خرید ماژیک لباس جادویی Draw Jammies جنس اصل ۲۰۱۷

خرید ماژیک لباس جادویی Draw Jammies جنس اصل ۲۰۱۷

خرید ماژیک لباس جادویی مارک جدید ۹۵,خرید ماژیک لباس جادویی مخصوص کودکان,فروش پکیج نقاشی روی لباس Draw jammies, خرید پکیج نقاشی روی لباس Draw jammies مهدکودک, فروش پکیج نقاشی روی لباس Draw jammies, پکیج نقاشی روی لباس, خرید پکیج نقاشی روی لباس, فروش پکیج نقاشی روی لباس, نقاشی روی لباس,قیمت خرید ماژیک لباس جادویی ۹۶

پکیج نقاشی روی لباس Draw jammies

همه کودکان عاشق نقاشی کردن هستند ، نقاشی زبان کودک است. کودکان برخلاف بزرگسالان هستند. آنها از طریق نقاشی کشیدن، قصه گویی، بازی کردن و… شناخته می شوند. نقاشی کردن کودکان به ما کمک می کند که بفهمیم کودکمان به چه چیزهایی علاقه مند هستند و به دنیای درونی کودکمان پی خواهیم برد. نقاشی روی دیوار و زمین از سرگرمی های بچه هاست ، ماژیک جادویی لباس Draw Jammies این امکان را به کودک می دهد که بارها و بارها روی لباس خود نقاشی کند و با یک شستشوی ساده دوباره آن را پاک کند.

قیمت : ۲۲,۰۰۰  تومان
خرید پستی

ماژیک لباس جادویی

خرید ماژیک لباس جادویی

ماژیک جادویی لباس Draw Jammies یک ماژیک خاص با تکنولوژی جدید است که با آن می تواند روی لباس خود نقاشی کند و آن را راحت پاک کند . کودک شما می تواند با لذت تی شرت خود را رنگ کند فقط کافیست یکی از ماژیک های جادویی را بردارید و روی تی شرت نقاشی کنید ، با این تی شرت هزاران طرحی که دوست دارید بکشید و از آن لذت ببرید. ماژیک جادویی بدون دردسر با مواد شوینده معمولی از روی لباس پاک می شود و می توانید دوباره روی همان لباس نقاشی کنید.

نوشتن اسم و نقاشی های رنگی روی تی شرت کودک شما را سرگرم کرده و خلاقیت آن را دو چندان می کند همچنین با ماژیک های مخصوص که در این پکیج وجود دارد می توانید پیغام ها و اشکال جالبی را روی لباس رسم کنید و فقط در تاریکی شب آن ها را ببینید چرا که از ویژگی های این ماژیک درخشش در تاریکی شب است.

فروش ماژیک لباس جادویی

پکیج نقاشی روی لباس Draw jammies

قیمت : ۲۲,۰۰۰  تومان
خرید پستی

بهمراه ۳ شابلون طراحی روی لباس و ۶ ماژیک
رنگ صورتی و آبی برای لباس موجود میباشد

پکیج نقاشی روی لباس

 

Draw Jammies

 

نمونه اورجینال در پکیج اصلی

 

بسته ای ویژه برای بازی کودکان

 

موثر در افزایش خلاقیت و نشاط کودکان

 

شامل ۶ عدد ماژیک رنگی

 

۳ عدد ماژیک فسفری (شب نما)

 

۳ عدد شابلون طراحی  

 

کاملا بی خطر و استاندارد

 

امکان پاک شدن پس از شسته شدن لباس

 

قابل استفاده برای کودکان بالای ۳ سال

خرید اینترنتی ماژیک لباس جادویی

ماژیک لباس جادویی

در بسته بندی Draw Jammies ماژیک های رنگی شاد و بچه گانه وجود دارد که با آن می توانید هزاران بار روی تشرت نقاشی کنید . این محصول برای تمام رده های سنی طراحی شده و حتی بزرگسالان نیز می توانند همراه بچه ها از نقاشی کشیدن روی لباس لذت ببرند. با ماژیک لباس جادویی Draw Jammies استعداد کودک خود را شکوفا کنید و اجازه دهید روی لباس خود نقاشی کند.

خصوصیات ماژیک جادویی لباس Draw Jammies :

  • نام تجاری Draw Jammies
  • شامل ۶ عدد ماژیک رنگی + ۳ عدد ماژیک نامرئی
  • دارای شابلون مخصوص نقاشی
  • دارای تی شرت
  • امکان پاک کردن رنگ ها روی تی شرت
  • ارائه شده در بسته بندی زیبا

قیمت : ۲۲,۰۰۰  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 11 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 2,999
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.