خرید گن سرتاسری لاغری زنانه جدیدترین گن یکسره چربی سوز

خرید گن سرتاسری لاغری اسلیپ که فرم دهنده شکم زنانه بوده و جنس ترک اصل می باشد، این گن کاهش سایز شکم اسلیپ بدون پا و مدل بادی قزن دار رنگ کرم است و در واقع گن لیپوماتیک و مناسب بعد از عمل جراحی برند m.i بوده که در فروشگاه ایران پاتوق عرضه می شود

خرید گن سرتاسری لاغری زنانه جنس ترک

داشتن اندامی متناسب با فرم و شکل ساعت شنی دلیل اصلی خانم ها برای خرید گن لاغری زنانه است. در زندگی ماشینی امروزی، بانوان یا زمانی برای ورزش پیدا نمی کنند و یا به دلیل ستی و نداشتن توان کافی برای ورزش و فعالیت بدنی دچار چاقی می شوند.

از این رو سعی می کنند با خرید گن لاغری زنانه نا فرمی های بدن خود را مخفی کنند. میل به زیبایی و جذابیت همیشه در وجود بانوان بوده است و طی چند دهه اخیر با گسترش تکنولوژی هایی مانند تلویزیون، موبایل و ماهوراه، نسلی از زنان بی عیب و نقص به نمایش گذاشته می شود که این امر خود باعث کمال گرایی خانم ها گشته است.

بنابراین اکثراً سعی می کنند به هر روشی حتی با خرید گن لاغری زنانه خود را شبیه بازیگران دلفریب تبلیغات و آگهی های بازرگانی تلویزیونی و فیلم ها کنند

خرید این گن لاغری سرتاسری اسلیپ تنها 690.000 تومان

دکمه خرید

.

خرید گن سرتاسری لاغری اسلیپ میکروفایبر

عوامل موثر در خرید گن سرتاسری لاغری زنانه

گن لاغری زنانه به طول معمول، پارچه ای تمام کش و بسیار بادوام است که با فشرده کردن لایه های چربی منجر به لاغر نشان داده شدن فرد می شود. گن های لاغری مختلفی در بازار وجود دارند که از نظر رنگ، نوع، طریقه پوشیدن و جنس الیاف به کار رفته در آنها، از هم متفاوت هستند. یکی از مهمترین عواملی که در خرید گن لاغری زنانه مؤثر است، الیاف به کار رفته در ساخت آن می باشد. چرا که گن در صورت ساخته شدن با الیاف نامرغوب و کیفیت ناکافی موجب ایجاد حساسیت شده و فرد استفاده کننده را آزار می دهد.

خرید گن سرتاسری لاغری اسلیپ میکروفایبر

خرید گن سرتاسری لاغری اسلیپ میکروفایبر

مشخصات گن سرتاسری لاغری زنانه

گن اسلیپ میکروفایبر زنانه

محصول کشور ترکیه

بند قابل تنظیم و جدا شدن

فاق باز شونده با استفاده از سه دکمه

سایز اسمال مناسب برای سایز 36-40

سایز مدیوم مناسب برای سایز 40-44

سایز لارج مناسب برای سایز 44-48

سایز ایکس لارج مناسب برای سایز 48-52

خرید گن سرتاسری لاغری اسلیپ میکروفایبر

پارچه مایکروفایبر از الیاف مصنوعی با ضخامتی کم تر از یک تار موی انسان ساخته شده و بیشتر از مواد پلی استر، پلی آمید و نایلون تولید می شود؛ معمولا به دلیل داشتن قابلیت جذب رطوبت و در نتیجه خشک نگه داشتن بدن با وجود تعریق، در تولید و ساخت لباس های ورزشی ، و نیز به دلیل قابلیت کشسانی آن در تهیه و تولید لباس های زیر به کار برده می شود.

میکروفایبر

خرید این گن لاغری سرتاسری اسلیپ تنها 690.000 تومان

دکمه خرید

مدل 2012-mi
جنسیت زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ کرم
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه میکروفایبر
نوع بسته شدن دکمه
نام محصول گن اسلیپ میکروفایبر زنانه

خرید گن لاغری یکسره میکروفایبر اصل ترک ام آی

در دنیای امروز چاقی و اضافه وزن یکی مشکلات بزرگ افراد در زندگی می باشد که برای لاغر کردن و سوزاندن چربی های اضافه بدن با جراحی های لاغری و رژیم های خاص غذایی سعی بر خوش فرم کردن بدن افراد انجام می دهند

ما در این قسمت از فروشگاه ایران پاتوق گن لاغری یکسره و جنس اصل زنانه را که مارک ترک MI است را به شما پیشنهاد می کنیم

خرید گن لاغری یکسره میکروفایبر

بهترین گن لاغری یکسره زیر لباس مجلسی

با پوشیدن گن لاغری پادار یکسره می توانید اندامی خوشفرم و مانکنی داشته باشید که در زیر لباس مجلسی قابل پوشیدن است، این گن سرتاسری سینه ها، پهلو، شکم، باسن و ران ها را تحت پوشش قرار می دهد

گن لاغری یکسره زنانه با فشار ظریفی که بر بافت های چربی بدن وارد می کند، باعث لاغری بسیار سریع و آب شدن چربی های اضافه بدن می شود که مکانیسم عمل آن با عرق کردن انجام می پذیرد

جدیدترین گن یکسره و لاغری MI ترک

یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند گن در بین خریداران گن ترک ام آی M.I می باشد که دارای الیاف مقاوم با قابلیت کشسانی بالای میکروفایبر می باشد.

این نوع الیاف این قابلیت را دارد که بلافاصله بعد از پوشیدن دو تا سه سایز شما را لاغر تر نشان میدهد و در استفاده ی طولانی مدت باعث فرمدهی به اندام شما می شود.

گن لاغری یکسره میکروفایبر

شستن و ثابت ماندن سایز گن لاغری

باید در نظر داشته باشید که گن های برند ترک مانند ام آی و فورمیسی بعد از شست و شو تغییر سایز نمی دهند و استحکام خود را از دست نمی دهند همچنین بهترین نشانه برای گن ها این است که بعد استفاده الیاف پارچه کشیده و گشاد نشود.

خرید گن لاغری یکسره میکروفایبر

مشخصات گن لاغری یکسره پادار جنس ترک

گن سرتاسری ام آی از بالای ران پا تا بالای سینه را میپوشاند

گن یکسره ام ای دارای بند جداشونده می باشد که به راحتی از گن جدا می شود

برای استفاده زیر پیراهن مجلسی می توانید از بند نامریی استفاده کنید و نگران نمایان شدن بند گن از زیر لباستان نباشید .

گن لاغری ام ای به دلیل داشتن بافت شیار دار به ران ها و باسن فرم می دهد و باعث خوش فرم شدن باسن می شود .

گن لاغری زنانه سرتاسری ام آی دارای چهار سایز می باشد ( اسمال – مدیوم – لارج – ایکس لارج)

عرضه شده در کارتن و بسته بندی شکیل

بسیار مقاوم و با دوام در برابر شست و شو و استفاده مکرر

خرید گن لاغری یکسره ترک

قیمت گن سرتاسری ترک ام آی : 690.000 تومان

دکمه خرید


خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی ترک MI

خرید شلوار گنی لاغری زنانه,فروش شلوار گنی ,ساپورت گن لاغری , گن لاغری ران و پهلو فورمیسی , گن لاغری شکم mi , گن لاغری شلوار جمع کننده , گن لاغری یکسره شکمی , گن لاغری خوش فرم کننده باسن, گن بالابرنده و فرم دهنده پا و باسن زنان, گن جمع کننده شکم و پهلو

خرید اینترنتی بالا برنده باسن زنان مارک

اکثر بانوان دوست دارند بدن خوش فرمی داشته باشند بسیاری از خانم ها از شل بودن پهلو، شکم و پایین تنه خود ناراضی هستند ؛ اگر قصد دارید پایین تنه زیبا و خوش فرمی داشته باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از گن لاغری فورمیسی 2400 است با استفاده از شلوار گنی بلند زیر سینه شما میتوانید اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشید .

شلوار گنی یکسره فورمیسی به شما این امکان را میدهد که به محض پوشیدن به راحتی تا سه سایز اندام شما کاهش پیدا کند ، این گن قابلیت آنتی باکتریال دارد که مانع از بوگرفتن در زمان استفاده از لباس میشود همچنین گن لاغری 2400 از جنس میکروفایبر است .

خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی

خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی زنانه تنها 290.000 تومان

دکمه خرید

میکروفایبر چیست؟

میکروفایبر الیاف بسیار خاص و منحصر بفردی با ضخامتی کمتر از موی انسان یعنی با ضخامتی به اندازه 10 یکرون است که قابلیت جادویی این جنس به دام انداختن کثیفی ها،مایعات، گرد و غبار و… در داخل شکاف های کوچک خود است یه گونه ای که درون این الیاف جذب میشوند و تا زمانی که شسته نشود از آن خارج نمیشود .

با توجه به اینکه جنس شلوار گنی لاغری فورمیسی میکروفایبر است این قابلیت را دارد که رطوبت بدن شما را جذب میکند و بدن شما را کاملا خشک نگه میدارد .

شرایط نگهداری و شستشوی گن لاغری فورمیسی

برای شستشوی گن شلوارک لاغری فورمیسی 2400 از صابون استفاده شود و شستشوی آن به صورت دستی انجام شود و دمای آب پیشنهاد میشود زیر 30 درجه باشد . بعد از شستشو از قرار دادن آن بر روی سیستم های گرمایشی خود داری کنید  و آن را در تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید پیشنهاد میشود در نگهداری از گن به این نکات توجه شود در صورت رعایت کردن این نکات گن به صورت طولانی مدت و با دوام بالا برای شما مثل روز اول با کیفیت میماند .

خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی

کارایی گن شلوار

این گن از زیر سینه تا پایین پا را پوشش میدهد

بالا برنده باسن

جمع کننده ران و ساق پا

جمع کننده شکم و پهلو

فرم دادن به بدن و لاغری بعد از استفاده طولانی مدت به شرط فعالیت ورزشی

مناسب برای بعد از جراحی های لاغری و زیبایی شامل آبدومینو پلاستی , ساکشن, لیفتینگ , لیپوماتیک

دارای سایز بندیS-M-L-XL

خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی

 

نوار سیلیکونی در قسمت کمر شلوار

اما تمامی ویژگی های این گن به اینجا ختم نمیشود از دیگر ویژگی هایی که شلوار گنی یکسره لاغری فورمیسی را محبوب کرده است داشتن نوار سیلیکونی چسبی در قسمت کمر شلوار می باشد که این ویژگی مانع از جمع شدن و لول شدن شلوار میشود .

همچنین این گن برای خانم هایی که قصد دارند از جوراب شلواری و ساپورت در خارج از خانه استفاده کنند نیز پیشنهاد میشود چون این گن از ضخیم و بادوام است .

خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی

راهنمایی برای سایز :

  • اسمال مناسب برای سایز : 36-40
  • مدیوم مناسب برای سایز : 40-44
  • لارج مناسب برای سایز : 44-48
  • ایکس لارج مناسب برای سایز : 48-52
  • دو ایکس لارج مناسب برای سایز : 52-56

راهنمای-سایز-گن

خرید شلوار گنی لاغری فورمیسی زنانه تنها 290.000 تومان

دکمه خرید


خرید گن لاغری ترک مارک MI اسلیپ

اگر از چربی های ناحیه شکم و پهلو رنج میبرید پیشنهاد ما به شما گن لاغری ترک MI 2019 است.این گن قسمت شکم ، پهلو و باسن را پوشش میدهد .

قسمتی که پوشاننده شکم و پهلو است دولایه میباشد و به صورت کامل چربی های این ناحیه را پوشش میدهد و شما میتوانید با خیال راحت هر لباسی که میخواهید را بپوشید و نگران نمایان شدن عضلات و چربی های شکم و پهلو نبوشید .

بهترین گن لاغری شکم و بالا برنده باسن

گن MI 2019 قسمت باسن را نیز پوشش میدهد و قابلیت لیفت باسن را دارد و همچنین قسمت زیرین آن دارای سه دکمه میباشد که در هنگام رفتن به سرویس بهداشتی نیازی به دراوردن کامل گن نیست.

از دیگر ویژگی های گن لاغری شکم و پهلو ترک MI میتوان به داشتن نوار سیلیکونی در قسمت بالای گن که در قسمت شکم و پهلو قرار میگیرد اشاره کرد این نوار سیلیکونی(ژله ای) به بدن شما میچسبد و مانع از افتادگی و یا بالارفتن گن در زیر لباس میشود .

گن لاغری زنانه 2019

معرفی گن ام آی ترکیه

برند MI محصول کشور ترکیه میباشد و یکی از برند های مطرح گن اورجینال است گن های بسیار زیادی در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است . این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ودر صورت استفاده در طولانی مدت و شستشوی مداوم کیفیت و حالت کسشانی گن حفظ میشود .

گن لاغری زنانه ترک 2019

جنس گن اسلیپ ترک از چیست؟

جنس این محصول میکروفایبر میباشد میکروفایبر الیافی هستن از موی انسان باریکتر که کاملا بهداشتی هستن و حتی برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است و باعث هیچگونه حساسیتی در بدن شما نمیشود .

گن-لاغری-ترک-اصل

ویژگی های گن لاغری اسلیپ زنانه ترک

جمع کننده شکم و پهلو

بالا برنده باسن

به صورت یکسره از قسمت پهلو تا بالای ران را پوشش میدهد

دارای دکمه که در هنگام رفتن به سرویس بهداشتی نیازی به کامل دراوردن گن نیست

مناسب برای حساس ترین پوست ها

جنس محصول میکروفایبر

محصول کشور ترکیه

رنگ محصول فقط کرم

سایز های موجود : S-M-L-XL

برند MI

الیاف گن در عکس زیر کاملا مشخص است

 

گن لاغری ترک زنانه اصل

گن نانه ترک اصل

 

انتخاب سایز گن شکم پهلو و باسن

قیمت گن لاغری ترک MI2019 اصل: 690.000 تومان

 

ارسال شده در تاریخ 7 فوریه 2022 توسط مدیریت با موضوع گن لاغری
بازدید : 2,963
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.