته باشند این ویژگی چند برابر میشود.آویز جادویی رافیا ویژگی شگفت انگیز و بسیار جذابی دارد که در هیچ آویزی دیده نمیشود

ویژگی آویز جادویی حیوانات چیست؟

جنس پلاستکی منعطف درجه یک

ابعاد ۷*۱۳ سانتی متر

قابلیت خم شدن هرکدام از دست و پاهای حیوانات

وزن حدودی ۳۰گرم


شما میتوانید با شکل دادن به دست ها و پاهای این حیوانات کیوت و زیبا هر تعداد دستگیره هایی که نیاز دارید ایجاد کنید و وسایل خود را آویزان کنید.

شما میتوانید در آشپزخانه ها، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق ها و … از این آویز جادویی استفاده کنید و وسایل ضروری خود را که عموما از آن ها استفاده میکنید در دسترس قرار دهید تا بدون معطلی به آن دست پیدا کنید.

غیر از این موارد شما حتی میتوانید از این آویز جذاب به عنوان دکوری نیز استفاده کنید که بی شک خاص و دوست داشتنی است.

قیمت 3عدد: 55.000 تومان


رخت آویز کودک سیلی مانستر

خرید رخت آویز کودک سیلی مانستر

رخت آویز برچسبی کودک سیلی مانستر با طرح های زیبا و فانتزی و رنگهای شاد و کارتونی فضای اتاق کودک شما را شاد و زیبا کرده و دکوری کارتونی روی دیوار بوجود می آورد که می توانید روی آن لباس کیف و وسایل دسته دار خود را نصب کنید.

 

خرید رخت آویز کودک سیلی مانستر

 

طرح اصلی این محصول استیکرهای پی وی سی خودچسب بوده که برای نصب نیاز به چسبکاری اضافی ندارد.بوسیله آموزش تصویری نصب و جداسازی موجود دربسته شما می توانید براحتی استیکر خود را نصب کنید و بدون صدمه به دیوار جدا نمایید.

 

خرید رخت آویز کودک سیلی مانستر

 

در بسته رخت آویز کودک سیلی مانستر یک عدد برچسب کارتونی و گیره نگهدارنده لباس (آویز) به شکل سبیل موجود است. شما باکمی خلاقیت و با کمک راهنمای نصب می توانید گیره را درست در جای سبیل شخصیت کارتونی نصب کنید.

 

خرید رخت آویز کودک سیلی مانستر

 

گیره ی این آویز با پیچ و میخ روی دیوار محکم شده و شما میتوانید لباس – شال و کیف را روی این رخت آویز آویزان کنید.این محصول قابل نصب روی انواع سطوح صاف می باشد.

خرید رخت آویز کودک سیلی مانستر

قیمت : 10,000  تومان موجود نیست
خرید پستی

خرید رخت آویز کودک سیلی مانستر 10000تومان,فروش رخت آویز برچسبی اتاق خواب کودکان,رخت آویز سیلی مانستر کودکان,قیمت رخت آویز برچسبی سیلی مانستر,خرید اینترنتی آویز لباس سیلی مانستر,خرید پستی رخت آویز کودک سیلی مانستر,رخت آویز کودک سیلی مانستر تبلیغ شده در ماهواره,فروشگاه رخت آویز کودک سیلی مانستر
ارسال شده در تاریخ 19 آگوست 2022 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,863
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.