خرید عروسک های دست ساز قاصدک برای کودکان طرح سال ۹۵

خرید عروسک های دست ساز قاصدک برای کودکان طرح سال ۹۵

خرید عروسک های دست ساز قاصدک اتاق خواب کودکان,خرید اینترنتی عروسک های دست ساز قاصدک, خرید اینترنتی عروسک های قاصدک, خرید پستی عروسک های دست ساز قاصدک, خرید عروسک های دست ساز, خرید عروسک های دست ساز قاصدک, سیکا شاپ, عروسک, عروسک های دست ساز, عروسک های دست ساز قاصدک, عروسک های قاصدک,خرید اسباب بازی کودک, خرید اینترنتی عروسک های دست ساز قاصدک, خرید پستی عروسک های دست ساز قاصدک, خرید عروسک, عروسک دست ساز قاصدک, فروش عروسک های دست ساز قاصدک, قیمت عروسک های دست ساز قاصدک

خرید عروسک های دست ساز قاصدک برای کودکان طرح سال 95

 

 

عروسک بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید میباشد و دختر ها همیشه دوست دارند با عروسک شان بازی کنند اما عروسک قاصدک عاشق فقط برای بچه ها نیست بلکه دختر خانمهای نوجوان و جوان هم میتوانند برای سرگرمی خود و یا برای دکور اتاق خود از این عروسک زیبا و دوست داشتنی استفاده کنند . امروزه این عروسک به عنوان عروسک پرفروش برای هدیه روز عشق در بین جوانها کلی طرفدار پیدا کرده است.

 

 

در واقع این عروسک ها بیشتر برای دکور و زیباتر کردن اتاق شما استفاده می شود . عروسک های قاصدک در ۴ طرح پر فروش می باشد. عروسک های قاصدک از فوم  ساخته شده و کاملا دست ساز می باشد . و برای ساخت این عروسک ها وقت و زمان زیادی توسط بهترین هنرمندان خانم ایرانی طراحی شده و به تازگی برای اولین بار در فروشگاه یاسل در ایران عرضه و معرفی شده است. ارتفاع این عروسک های قاصدک ٣٠ الى ٣۵ سانت  می باشد .

 

این هدایا فقط بین جوانها رد و بدل نمی شود بلکه در سرتاسر دنیا، انسانها این هدایا را به کسانی که دوستشان دارند،اعضای فامیل و … هدیه می دهند تا محبت خود را نسبت به آنها ابراز کنند .

 

 

توجه :عروسک های قاصدک در ۴ طرح پر فروش می باشد . لطفا در هنگام ثبت سفارش طرح مورد نظر را ثبت نمایید .

 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

خـرید پستی >> قیمت فقـط :۶۵۰۰۰تـومان

(طرح قاصدک ۱ )

 

(طرح قاصدک ۲ )

 

(طرح قاصدک ۳ )

 

 

(طرح قاصدک ۴ )

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

خـرید پستی >> قیمت فقـط :۶۵۰۰۰تـومان

ارسال شده در تاریخ 9 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 3,219
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.