تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید هدست بلوتوث حلزونی بهترین هندزفری مگنتی شاررژی

خرید هدست بلوتوث حلزونی گوشی که هدفون بلوتوثی حلزون موبایل یا تلفن همراه است و جدیدترین هندزفری بلوتوث مینی – شارژ مگنتی می باشد ، در این فروشگاه ایران پاتوق انواع مینی هدست بلوتوثی را با قیمت مناسب به شما معرفی می کنیم

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید اینترنتی هدست بلوتوث حلزونی موبایل

برخی از سئوالات شما را در رابطه با مینی هدست بلوتوثی حلزونی سال 2020 پاسخ دهیم ، سئوالاتی مثل:

  1. هدست بلوتوث حلزونی – مگنتی چیست و نحوه کار با آن چگونه است؟
  2. خصوصیات هدست بلوتوث حلزونی چیست؟
  3. نحوه خرید هدست بلوتوث حلزونی به چه صورت می باشد؟

خرید هدست بلوتوث حلزونی

کارایی هدست بلوتوث حلزونی برای موبایل

هر روزه محصول جدیدی در ارتباط با تلفن همراه به بازار عرضه می شود. این محصولات هریک ویژگی هایی دارند که می توانند زندگی روزمره را آسانتر کنند.

هدست بلوتوث حلزونی به گونه ای طراحی شده که دقیقا فرم حلزونی گوش را داراست. به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت و کاربردی است.

این هدست زیبا تنها یک دکمه دارد و با همین دکمه تمامی فعالیتهای هدست کنترل می شود.

طراحی منحصربفرد و کارایی بالا باعث شده تا از این هدست استقبال خوبی صورت بگیرد.

خرید هدست بلوتوث حلزونی

خصوصیات هدست بلوتوث حلزونی

  • طراحی جدید به سبک هدفون ایرپاد
  • دارای بلوتوث ورژن 4
  • حداکثر فاصله مرتبط سازی: 10 متر
  • فرکانس: 2.4GHz
  • امکان اتصال با دستگاه های مختلف

 خرید هدست بلوتوث حلزونی

ویژگی های هندزفری بلوتوثی حلزونی گوشی

کوچک و زیبا بودن و تنوع در طراحی

دارای صدای شفاف و واضح

قابلیت اتصال هم زمان به دو گوشی

قابلیت مکالمه و موزیکال بودن

اشاره کرد

خرید هدست بلوتوث حلزونی

خرید کوچکترین هندزفری بلوتوثی در دنیا

این هندزفری کوچک متناسب با طراحی گوش در میان گوش کاربر قرار میگیرد.این هندزفری دارای کیفیت صدایی بسیار عالی بوده و و تماس های شما را هم انتقال میدهد.

قابلیت پاسخ و موزیکال بودن این هندزفری از ویژگی های خوب و مهمی است که در این هندزفری زیبا فراهم شده و کاربر می تواند از شر گیره ها و افتادن هندزفری برای همیشه راحت شود.این هندزفری به راحتی در گوش قرار میگرد و صدای شفاف و واضحی دارد.در حالت موزیکال می توناد بین 4 تا 5 ساعت شارژ نگه داشته و قابلیت 3 تا 4 ساعت مکالمه مداوم را فراهم میکند.

خرید هدست بلوتوث حلزونی

خرید هدست بلوتوث حلزونی

خرید هدست بلوتوث حلزونی

 

خرید هدست بلوتوث حلزونی

خرید هدست بلوتوث حلزونی

طرز خرید و قیمت هدست بلوتوثی حلزونی

نحوه خرید این محصول اینگونه است که : پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل می گیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست می پردازید

قیمت : 59,000  تومان


خرید هندزفری بلوتوث مینی – شارژ مگنتی مارک سال 2020

هندزفری بلوتوث مینی با امکان پاسخ گویی به تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی و شارژ توسط USB با چسبندگی مگنتی که بسیار سبک وزن و کوچک می باشد را از فروشگاه ایران پاتوق تهیه نمایید

مزایای هندزفری بلوتوثی مگنتی

هندزفری بلوتوث مینی – شارژ مگنتی دارای طراحی زیبا و خاص بوده و موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید. با قرارگیری راحت و سبک هندزفری در گوش از این محصول لذت خواهید برد ، همچنین نویز و صدای باد در مکالمات حذف خواهد شد.

با تعبیه دقیق میکروفون و فناوری صدای HD، کیفیت صدا فوق‌العاده زنده و شفاف خواهد بود. هندزفری بلوتوث مینی دارای یک کلید جهت مدیریت تماس و موسیقی می باشد و امکان 6 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی را برای شما فراهم خواهد کرد.

از دیگر خصوصیات آن می توان به سیستم کاهش نویز، میکروفن داخلی، وزن کم و زیبایی اشاره کرد. ویژگی خاص این محصول شارژر USB آن می باشد که بسیار شیک و خاص می باشد.

ویژگی های هندزفری بلوتوث مینی – شارژ مگنتی

– زمان استفاده در حالت موسیقی 4 ساعت
– یک دکمه جهت کنترل موسیقی و تماس
– زمان استفاده در حالت مکالمه 6 ساعت
– شارژ توسط USB با چسبندگی مگنتی
– قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک
– دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
– قابلیت اتصال به اندروید و iOS
– اتصال از طریق بلوتوث ورژن 4
– تک گوش (هندزفری تکی)
– بسیار سبک وزن و کوچک
– حداکثر برد 10 متر
قیمت : 209.000 تومان

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I۷

هندزفری بلوتوث طرح اپل امکان پاسخ گویی به تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی و قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS که اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد.

خصوصیات و مزیت های هندزفری بلوتوثی طرح اپل

هندزفری طرح اپل مدل HBQ I۷ یک هندزفری ظریف و بسیار زیباست که داخل گوش قرار گرفته و به صورت تکی عرضه می گردد. این دستگاه بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۴ به دستگاه هوشمند شما وصل می شود و یکی از نقاط قوت آن این است که می تواند به طور همزمان به دو دستگاه وصل شود.

با این ایرفون بی سیم میتوانید به تماس های تلفنی خود پاسخ داده و به راحتی موزیک پخش نمایید.از دیگر خصوصیات آن می توان به سیستم کاهش نویز، میکروفن  داخلی، وزن کم و زیبایی اشاره کرد.باتری لیتیوم پلیمری آن در حدود ۸۰ دقیقه شارژ کامل شده و امکان مکالمه و پخش موزیک را برای شما فراهم می کند.ت.

ویژگی های هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I۷

-امکان پاسخ گویی به  تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی
– قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS
– باطری لیتیوم یونی ۶۰ میلی آمپر
– اتصال همزمان به دو دستگاه
– یک سال گارانتی تعویضی
– داخل هر بسته یک عدد هندزفری قرار دارد.

 

طرز کار با هدست بلوتوث طرح اپل

بلوتوث این دستگاه نسخه ۴ بوده و به راحتی با همه دستکاههای دارای بلوتوث وصل می گردد.برد عملکرد بلوتوث آن ۱۰ متر و فرکانس آن ۲.۴GHZ می باشد.این دستگاه می تواند همزمان به دو دستگاه وصل باشد.برای اتصال بلوتوثی کافی است دکمه پاور روی ایرفون را فشار داده و نگه دارید تا فلش متناوب آبی و قرمز روشن شود.حالا بر روی تلفن هوشمند ایرفون را پیدا کرده و جفت شوید.

اگر قصد وصل کردن دستگاه دوم را دارید یکبار بلوتوث ایرفون را خاموش و روشن کرده و به دستگاه دوم وصل شوید.بعد از اتصال دستگاه دوم یکبار دیگر ایرفون را خاموش و روشن نمایید. چراغ ال ای دی آبی نشان دهنده اتصال بلوتوثی موفقیت آمیز است.

 

 عملکرد دستگاه هندزفری بلوتوث طرح اپل

عملکرد های دستگاه شامل پاسخگویی به مکالمات تلفنی و گوش دادن به موسیقی است.برای پاسخ دادن به مکالمه کافی است یکبار سریع بر روی دکمه پاور کلیک نمایید و اگر قصد رد تماس دارید دو بار سریع کلیک نمایید.

اگر ایرفون در حالت موسیقی قرار دار د با دو بار فشار بر روی دکمه پاور می توانید آخریدن شماره را شماره گیری نمایید.در حالت پخش موسیقی با یک بار فشار دادن دکمه پاور می توانید موزیک را قطع و وصل نمایید.این ایرفون دکمه ای برای کم و زیاد کردن ولوم ندارد و باید این کار را از طریق گوشی همراه انجام دهید.

 

 

نکات مثبت ابرفون هندزفری طرح اپل

در صورتی که دکمه پاور را برای مدت طولانی نگه دارید دستگاه ایرفون خاموش می شود و ال ای دی آن به رنگ قرمز در می آید.یکی از نکات مثبت ایرفون این است که اگر اتصال بلوتوثی بین ایرفون و دستگاه هوشمند قطع گردد، ایرفون به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی گردد.

 

 

 

موارد احتیاط استفاده از هندزفری طرح اپل

_از قرار دان ایرفون در محیط های خیس و مرطوب جلوگیری نمایید.

_از استفاده های بیش از حد خودداری نمایید.

_از قرار دادن ایرفون در کنار وای فای، روتر و یا هر دستگاهی که سیگنال های قوی تولید می کند خودداری نمایید.

 

 

قیمت : 65.000 تومان


خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث مگنتی Sports

قابلیت اتصال به موبایل های اندروید و آیفون

بسیار سبک وزن و دارای قابلت آهنربایی

قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک


 

مزایا و طرز کار هندزفری بلوتوث مگنتی ورزشی

هندزفری بلوتوث مگنتی Sports هدفون‌های ساخته شده از فلز به جهت تولید صدای مناسب، ایرفون‌های پوشیده از سیلیکون و پلاستیک مرغوب در ساخت سیم، کنترل کننده موسیقی و تماس، کیفیت ساخت بالایی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

نوع سیم استفاده شده در محصول به صورت تخت در نظر گرفته شده که از گره خوردن یا پیچش جلوگیری می‌کند. تنها با یک مرتبه شارژ کامل به مدت 3 ساعت پخش موسیقی، 5 ساعت مکالمه خواهید داشت.

یکی از مزیت‌های بسیار جالب هندزفری بلوتوث مگنتی Sports خاصیت مغناطیسی محصول است به طوریکه گوشی‌ها در قسمت پشتی امکام اتصال به هم را دارا می‌باشند، در صورت عدم استفاده می توانید مانند گردنبند دور گردن خود قرار دهید. این امر باعث آسودگی در حمل و نگهداری هندزفری بلوتوث مگنتی Sports می‌باشد.



قیمت : 75,000  تومان 


خرید هدفون بلوتوثی HBS-730 مارک 2020

هدست استریو بی سیم مدل HBS-730 یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت ساخت عالی است . در پشت طراحی حرفه ای و کاربر پسند این هندزفری، قدرت و قابلیت های بسیاری نهفته است.

هدفون بلوتوثی

فروش هندزفری بلوتوثی سال 2020

هندزفری Tone پلاس HBS-730 به بلوتوث نسخه 3.0 مجهز بوده و به راحتی به تلفن همراه، تبلت و یا موزیک پلیر شما وصل شده و امکان گوش دادن به موسیقی و جواب دادن به تلفونتان با کیفیت صدای استریو را برای شما فراهم خواهد کرد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که با سلیقه ی افرادی که در کنار کارایی به زیبایی هم اهمیت می دهند مناسب باشد. این هندزفری بلوتوث بسیار سبک وکم حجم بوده و به این ترتیب شما در استفاده طولانی مدت اذیت نخواهید شد.
 
هدفون بلوتوثی

قابلیت های هدفون بلوتوثی جدید

قابلیت جالب این هدفون بلوتوث پشتیبانی از رادیو می باشد؛ پس می توانید هر زمان که نیاز به گوش دادن به رادیو داشتید روی این گجت خود حساب کنید. هندزفری بلوتوث HBS 730 از کیفیت صدای متوسطی برخوردار است. این هندزفری قابلیت پخش موسیقی به مدت 6 تا 10 ساعت به صورت مداوم را دارا می باشد.یکی از نکاتی که هنگام خرید هندزفری های بلوتوثی باید به آن توجه داشت، باتری این محصولات است. هندزفری مدل  HBS-730 به باتری پرقدرتی مجهز شده که امکان 15 ساعت مکالمه را برای شما فراهم می کند.
هدفون بلوتوثی

کیفیت عملکرد هندزفری بلوتوثی شارژی

همچنین این باتری قادر است به مدت 15 روز هندزفری شما را در حالت استندبای نگه دارد.با داشتن این محصول می توانید به راحتی به گوشی خود وصل شده و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید و در صورت برقراری تماس، به راحتی به تماس های خود پاسخ دهید. از ویژگی های این محصول می توان به مواردی همچون هدفون های توگوشی با نگهدارنده آهنربایی، قابلیت خواندن SMS و شماره گیری صوتی، حالت Mute و قابلیت aptX جهت بهبود کیفیت صدا اشاره کرد.

هدفون بلوتوثی

ویژگی های کلی هدفون بلوتوثی

 نوع اتصال : بی سیم
رابط : بلوتوث
قابلیت کنترل صدا و آهنگ : دارد
پاسخگویی به تماس : دارد
وزن : 32 گرم
نسخه بلوتوث : 3.0
منبع تغذیه : باتری
نگهداری شارژ برای مکالمه : حداکثر 15 ساعت
نگهداری شارژ در حالت استندبای : حداکثر 15 روز

مدت زمان شارژ برای پخش موسیقی : 10 ساعت

همراه با هدفون های توگوشی با نگهدارنده آهنربایی
دارای سرگوشی های اضافه و کابل شارژ
اعلام میزان باتری
قابلیت خواندن SMS و شماره گیری صوتی
دارای قابلیت aptX جهت بهبود کیفیت صدا
سازگار با اندروید و iOS
 
هدفون بلوتوثی

قیمت : 150,000  تومان 

ارسال شده در تاریخ 2 سپتامبر 2020 توسط مدیریت با موضوع موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 6,683
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.