تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل سه تکه برای دانشگاه

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل سه تکه برای دانشگاه

خرید ظروف نگهداری غذا سه تکه استیل,ظروف نگهدارنده غذا مخصوص کارمندی,ظرف استیل 3 تکه برای مدرسه و اداره,قیمت ظروف استیل نگهداری غذای گرم,جدیدترین ظرف درب دار نگهدارنده غذا

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان

ظروف نگهداری غذای سه تکه استیل

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل
استیل جزو سالم ترین ظروف برای نگهداری غذا چه در حالت معمول و چه روی حرارت است بنابراین مهم ترین ویژگی ظرف غذای ۳ تکه استیل، سلامت آن است.
ویژگی مهم بعدی این ظروف سبک بودن آن در عین مقاوم بودن بدنه است. بدنه از ضخامت کافی برخوردار است و کاملا قرص و محکم است.در عین حال به جهت استیل بودن سبک است و این در حالی است که ظروف نگهدارنده غذای پیرکس و سرامیک علاوه بر شکننده بودن سنگین هستند و ظروف غذای پلاستیکی ضمن مقاوم نبودن، در مجاورت غذا رنگ و جلای خود را از دست می دهند بنابراین شاید بتوان گفت که بهترین انتخاب در میان ظروف نگهدارنده غذا ظرفهای استیل هستند.

 

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل
درپوش این ظروف غذای ۳ تکه استیل، پلاستیکی است که از نظر محکم و مقاوم بودن دست کمی از بدنه استیل ندارد. درب پلاستیکی هر یک از ظروف این ست در مدل چفتی طراحی شده و سوپاپ تخلیه تعبیه شده برای آنها نیز به خروج آسان بخار اضافی درون مخزن کمک شایانی خواهد کرد. طراحی این ست ظرف غذا در سه سایز مختلف موجب می شود تا بعد از شستشو، آنها را به راحتی درون یکدیگر قرار داده و در محیط هایی با فضای کم (کابینت) نگهداری نمائید.

 

ظروف سه تیکه استیل نگهدارنده غذا با کاربرد ظرف غذا گرم نگهدارنده برای مدرسه و ظرف غذا برای محل کار و ظرف گرم نگهدارنده غذای کودک

قابل استفاده در فریزر، ماکرویو و ماشین ظرفشویی
شستشوی آسان
ظرف نگهدارنده غذا در ۳ سایز بزرگ، متوسط و کوچک
جنس بدنه : استیل
جنس درب : پلاستیک
مدل : سه تکه
مدل درب : سوپاپ دار
سایز بزرگ ۷x۱۶ سانتی متر
سایز متوسط ۱۴x۶ سانتی متر
سایز کوچک ۵x۱۲ سانتی متر
جلوگیری از بو گرفتن یخچال
جلوگیری از بو گرفتن مواد خوراکی
با قابلیت درون هم قرار گرفتن ظروف
کیفیت بالا
محکم و مقاوم
شستشوی آسان

 

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل

خرید ظروف نگهداری غذا جنس استیل

 

قیمت : 95,000  تومان 

ارسال شده در تاریخ 22 نوامبر 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,457
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.