تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ناخن گیر برقی طرح جدید roto clipper بهترین ناخن گیر

خرید ناخن گیر برقی طرح جدید roto clipper

خرید ناخن گیر برقی 25.000تومان,قیمت ناخن گیر برقی,جدیدترین مدل ناخن گیر برقی,فروش ناخن گیر برقی طرح ۲۰۱۶,خرید اینترنتی ناخن گیر برقی,خرید پستی ناخن گیر برقی,ناخن گیر برقی چراغ دار,کوتاه کردن ناخن ها با ناخن گیر برقی,ناخن گیر برقی مارک اصلی و ارزان

Nail clipper

ناخن گیر برقی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25.000  تومان

خرید پستی

ناخن گیر برقی
راه سریع و آسان جهت کوتاه کردن و تمیز کردن و سوهان کاری ناخن ها
سرعت استفاده بالا و بدون آسیب رساندن به ناخن ها
تیغه های دوار و ایمن به لمس پوست
دارای چراغ جهت پیرایش دقیق تر
سر قابل حمل و برس برای تمیزی آسان

ناخن‌گیر برقی ابزاریست که دو تیغه هلالی شکل شبیه ناخن دارد و برای کوتاه کردن ناخنها ناخن را بین این دو تیغه قرار داده و کوتاه می کنند. ناخن‌گیرها برای حفظ سلامتی ناخن‌های دست و پا و تمیز نگه داشتن آنها نقش مهمی ایفا می‌کنند.البته پزشکان توصیه میکنند که از ناخن گیر به صورت مشترک استفاده نشود و هر فرد باید ناخن گیر شخصی داشته باشد، چرا که امکان انتقال بیماری از این طریق بسیار زیاد است. ناخن‌گیرها معمولاً از فلزو استیل ساخته می‌شوند ولی از پلاستیک هم می‌شود برای تولید آنها استفاده کرد. مشخص نیست چه کسی این ابزار را اختراع کرده‌است، ولی برای اولین بار حق امتیاز برای طراحی بهتر و کاربردی تر ناخن‌گیر به یک آمریکایی، ولنتاین فگتری داده شد. ناخن گیر از ترکیب اهرم نوع اول حالت دوم و گوه تشکیل شده است.



قیمت این محصول 25000 تومان

 

 

 

قیمت : 25000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 26 جولای 2016 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 3,899
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.