خواص روغن هسته زردآلو روغنی با معجزه جوانی پوست و سلامتی

خواص روغن هسته زردآلو روغنی با معجزه جوانی پوست و سلامتی

خواص روغن هسته زردآلو مانع از پیر شدن پوست میشود

✅ این روغن یک لوسیون مرطوب کننده عالی برای پوسته که خواص ضدالتهابی داره و پوست رو تغذیه و محافظت میکنه. همچنین خاصیت آنتی باکتریالی هم داره و پوست رو به طور عمقی از هر نوع آلودگی پاک میکنه.

✅ از اونجایی که این روغن سرشار از آنتی اکسیدان هاست، از پوست در برابر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و مانع پیر شدن پوست می‌شه.

خواص روغن هسته زردآلو ,روغن هسته زردآلو ,کاربرد روغن هسته زردآلو ,فواید روغن هسته زردآلو ,مصرف روغن هسته زردآلوو جوانی پوست , روغنی با معجزه جوانی پوست

خواص روغن هسته زردآلو

روغن هسته زردآلو وارونا به روش کلد پرس یا فشار سرد گرفته شده است . این روغن یکی از روغن های شناخته شده برای مراقبت از بدن و ساخت صابون است . روغن هسته زردآلو شباهت زیادی به روغن بادام شیرین دارد و سریع جذب پوست می شود .روغن هسته زرردآلو مرطوب کننده گوست است و التهاب گوست را کاهش می دهد . پوست و مو را تقویت می کند و برای درد گوش مناسب است .

اصل این روغن را می توان در جنوب شرقی آسیا یافت که روغنی بسیار سبک و بدون بو است و بعنوان روغن هسته زردآلو شناخته می شود که از دانه های خشک شده زردآلو گرفته می شود. این روغن حاوی مقادیر زیادی ویتامین A ، C ،E و همچنین فیبر غذایی و پتاسیم است. فواید و موارد استفاده این روغن عبارتند از :

– شفاف کننده مو
– تقویت کننده مو
– مسکن درد گوش
– تقویت کننده پوست

ر وغن هسته ی زرد آلو
روغن زردآلو از دانه میوه زرد آلو گرفته شده است .روغن هسته زردآلو به راحتی سریع و یک ماده عالی برای مراقبت از بدن و ساخت صابون است . لغزش و سر خوردن راحت دست با روغن هسته زرد آلو آن را به یک ماده بسیار عالی برای ماساژ تبدیل کرده است .
روغن هسته زردآلو به روغن بادام شیرین بسیار شباهت دارد و در عین حال بسیار سبک و به راحتی توسط پوست جذب می شود . این روغن برای بدن بسیار محبوب است ، چرا که باعث ترک خوردن پوست نمی شود . روغن هسته زردآلو را می توان در غلظت 100 درصد استفاده کرد و یا از آن با مخلوط با روغن های دیگر استفاده کنید .
فواید و خواص روغن ماساژ هسته زرد آلو
– درمان بواسیر
– درد بینی و گوش
– کمک به تنظیم ، مرطوب سازی و بازسازی سلول های پوست
– مرطوب کننده پوست
– غنی از اسید اولئیک و اسید لینولئیک
– تسکین التهاب
– مفید برای ماساژ صورت
نکته مهم
روغن هسته زرد آلو را درو از نور و گرما نگه دارید

ـ زمانیکه این روغن را قورت می دهید ، می توان گفت که برای فشارخون ، ورم مفاصل ، سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است و همچنین حاوی ویتامین B17 است که برای جلوگیری از ابتلا به سرطان سودمند است.خواص روغن هسته زردآلو

ـ روغن هسته زردآلو را می توان مستقیما بر روی پوست مورد استفاده قرار داد زیرا یک مرطوب کننده عالی بشمار می آید. همچنین برای رهایی از پوست و موی خشک می توان آن را با کره یا روغن های دیگر مخلوط نمود و استفاده کرد. این روغن برای کسانی که از اگزما و یا شوره سر رنج می برند گزینه ای بسیار عالی بشمار می آید.

ـ مخلوط کردن روغن هسته زردآلو با روغن های مفید دیگر برای استفاده در ماساژ پوست سر بسیار مناسب و آرام بخش است.

ـ با استفاده از این روغن در پخت و پز و یا اضافه کردن آن به سالاد می توانید پوستی درخشان و زیبا داشته باشید.

ـ اگر شما عاشق رنگ کردن مو هستید و یا بطور طبیعی موهایی خشک دارید می توانید از روغن هسته زردآلو برای نرم کردن موهایتان استفاده کنید. این روغن یک مرطوب کننده عالی برای مو است.خواص روغن هسته زردآلو

ـ روغن هسته زردآلو حاوی گاما لینولئیک اسید است که سفت کننده و شفاف کننده پوست می باشد.

ـ ترکیب شکر قهوه ای و روغن هسته زردآلو را می توان بعنوان اسکراب پوست مورد استفاده قرار داد که باعث رهایی شما از سلول های مرده پوست شده و طراوت پوست های خشک را بهمراه خواهد داشت.

ارسال شده در تاریخ 6 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 5,130
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.