تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید وکیوم مردانه اصل دستگاه بزرگ کننده آلت مردان با مجوز بهداشت

خرید وکیوم مردانه اصل که دستگاه وکیوم آلت آقایان بهترین دستگاه کلفت کننده آقایان می باشد این دستگاه رفع زود انزالی مردان را باعث می شود، با این وکیوم حجم دهنده به راحتی می توانید آلت کوچک خود را هم از لحاظ طول و هم قطر بزرگ و کلفت کنید، در این مطلب دو نوع دستگاه وکیوم موجود است : وکیوم دستی ساده و وکیوم برقی ویبره دار مردانه

خرید اینترنتی وکیوم مردانه حجم دهنده الت

نعوظ بیشتر و مدت دار را با این دستگاه وکیوم مردانه ایجاد نمایید و لذت جنسی خود و همسرتان را چندین برابر کنید. مشکلات کوچکی و شل شدگ الت را با وکیوم مردان به راحتی درمان کنید.

این دستگاه به نوعی باعث تقویت و توانبخشی به واسطه پر و خالی شدن بافت آلت از خون (انقباض و انبساط) به وجود می آورد.

قیمت: 99.000 تومان با ارسال رایگان

بهترین دستگاه وکیوم آلت مارک 2020

وکیوم مردانه جدیدترین و عالی ترین دستگاه افزایش سایز آلت آقایان و بزرگ کننده دائمی آلت مردان می باشد که دستگاه سفت کننده و افزایش قطر آلات تناسلی است و خون رسانی و سلامتی جنسی و الت شما را افزایش داده و از بروز عدم نعوظ پیشگیری می کند. استفاده از این بادکش آلت بسیار آسان و راحت می باشد که نتایج دائمی و بدون بازگشت را برای شما به ثمر داردو

 

خرید وکیوم مردانه دستگاه بزرگ کننده آلت مردان

مطمئن ترین دستگاه حجم دهنده طول و قطر آلت مردان

قطعا برای هیچ مردی سخت تر از این نیست که زمان رابطه جنسی اش مشکل شل شدگی آلت تناسلی اش (مشکل نعوظ) را داشته باشد. مشکلی که هم بروی اعتماد به نفس و لذت خود شخص تاثیرگذار بوده و هم به عنوان موضوعی سرد کننده بروی شریک جنسی!

اما با خرید دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.

و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

دستگاه بزرگ کننده آلت مردان اصل

ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی

بزرگ کننده و کلفت کننده آلت

سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی

بدون هیچ گونه عوارض جانبی

بدون محدودیت سنی

این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد.

مکانیزم دستگاه رفع کوتاهی آلت بصورت دائمی

این مشکل غالبا به واسطه ضعـف در بافت آلت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد.

لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد و باعث گشاد شــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آلت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلت از خــون(انقباض و انبساط) به وجــود می آورد.

از آنجا که عملـکرد این دستــگاه مطابق با مکانیــزم طبیعی آلت تناسلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.

خرید وکیوم مردانه دستگاه بزرگ کننده آلت مردان

دستگاه وکیوم به دو صورت کاربرد دارد

1 – شما باید قبل از رابطه سکس از دستگاه وکیوم استفاده نمایید ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ )

2 – همچنین شما می توانید برای تمرین در طول درمان این دستگاه را بکار ببرید .

دستگاه وکیوم وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد .

درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد .

این وسیله دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد و انجمن اورولوژی ایران نیز کاربرد موثر این وسیله درمانی را تایید نموده است .

از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد .

این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد.

دستگاه بزرگ کننده آلت مردان اصل

مزایای دستگاه واکیوم مردانه

نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی اخیرا آنرا با درجه ابتکار مورد تایید قرار داده است

به همراه هدیه کاندوم KODEX

خرید وکیوم مردانه دستگاه بزرگ کننده آلت مردان

رفع کوتاهی آلت با پمپ حجم دهنده دائمی مردان

پمپ بزرگ کننده آمریکایی با وکیوم مردان وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد.

درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد…

بدون جراحی و درد، موفق ترین ، موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش درمان برای انزال زودرس(PrematureEjaculationn)،میکروپنیس (کوچکی آلت – Micropenis)، ناتوانی جنسی و اختلالات نعوظ (Impotency&Erection Dysfunction) می باشد که شانس موفقیت آن در حدود ۹۸% تا۱۰۰% است و مورد تایید FDA ( سازمان غذا و داروی آمریکا )می باشد.

نیاز به استفاده صحیح و همکاری دقیق بیمار داردستفاده از دستگاه واکیوم شایع ترین درمان مورد استفاده در کشورهای دیگر است. این روش درمانی بی خطر ترین، موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش درمان است.

خرید وکیوم مردانه دستگاه بزرگ کننده آلت مردان

مشکل در نعوظ (سفت شدن آلت جنسی ) چرا به وجود می آید؟

مشکلاتی اعم از نرسیدن خون کافی به بافت آلت تناسلی آقایان ، مشکلات روان زادی ، ضعف در بافت آلت تناسلی و یا بیماری های مرتبط به وجود می آید.

وکیوم آقایان چگونه کار می کند؟

وکیوم آقایان با مکانیزم مختص به خود سبب مکش یا پمپاژ حجم قابل توجهی خون به بافت های اسفنجی آلت تناسلی می شود و این بافت ها باد کرده و قطر آلت تناسلی افزایش می یابد.

سینوزوییدها و وریدها گشاد می شوند و حجم خون در حال گردش در آلت تناسلی مرد افزایش می باید و در نتیجه آلت تناسلی مرد به نعوظ کامل می رسد.

عده ای برای رسیدن به نعوظ کامل از قرص و دارو استفاده می کنند که این کار ممکن است عوارضی را در پیش داشته باشد اما دستگاه وکیوم آقایان به دلیل داشتن مکانیزم مختص به خود که همچون رفتار آلت تناسلی طراحی گشته است هیچ گونه عارضه ای را در پیش نخواهد داشت.

وکیوم آقایان سبب بروز و حفظ نعوظ آلت تناسلی آقایان می شود .

از وکیوم چه زمانی استفاده کنیم؟

از وکیوم در دو زمان می شود استفاده کرد

 1-  برای ایجاد نعوظ می توانید قبل از رابطه و نزدیکی با همسر از وکیوم استفاده نمایید.

2-  در طول دوره درمان به صورت تمرینی از وکیوم استفاده نمایید.

دستگاه وکیوم آقایان که توسط متخصصین برتر طراحی و تولید شده است باعث نعوظ به صورت طبیعی می شود ، پس همین الان تمام دارو ها و سایر وسایلی که برای رسیدن به نعوظ خریداری کرده اید را دور ریخته و یک وکیوم خریداری کنید.

دستگاه بزرگ کننده آلت مردان اصل

وکیوم آقایان قابل اعتماد است؟

وکیوم در ایران به رسمیت شناخته شده و از وزارت بهداشت و درمان مجوز فروش در ایران را گرفته است ، دستگاه وکیوم آقایان بدون نیاز به تجویز و نسخه پزشک قابل تهیه می باشد.

انجمن اورولوژی در ایران طی اعلامیه ای ، کاربردی بودن دستگاه وکیوم آقایان را تایید کرده است و این دستگاه را برای درمان بیماران مبتلا به مشکل در نعوظ پیشنهاد کرده است.

در جهان تنها سه راه برای درمان ناتوانی های جنسی به رسمیت شناخته شده است ، استفاده از وکیوم یکی از این راه هاست.

قیمت: 89.000 تومان با ارسال رایگان


خرید دستگاه وکیوم ویبره و برقی مردانه

بهترین وکیوم ویبره دار روشی آسان برای بزرگ کردن و سفت کردن آلت مردان می باشد که با استفاده از این دستگاه بزرگ کننده برقی آلت مردان شما می توانید از لحاظ طول و قطر الت سایز آنرا افزایش دهید و از کوتاهی آلت خود برای همیشه رها شوید.

دستگاه وکیوم ویبره دقیقا همان دستگاه وکیوم معمولی است با این تفاوت که یه ویبراتور با استفاده از دو عدد کمربند که بر روی ویبراتور تعبیه شده به دستگاه وکیوم وصل می شود.

خرید دستگاه وکیوم ویبره مردان

خصوصیات دستگاه وکیوم ویبره برقی آلت مردانه

اعتماد به نفس در مردان را به دلیل درمان مشکلات جنسی انها را افزایش می دهد

آلت مردان را بزرگ و کلفت می کند

آلت تناسلی را سریعا سفت و محکم و نعوظ بیشتر انجام می دهد

هیچ عوارض جانبی ندارد

استفاده از ویبراتور جهت تحریک و تاثیر گزاری بیشتر

این دستگاه بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که مشکل زود انزالی دارند و باعث می شود به مرور زمان این گونه اشخاصی که دارای مشکلات انزال زودرس هستند کنترل بیشتری بر روی زمان انزال خود داشته باشند

خرید دستگاه وکیوم ویبره مردان

ایجاد نعوظ دائمی با وکیوم برقی الت مردانه

یکی از مشکلات مهم و تکراری مردان در روابط زناشویی شلی یا سفت نشدن آلت آنهاست که اکثر آقایان درگیرش هستند. در هنگام بروز اینجور مشکلات، مردان راههای درمان مشکلشان را فهرست می کند و اولین چیزی که ذهنش را مشغول می سازد امن بودن یا نبودن این روش هاست.

به کمک برخی از روش ها همچون وکیوم ویبره می توان رابطه جنسی لذت بخشی ایجاد نمود و از مضرات سایر روش های درمانی هم پیشگیری کرد.

خرید دستگاه وکیوم ویبره مردان

طرز کار دستگاه وکیوم ویبره دار آلت مردانه

وکیوم های مردانه دستگاه هایی هستند که بر روی آلت تناسلی آن ها قرار می گیرند و خون را به این سمت از بدن می کشانند. همین امر باعث ایجاد نعوظ می شود. رینگی از یک عنصر الاستیک بر روی ریشه آلت تناسلی گنجانده می شود و می تواند مکش خوبی در این ناحیه از بدن ایجاد کند.

با ایجاد وکیوم یا همان خلا، خون وارد آلت تناسلی می شود و به تبع آن نعوظ نیز ایجاد می گردد. از آنجایی که رینگ در ریشه آلت تناسلی باقی می ماند، نعوظ می تواند برای مدت زمان قابل توجهی  بعد از برداشتن استین آن دوام داشته باشد.

وکیوم های مردانه انواع مختلفی دارند. یکی از این گزینه ها وکیوم ویبره است که می تواند کار افراد را ساده تر سازد و آن ها را به رابطه جنسی خوب و امنی برساند. معمولا افراد از این دستگاه ها برای مقاصد مختلفی استفاده می کنند .

خرید دستگاه وکیوم ویبره مردان

مجوزهای وکیوم حجم دهنده آلت یا دستگاه برقی مکنده

این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت ایران میباشد و فروش آن در داروخانه ها و تمامی مراکز درمانی بلامانع است.

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 42609/۷/ک 

100% تضمینی و دارای چندین تاییدیه داخلی و خارجی

برای اولین بار و اولین فروشگاه وکیوم برقی دارای مجوز از وزارت بهداشت این وسیله مناسب برای مردانی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکی نیستند. این مشکل معمولا به واسطه ضعـف در بافت آلت بوجود می آید

خرید دستگاه وکیوم ویبره مردان

به همراه هدیه کاندوم KODEX

قیمت دستگاه وکیوم ویبره اقایان : 180,000 تومان با ارسال رایگان


برای مشاهده توضیحات و خرید اسپری تاخیری مردانه روی عکس زیر کلیک کنید

اسپری-تاخیری-کاندوم-تاخیری

ارسال شده در تاریخ 9 سپتامبر 2020 توسط مدیریت با موضوع محصولات ویژه متاهلین
بازدید : 17,830
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 2 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • دستگاه وکیوم میخاستم سفارش بدم

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.