تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید نیم ست جواهرات زنانه زیبا جنس استیل مونیکا ویندر 2019

خرید نیم ست جواهرات زنانه جنس استیل مونیکا ویندر 2019

خرید نیم ست جواهرات زنانه شیک,انگشتر و گردنبند مشکی مونیکا ویندر , جدیدترین مدل های نیم ست 2018 , خرید انگشتر مونیکا ویندر زیبا, خرید انواع محصولات مونیکا ویندر , خرید گردنبند مونیکا ویندر , خرید گوشواره و گردنبند ست , خرید نیم ست , دستبند مونیکا ویندر , ست انگشتر دستبند و گردنبند مونیکا ویندر , مونیکا ویندر , گردنبند گوشواره مونیکا , زیورالات_زنانه , زیورالات، بدلیجات , خرید_زیورالات , ست مونیکا رنگ ثابت

نیم ست مونیکا ویندر

نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

در دو رنگ مشکی و سفید

خرید نیم ست جواهرات زنانه
قیمت : 45000 تومان


برند مونیکا ویندر (Monika Vinader) یکی از برند های معروف زیورآلات بوده و طرح های بسیار زیبایی ارائه کرده است. این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد. جنس اقلام این نیم ست استیل بوده که فلزی مقاوم در برابر خوردگی است و نسبت به بسیاری فلزات، قیمت پایین تری دارد. این قیمت پایین نسبت به کیفیت و زیبایی کار، خرید کالا را مقرون به صرفه کرده است. برای آبکاری این مجموعه از روش رنگ ثابت استفاده شده است. این روش باعث می شود رنگ طلایی کار عمر بالایی داشته باشد و یک دست، مشابه طلا به نظر برسد. سطح پلاک گردنبند و گوشواره ها به صورت کامل با نگین های اتمی، به رنگ سیاه پر شده است که ترکیب این رنگ با رنگ طلایی بسیار زیبا به نظر می رسد. زنجیر گردنبند به شکل بافت، از نوع ونیزی می باشد و طول آن 45 سانتی متر است. این نیم ست طرح طلا، مناسب هر بانوی ایرانی است و کالای خوبی برای هدیه دادن است.


قیمت : 45000 تومان

ویژگی های نیم ست مونیکا ویندر:
– جنس: استیل(مقاوم در برابر خوردگی)
– سطح ست دارای نگین های اتمی
– اقلام ست: گردنبند و گوشواره
– رنگ بندی: سفید و مشکی
– بافت زنجیر: ونیزی
– طرح طلا
– طرح نیم ست مشهور مونیکا
– زنجیر: ونیزی


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 45000 تومان
ارسال شده در تاریخ 3 جولای 2018 توسط مدیریت با موضوع ساعت و زیورآلات
بازدید : 1,481
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.