خرید گن زیپی ساعت شنی مدل تاپی مارک آنچری اصل کلمبیایی

خرید گن زیپی جدیدترین گن ساعت شنی رکابی دو لایه جنس لاتکس می باشد که این گن هوک دار جلیقه ای دارای سه قزن و 9 فنر بوده و زیپ دار است و با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق عرضه می شود، فروش انواع گن لاغری شکمی و بندار قابل تنظیم برای بعد از زایمان و هنگام ورزش در باشگاه بدنسازی در این مطلب از سایت ایران پاتوق

گن زیپی هوک دار ساعت شنی تاپی دو لایه زیپ دار

 گن زیپی ساعت شنی مارک آنچری ساخته شده از مواد قوی و با دوام مانند لاتکس و اسپیندکس با ساختار flexi-boning برای لاغری کمر و ایجاد ظاهری صاف در رسیدن به اثر طولانی مدت جهت از دست دادن وزن کمک کرده و آنرا کنترل می کند

همچنین این فرم لباس با کیفیت بالا برای بازگشت به اندام اولیه  پس از زایمان مناسب می باشد. این محصول بی نظیر برای طرفداران ورزش به عنوان یک لباس ورزشی و مناسب برای لاغری در تمرین و همچنین تمرینات تناسب اندام مفید خواهد کرد.

قیمت: 690.000 تومان

خرید گن زیپی ساعت شنی بند نازک رنگ مشکی

خرید گن زیپی ساعت شنی بند نازک رنگ مشکی

گن زیپی بند نازک ساعت شنی که دارای دو لایه بوده که لایه پایین آن 3 ردیف قزن می خورد و دارای 9 فنر می باشد و لایه رویی آن دارای زیپ می باشد که با استفاده از این گن زیر لباس مجلسی اصلا کسی متوجه پوشیدن این گن ساعت شنی زیپ دار توسط شما نمی شود.
خرید گن زیپی هوک دار ساعت شنی

گن ساعت شنی دو لایه قزن دار و زیپ دار

خانم ها، می خواهند که دارای اندامی زیبا باشند و برای این کار  باید سخت تر و سخت تر تلاش کنند و برای رسیدن به آن نقطه با انجام ورزشها خیلی طول میکشد.

این تمرینات ورزشی اشتباه نیست، اما در حین کار و تمارین این قبیل زیر لباسهایی، در شکل دادن به بدن نیز کمک می کند. با  این کمربند شما کامل می شوید چرا که شکل بدن شما را شکل  می بخشد و کمر شما را تعریف می کند.

گن لاغری ساعت شنی اصل دو لایه زیپ دار در میان الیاف لاتکس خود دارای فنرهای باریک عمودی می باشد که این مدل فنر ، به فرم دهی بهتر کمک می کند و همچنین مانع از جمع شدن و سر خوردن گن می شود.

گن زیپی دو لایه ساعت شنی بند نازک

این محصول در رسیدن به اثر طولانی مدت جهت از دست دادن وزن کمک کرده و آنرا کنترل میکند. همچنین این فرم لباس با کیفیت بالا برای بازگشت به اندام اولیه پس از زایمان مناسب می باشد.

این محصول بی نظیر برای طرفداران ورزش به عنوان یک لباس ورزشی و مناسب برای لاغری در تمرین و همچنین تمرینات تناسب اندام مفید خواهد کرد.

گن زیپی دو لایه در حال حاضر با 3 ردیف قزن از جلو بسته می شود به شما اجازه می دهد تا لباستان را سایز کنید.

ایده آل برای ورزش و یا استفاده روزانه، وضعیت بدن را اصلاح و فشرده می کند.

گن زیپی دو لایه ساعت شنی بند نازک

اعتماد به نفس بالا با گن زیپ دار ساعت شنی

با پوشیدن این گن دو لایه احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید کرد و به راحتی پیاده روی می کنید، بدان معنی است که بد هیکلی نمی تواند ظاهر شما را خراب کند.

اگر دوست دارید که بعد از پوشیدن گن کاهش یک تا دو سایز را تجربه کنید ، ما به شما گن لاغری ساعت شنی را پیشنهاد می کنیم .

گن لاغری ساعت شنی بند دار علاوه بر فرم دهی به شکم و پهلو ، به لیفت سینه به سمت بالا همچنین آب کردن چربی های پشت کتف نیز کمک می کند.

کاهش چربی های شکم و پهلو با گن زیپ دار ساعت شنی

کاهش چربی های شکم و پهلو با گن زیپ دار ساعت شنی

گن های ساعت شنی برای کاهش چربی شکم طراحی شده است که به طرز چشمگیری در کاهش سایز کمر و شکم شما موثر است، پارچه لایه سه گانه ساخته شده از ژاکارد، لاتکس حرارتی و پنبه برای دوام و تنفس پوست کمر شما باریک، تمیز و راحت برای ساعت ها نگه می دارد.

این کمربند را با انواع توری ها و لباس ها بپوشانید تا باریکب آن را ببینید. بلافاصله کمک می کند تا با استفاده از فشرده سازی، سایز کم کنید.

ساخته شده از مواد قوی و بادوام مانند لاتکس و اسپیندکس

دارای ساختار flexi-boning برای لاغری کمر و ایجاد ظاهری صاف.

قیمت: 690.000 تومان

خرید شکم بند ساعت شنی اصل
ارسال شده در تاریخ 29 آوریل 2021 توسط مدیریت با موضوع گن لاغری
بازدید : 4,430
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.