تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید فندک شارژی یو اس بی USB فندک سیگار بدون نیاز به گاز

خرید فندک شارژی یو اس بی USB فندک سیگار بدون نیاز به گاز

خرید فندک شارژی USB دار,قیمت فندک شارژی 18000 تومان,خرید اینترنتی فندک شارژی سیگار,فروش فندک شارژی برقی,فندک شارژی برای اجاق گاز,خرید پستی فندک شارژی دارای کابل یو اس بی USB ,فندک شارژی برای استفاده افراد سیگاری,خرید اینترنتی فندک شارژی,فندک شارژی Usb,خرید فندک شارژی,فروش فندک شارژی,خرید پستی فندک شارژی

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 18,000  تومان

فندک شارژی یو اس بی

خرید فندک شارژی یو اس بی USB

داشتن یک فندک مناسب لازمه ی کشیدن سیگار و بخشی از استایل سیگار کشیدن است.همه ما فندک خود را اینجا و آنجا جا گذاشته و همواره به دنبال فندک می گردیم تا سیگار خود را روشن کنیم که گاهی واقعا عذاب آور است.ولی با داشتن این فندک به دلیل سایز مشابه سیگار و حمل آن داخل پاکت دیگر نه آن را گم میکنید و نه مجبور به تعویض آن به دلیل تمام شدن گاز فندک می باشید چرا که این فندک قابل شارژ با کابل یو اس بی موجود در بسته می باشد.

 

 

این فندک شارژی شیک و زیبا بوده به دلیل حمل آسان در داخـل پاکت سیـگار مورد توجه ویژه قرار گرفته.این فندک شعله نداشته و با USB شارژ می شود و از این رو در روزهای بادی و هر شرایطی می توان به آسانی از آن استفاده نمود.استایل خاص این فندک توجه همگان را به خود جلب می نماید.

 

خرید فندک شارژی یو اس بی USB

 

این فندک بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد!فقط کافیست آن را با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ و یا برق خانگی شارژ کنید.با هر بار شارژ (حدود 1 ساعت) می توانید بالای 200 مرتبه از این فندک استفاده نمایید.

 

خرید فندک شارژی یو اس بی USB

 

ویژگی های فندک USB :

فوق الـعاده شیک

بـدون نـیاز به گـاز

شارژ به وسیله USB

طراحی شـده به شـکل سیگار جهت حمل آسان در داخـل پاکت سیـگار

 


قیمت این محصول 18000 تومان

 

قیمت : 18,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 18 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 4,290
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.