تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید سوتین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان 30000 تومان

خرید سوتین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان

خرید سوتین چسبان سینه بند زن,خرید سو تین ژله ای بدون بند,سو تین سیلیکونی برای سینه زنان,خرید سینه بند ژله ای Nu Bra, بهترین سو تین ژله ای برای لباس مجلسی عروسی, سو تین روی سینه خانم ها, سو تین ژله ای اصل, سو تین ژله ای چیست؟, سو تین درجه یک, فروشگاه سو تین ژله ای Nu Bra, نمایندگی سو تین ژله ای Nu Bra, نمایندگی سو تین ژله ای Nu Bra در تهران

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

سوتین چسبی پروانه ای مشکی رنگ 2عددی

قیمت 2عدد : 30,000  تومان

سو تین ژله ای دو عددی Nu Bra


خرید سو تین ژله ای Nu Bra
خرید سو تین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان
کاملا چسبنده و محکم
با بند اضافه نامرئی
مناسب برای استفاده با لباس دکلته و برای عروس خانم ها
محصول کشور ترکیه Turkey
برند NBB
سو تین جادویی Nu Bra بهمراه چسب مقاوم در برابر استفاده های طولانی و دفعات متعدد
خرید سو تین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان
خرید سو تین ژله ای Nu Bra
سو تین ژله ای سو تینی هست که در داخل کاپ سینه آن چسب مخصوص به کار رفته که وقتی روکش پلاستیکی رو میکنید و روی سینه قرار میدهید به هیچ وجه از سینه جدا نمیشود تا وقتی که شما آن را از سینه تان جدا کنید.
سو تین ژله ای در قسمت جلو دارای گیره باز شونده است که شما اندازه نزدیکی یا دوری سینه را با آن تنظیم میکنیم
روش استفاده از سو تین ژله ای: ابتدا از قسمت گیره بین وسط سو تین , ۲ قسمت را از هم جدا کنید سپس لایه ی پلاستیکی روی هر کدام از سیلیکون ها را جدا نموده بعد طبق روش درستی که بر روی بسته بندی این کار نمایش داده شده بر روی سینه قرار دهید تا کاملا به سینه های شما بچسبد. در انتها وقتی هر ۲ سیلیکون را بر روی سینه به درستی قرار دادید گیره بین ۲ سیلیکون را ببندید.
خرید سو تین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان
موارد استفاده از سو تین ژله ای یا همان سیلیکونی: بهمراه لباس مجلسی دکلته,لباس مجلسی پشت باز,لباس عروس, و در کل لباس های که قسمت زیادی از بالاتنه و قسمت پشت نمایان است و شما نمیخواهید که لباس زیر شما نمایان باشد.
سوتین ژله ای چیست و چه کاربردی دارد؟ سوتین ژله ای یا همان سیلیکونی سوتینهایی هست که دارای جنس ژله ای و سیلیکونی میباشد و بیشتر با لباس مجلسی استفاده میشود
تا حالا پیش آمده که لباسی انتخاب کنید که نیاز باشه بند سوتینتون مشخص نباشه؟ حتما پیش اومده . اون زمانه که به دنبال سوتینی خواهید گشت که پشتش بند نداشته باشه و اصلا معلوم نباشه که سوتین تنتونه . برای این شرایط سوتین ژله ای به کمک میاد
سوتین ژله ای به سوتین های گفته میشه که از جنس سیلیکونی هست و قسمت داخلش چسبی هست و شما این سوتین رو روی سینه بچسبونید ( طبق دستور العمل روی جعبه) و با خیال راحت لباستون رو تن کنید و برید مهمونی …لباس زیر ژله ای و NBB به همراه بند نامرئی و چسب مقاوم در برابر استفاده های طولانی و دفعات متعدد می باشد. در داخل کاپ سینه سوتین ژله ای نو براNu Bra چسب مخصوص به کار رفته که وقتی روکش پلاستیکی رو میکنید و روی سینه قرار میدهید به هیچ وجه از سینه جدا نمیشود تا وقتی که شما آن را از سینه تان جدا کنید سوتین ژله ای در قسمت جلو دارای گیره باز شونده است که شما اندازه نزدیکی یا دور سینه را با آن تنظیم میکنیم .شما میتوانید سو تین ژله ای را با بند یا بدون بدن استفاده کنید. استفاده از بند با این مدل سو تین ها باعث میشود سینه ها به سمت بالا کشیده شود و خوش فرم تر و حجیم تر نمایش داده شود.
خرید سو تین ژله ای Nu Bra

خرید سو تین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان

خرید سو تین چسبان ژله ای جمع کننده سینه زنان
موارد استفاده از سوتین ژله ای یا همان سیلیکونی:
به همراه لباس مجلسی دکلته,لباس مجلسی پشت باز,لباس عروس, و در کل لباس های که قسمت زیادی از بالاتنه و قسمت پشت نمایان است و شما نمیخواهید که لباس زیر شما نمایان باشد.
سوتین ژله ای فری برا free bra به دلیل اینکه حجم قابل قبولی دارد باعث بزرگتر نمایش دادن سینه های شما میشود.

 

قیمت 2 عدد : 30,000  تومان


سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ

بسیاری از خانم ها از فاصله ی زیاد مابین سینه ها ناراضی هستند، سوتین بدون بند چسبی پروانه ای این مشکل را حل نموده اند ، سوتین چسبی مدل پروانه ای در دو رنگ کرم و مشکی عرضه شده است که برای ست کردن و پوشیدن زیر لباس های مجلسی مناسب هستند.  این مدل سوتین فاقد بند پشت می باشد و برای لباس های مجلسی  پشت باز بسیار مناسب می باشند.

از سوتین های چسبی پروانه ای برای پوشیدن لباس های مجلسی و دکلته استفاده میشود زیرا سوتین های چسبی با سیلیکون هایی که در کاپ های این سوتین وجود دارد باعث نگهداری میشود از دیگر ویژگی هایی که سوتین چسبی پروانه ای دارد میتوان به بندی که در وسط آن وجود دارد اشاره کرد که این بند برای تنظیم کاپ های این سوتین استفاده میشود .

اگر شما قصد دارید سوتینی را انتخاب کنید که در زیر لباس مجلسی خود از آن استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید سوتین چسبی پروانه ای میباشد .

لباس زیر چسبی زنانه

 

خرید سوتین پروانه ای چسبی تنها با قیمت 27.000 تومان

مشخصات محصول :

سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ
قابل تنظیم با بند وسط کاپ سینه
قابلیت تنظیم پوش آپ به میزان دلخواه
مناسب لباس های دکلته و باز
بدون بند و نگهداری توسط استیک های ژله ای داخل کاپ
انتخاب اندازه فقط با توجه به سایز کاپ:
سایز B مناسب برای سایز 60‎-65 می باشد
سایز C مناسب برای سایز 70‎-75 می باشد
سایز D مناسب برای سایز 80 می باشد

لباس زیر پروانه ای

قسمت لایه ی داخلی ( چسبناک )

سوتین پروانه ای freebra دارای لایه ی چسبی با قدرت چسبندگی بالا می باشد که امکان استفاده تا حداقل 4 بار را دارد. علاوه بر این ما بین کاپ های سوتین دارای بند می باشد که هر شخص با توجه به سلیقه ی فردی میتواند فاصله ی بین سینه را تنظیم کند.

سوتین زنانه

 

خرید سوتین پروانه ای چسبی تنها با قیمت 27.000 تومان

مدل
178
جنسیت زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ کرم
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه پلی آمید- سیلیکون
نوع بسته شدن چسب
نام محصول سوتین چسبی پروانه ای کرم رنگ

سوتین چسبی NU Bra مشکی

بسیاری از خانم ها زمانی که قصد دارند به مجلسی روند که در آن باید لباس مجلسی و یا دکلته استفاده کنند از این رو اغلب با مشکل بستن سوتین و نمایان شدن بند سوتین روبه رو هستند از این رو سوتین چسبی به بازار عرضه شده است .

سوتین چسبی به شما این امکان را میدهد که با داشتن چسب مخصوص داخل هر کاپ از آن به راحتی و بدون نیاز به بند استفاده کنید و نگران افتادن سوتین نباشید چون با توجه به چسب استفاده شده در کاپ ها به هیچ وجه این اتفاق نمیافتد .

اگر شما قصد دارید سوتینی را انتخاب کنید که در زیر لباس مجلسی خود از آن استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید سوتین چسبی Nu bra میباشد .

از دیگر ویژگی هایی که سوتین چسبی بدون بند دارد ، جمع کردن سینه و بزرگ تر نشان دادن آن است بجز جمع کردن این سوتین با توجه به حجم بالایی که دارد باعث میشود سینه شما بزرگتر نشان دهید .

 

لباس-زیر-چسبی

خرید سوتین چسبی تنها با قیمت 21900 تومان

مشخصات محصول :

سوتین چسبی مشکی

  • لباس زیر زنانه چسبی
  • بدون بند و به قسمت سینه میچسبد و اصلا پایین نمی افتد
  • مناسب برای  استفاده لباس مجلسی و بادی ها
  • جنس داخلی چسبی و رویه ی پارچه ای
  • در داخل کاپ سینه آن چسب مخصوص به کار رفته که وقتی روکش پلاستیکی را
    جدا می کنید و روی سینه قرار می دهید به هیچ وجه از سینه جدا نمی شود تا
    وقتی که شما آن را از سینه تان جدا کنید
  • این کار به دلیل اینکه حجم قابل قبولی دارد باعث بزرگتر نمایش دادن سینه های شما می شود
  • رنگ مشکی
  • این محصول کمک می کند سینه های شما جمع تر شده و بزرگ تر نشان داده شود
  • مناسب برای لباس های دکلته و پشت

 

  • سایز بندی:
  • A/B … 65
  • B/C … 70
  • C/D … 75

 

 

 

 

خرید سوتین چسبی تنها با قیمت 21900 تومان

ارسال شده در تاریخ 23 دسامبر 2017 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 8,756
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.