خرید پشتی صندلی توری ۲ عددی

بهترین پشتی طبی صندلی توری

همان طور که می دانید استفاده از پشتی ها باعث میشود تا ستون فقرات شما در حالت درست خود قرار بگیرد،که این امر باعث عدم خستگی و بهبود درد های کمر و … می شود.این محصول ساخته شده از تور ضخیم و مقاوم یک گزینه مناسب برای افرادی است که ساعات زیادی را پشت میزو یا در حال رانندگی می گذرانند.

خرید پشتی صندلی توری ۲ عددی

خرید پشتی صندلی توری ۲ عددی

رفع درد ستون فقرات با پشتی توری

پشتی توری مناسب و قابل تنظیم برای انواع صندلیها می باشد.این محصول شما رادر حین رانندگی بخصوص درمسافتهای طولانی به خوبی همراهی خواهد کرد وباعث جلوگیری از درد کمردرد خواهد شد. با نصب این محصول بر روی صندلی اتومبیل خود از کمردرد و عوارض ستون فقرات جلوگیری کنید.

خرید پشتی صندلی توری ۲ عددی

کارکرد پشتی های طبی مخصوص

پشتی طبی صندلی توری قابل استفاده برای انواع صندلیهای اداری و خودرو به صورتی طراحی شده است که در حین رانندگی یا در زمان کار علاوه بر حفظ حالت آرگونومی بدن روی صندلی از تعرق کمر نیز جلوگیری شود. حالت توری مانند این محصول به خوبی جریان هوای پشت کمر و صندلی را حفظ کرده و به خنک نگه داشتن بدن کمک بسیاری می کند.

این محصول دارای طراحی آرگونومیک بوده و موقعیت ستون فقرات روی صندلی را کاملا حفظ می نماید. جنس این محصول از توری و قاب فلزی محکم ساخته شده است و کش های پهن بزرگ نیز برای استقرار پشتی روی صندلی تعبیه شده است.

خرید پشتی صندلی توری ۲ عددی

ویژگی های پشتی طبی توری

– وسیله ای بسیار پرکاربرد برای خودرو و یا محل کار شما

– مناسب برای پر کردن فضای خالی پشت کمر

_نصب بسیار راحت و آسان بر روی صندلی ماشین

– خنک نگهداشتن پشت شما در روزهای گرم

_بهترین حالت نشستن برای ستون مهره های شما

– افزایش کارایی حین رانندگی یا امور اداری

– ساخته شده از توری با کیفیت

_ممانعت از عرق کردن

 

خرید پشتی صندلی توری ۲ عددیخرید پشتی صندلی توری ۲ عددی