تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید مو صاف کن شانه ای برقی بهترین برس حرارتی حالت دهنده

خرید مو صاف کن شانه ای برقی حرارتی کاهش وز شدن موها

 خرید مو صاف کن برقی بهترین برس حرارتی شانه ای برقی و جدیدترین شانه صاف کننده موی سر که شانه حرارتی مخصوص موهای فرفری می باشد

برس حالت دهنده مو در کمترین زمان و کنترل دما در 5 درجه برای انواع مو که باعث افزایش درخشندگی موها و کاهش در وز شدن موها بدون دردسر است

برس حرارتی صاف کننده مو

برسی ایده آل برای خانم ها و آقایان

صاف کردن بدون دردسر

جنس صفحات سرامیک



خرید مو صاف کن حرارتی

برای صاف‌کردن موها دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیت‌ها و نقاط ضعف خود را دارند. یکی از دستگاه‌های موجود برای صاف کردن مو برس حرارتی است که در واقع ترکیبی از دو وسیله است. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز نیست برای صاف‌کردن موها در کنار اتو مو از شانه هم استفاده کنید. برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه‌های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. سیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می‌افزاید و از حادثه جلوگیری می‌کنند. همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می‌دهد. طول سیم این صاف‌کننده‌ی مو 1.5 متر است که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی بتواند با آن کار کند. همچنین این دستگاه ظرف مدت زمان 30 ثانیه کاملا گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود.

ویژگی های برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 :

– گستره‌ی دما 200 تا 220 درجه سانتی گراد
– کنترل دمای متغیر حرفه ای برای انواع مو
– صاف کردن، پیچاندن مو بدون دردسر
– دارای شانه‌ی مقاوم در برابر حـرارت
– خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه
– جنس صفحات سرامیک تورمالین
– دارای دکمه تنظیم درجه حـرارت
– مدت زمان گرم شدن 30 ثانیه
– دندانه های ضدآب
– دارای سیم گردان

 

 

قیمت : 79000 تومان

برس صاف کننده و درخشان کننده یونی دو کاره


ایجاد حالت درخشان و ابریشمی مو با کمک ژنراتور یونی و ایجاد توازن یونی ساختار مو
صاف کننده مو با کمک تکنولوژی توزیع یکنواخت حرارت
درجه حرارت 30 تا 230 درجه سانتی گراد
قدرت یونیزه 1w
سازگار با انواع مختلف مو
جنس بشقاب برس : سرامیکی









موصاف کن شانه ای برقی

 خرید مو صاف کن شانه ای برقی

 

این موصاف کن شانه ای برقی جدیدترین نسل موصاف کن بوده و با تکنولوژی جدید و طراحی منحصر بفرد آن مشکلات موصاف کن های قبلی از جمله شکستگی و آسیب دیدن موها حین استفاده را برطرف کرده است.این برس شامل 23 دندانه ی سرامیک بوده که زیر پوشش پلاستیکی دندانه های برس قرار گرفته اند.بنابراین از سوختن و آسیب دست و پوست سر خود نگران نباشید.

 


مو صاف کن شانه ای برقی،دارای طراحی 3 بعدی بوده و در کمترین زمان ممکن یعنی تنها در 60 ثانیه به حرارت 200 درجه میرسد و دسته ی بزرگی از تارهای موی شما به راحتی از بین کانال های صاف موصاف کن بدون گیر کردن و کشیده شدن رد شده و صاف و یک‌دست میشود. با برس صاف‌کننده‌ی مو می‌توانید همیشه بسته به نوع تار موی خود با یک دمای معین موهای خود را حالت دهید. این که گفته می‌شود این برس به موها آسیب نمی‌زند به این دلیل است که با داشتن دکمه های تنظیم دما در 5 درجه بین 130 تا 200 درجه بسته به نوع تار مویی که دارید، دما را تنظیم و کار شانه را انجام دهید.

 

از ویژگی هایی که میتواند این دستگاه را نسبت به انواع مشابه متمایز کند این است که این دستگاه کوتیکول مو را کف پوست سر شما تمیز میکند و به هیچ عنوان باعث کشیدگی خراشیدگی  موهای شما نمیشود.همچنین دارای شات آف هوشمند می باشد که پس از 30 دقیقه چنانچه فراموش کنید که آن را خاموش کنید ، دستگاه بطور هوشمند خاموش میشود.

 

اگر قصد دارید به عروسی یا مهمانی زنانه بروید؛ ولی نمی‌خواهید برای شنیون مو هزینه کنید و وقت کافی نیز برای رسیدن و آرایش موهای خود ندارید؛ از طرفی با موهای وز شده‌ی خود در آینه مواجه شده‌اید اولین چیزی که کمکتان خواهد کرد تا در تنگی وقت موهایی صاف فشن و استایلیش داشته باشید موصاف کن شانه ای می باشد که با حرارتی که در خود ایجاد می‌کند موها را حالت دهد و صاف کند.


برای صاف کردن و حالت دادن مو، از اتوی مو هم می‌توان استفاده کرد؛ اما استفاده از اتوی مو معمولاً سختی بیش‌تری به همراه دارد. در واقع شخص استفاده کننده به تنهایی نمی‌تواند تمام موهای خود را اتو کند و می‌بایست از فرد دیگری برای این کار کمک بگیرد همچنین مشکلات شکستگی و کشیدگی و خراشیدگی و حتی بریدگی تارهایی از موها را اغلب به همراه دارد. اما موصاف کن برسی الکتریکی  را به تنهایی و بدون کمک شخص دیگر در کمترین زمان و کاملا ایمن می‌توانید استفاده کنید.

 

ویژگی های مو صاف کن شانه ای برقی:

حالت دهنده ی مو در کم‌ترین زمان

کنترل دما در 5 درجه  برای انواع مو

تمیز کردن کوتیکول مو

افزایش درخشندگی موها

کاهش وز شدگی موها

صاف کردن و حالت دادن مو بدون دردسر

به موها و پوست سر شما آسیب نمی‌زند

باعث انعطاف پذیری موهای شما می‌شود

دارای دکمه های روشن/خاموش و افزایش و کاهش دما

نشانگر درجه ی دما

بازه دمایی 130 تا 200 درجه سانتی‌گراد

دارای کابل برق با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

ولتاژ 110 تا 220 v

طول 185 cm

دارای شات آف هوشمند پس از 30 دقیقه

صاف کردن،‌ پیچاندن و مجعد کردن مو

دارای 23 دندانه ی سرامیکی

جلوگیری از سوزاندن دست و پوست سر

حرارت یکنواخت و ثابت

 

قیمت : 148,000  تومان  موجود نیست
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 15 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 7,421
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.